"Zebra" kritizētajā krustojumā pie Carnikavas pārkārtos ceļazīmes un izvietos virziena norādes
VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) krustojumu uz ceļa Rīga-Carnikava-Ādaži (P1) ar pievedceļu Gaujas tiltam (V45) tuvākajā laikā aprīkos ar ceļazīmēm un vēlāk izvietos virziena norādes, aģentūrai LETA sacīja kompānijas pārstāve Anna Kononova.
Viņa informēja, ka LVC satiksmes organizācijas speciālisti ir apsekojuši autoceļa P1 un V45 krustojumu pie Carnikavas un secinājuši, lai uzlabotu satiksmes organizāciju tajā, ir nepieciešams uzstādīt vairākas ceļazīmes. Lai nepārprotami organizētu satiksmi Carnikavas krustojumā (P1) pie Tallinas šosejas (A1), tuvākajā laikā tur tiks uzstādītas ceļazīmes "Šķēršļa apbraukšana pa labo/kreiso pusi" un "Braukšanas virziens joslās". Vēlāk tas tiks aprīkots arī ar virziena norādēm.
Drošības stabiņi šajā krustojumā ir uzstādīti, lai izceltu drošības saliņu, kura diennakts tumšajā laikā nav saskatāma un tika saņemtas autobraucēju sūdzības. Bez saliņas un stabiņiem krustojums nav drošs, jo tas ir pārāk plats un līdz ar to plaši interpretējams, norādīja kompānijā.
Kononova arī minēja, lai kardināli uzlabotu satiksmes organizāciju šajā vietā, krustojums būtu jāpārbūvē, to sašaurinot, vai arī izbūvējot rotācijas apli. Nepietiekamā finansējuma dēļ patlaban pārbūves darbi tur nav plānoti.
Televīzijas raidījums "Zebra" oktobra vidū ziņoja, ka krustojums pēc pārbūves aprīkots ar zīmēm, kas mulsina autovadītājus, turklāt dažas ceļa zīmes trūkst. Tāpat krustojums aprīkots ar gaismu atstarojošiem signālstabiņiem, kas, raidījuma veidotāju ieskatā, ir neizprotami.
Seguma atjaunošana vietējā autoceļa Rīga-Carnikava-Ādaži posmā no dzelzceļa pārbrauktuves Carnikavā līdz Tallinas šosejai (A1) Ādažos tika veikta šovasar. LVC skaidroja, ka primārais būvdarbu veikšanas iemesls bija sliktais seguma stāvoklis - bedres, risas un plaisas. Esošā finansējuma ietvaros kā optimālākais situācijas uzlabošanas risinājums tika pieņemts seguma atjaunošana.
Būvdarbu laikā tika atjaunots segums arī autoceļa Rīga-Carnikava-Ādaži krustojumā ar pievedceļu Gaujas tiltam, atstājot nemainīgu krustojuma konfigurāciju. Krustojums tika aprīkots ar ceļa zīmēm un horizontālo marķējumu.
LVC atzina, ka jau pēc objekta pieņemšanas ekspluatācijā Rīgas nodaļa saņēma aizrādījumus no autovadītājiem par to, ka krustojums nav pārredzams, īpaši tumsā. Krustojuma brauktuve ir nedaudz paaugstināta attiecībā pret pienākošajiem ceļiem.
Lai uzlabotu satiksmes drošību un vērstu autovadītāju uzmanību uz to, ka šķērsojams krustojums, drošības saliņas tika aprīkotas ar atstarojošiem signālstabiņiem.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka šajos seguma atjaunošanas būvdarbos valsts investēja 1,084 miljonus eiro ar pievienotās vērtības nodokli. Būvdarbus veica SIA "Binders".
Foto: Ekrānbilde
LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008? (+ VIDEO)
- Aizkavēs OCTA likuma izmaiņu stāšanos spēkā (+ VIDEO)
- Trim autovadītājiem piemērots tiesību izmantošanas aizliegums, bet vienam atņemtas tiesības (+ VIDEO)
- Mierinājuma kvants. Autosportists izmēģina rāmāko sedanu tirgū(+ VIDEO)
- Reibumā esoša vadītāja bēgšana sākas Rīgā un noslēdzas Mārupē trīs policijas ekipāžu ielenkumā (+ VIDEO)
- Noskaņas un cenas no 22 000 līdz 170 000 EUR pirms pirmā Dongfeng salona atklāšanas Latvijā, Baltijā (+ VIDEO)
- No šī verķa bīsies visi kreisie dīzeļi. Kā darbojas jaunākais kvēpu testeris? (+VIDEO)
- Stāsta speciālists - kam bija nepieciešama un kā tika izmantota dzelzceļa platforma (+ VIDEO)
- Izvēlēts Lietuvas Gada auto 2025 (+ VIDEO)
- Lietuvā 110 km/h uz auto maģistrāles ziemā! Latvijā? (+ VIDEO)