Karro noslēdz sezonu ar uzvaru labdarības sacīkstēs
Uzvaru svinēja latviešu braucējs Matīss Karro.
Aizvadītajā nedēļas nogalē Igaunijā norisinājās Tanela Leoka rīkotās labdarības sacīkstes, kurās uzvaru svinēja latviešu braucējs Matīss Karro.
Pēc Matīsa Karro fanu dienas, kas notika sestdien, sportists jau nākamajā rītā devās uz Igauniju, lai piedalītos labdarības sacīkstēs. Tajās Matīss izcīnīja uzvaru, tādējādi pieliekot skaistu punktu šai sezonai.

Matīss Karro Foto: Hendriks Osula
„Sestdien pirmo reizi rīkoju fanu dienu, pēc kuras guvu ļoti pozitīvas emocijas. Prieks, ka uz šo fanu dienu nebiju ieradies viens pats, jo bez manis uz to ieradās ģimene, fani, atbalstītāji, draugi. Visiem patika, un tas ir forši,” iesāk Matīss Karro.
„Pagājušajā nedēļā saņēmu igauņu motokrosa braucēja Tanela Leoka uzaicinājumu piedalīties viņa slavenajās „Leoks un draugi” labdarības sacīkstēs, kur pēc sacensībām vairāki sportisti iedeva savas formas, brilles un citas lietas, kas vēlāk ar izsoles palīdzību tika pārdotas. Visi iegūtie līdzekļi tika ziedoti labdarībai.”
„Kopumā jāsaka, ka izdevās uzvarēt visos braucienos, ar ko, protams, biju priecīgs, lai arī pirms starta sev pateicu, ka braukšu prātīgi un lieki neriskēšu, jo negribas sezonas beigās iedzīvoties kādā savainojumā. Taču, kā starta barjera nokrita, tā arī širmis aizkrita (smejas), jo tad uzreiz gribas parādīt labāko rezultātu.”
„Pirmais brauciens bija sekojošs – starts, trīs apļi, pēc kā visiem braucējiem bija jādodas mehāniķu zonā. Tur katram no motocikla bija jānoņem pakaļējais ritenis, jāapskrien apkārt motociklam un jāieliek ritenis atpakaļ. Pēc tam brauciens turpinājās kā parasti. No boksiem aizbraucu kā otrais, bet tad apdzinu konkurentu un uzvarēju,” pirmā brauciena notikumus atceras Karro.
„Otrais brauciens bija vienkāršs – 20 minūtes plus divi apļi. Arī šajā braucienā guvu uzvaru. Trešais brauciens saucās – Last man standing. No starta visi (16 braucēji) devās kopā, taču pēc pirmā apļa pēdējie divi izkrita. Tādā veidā tika aizvadīti trīs braucieni, līdz finālā palika desmit sportisti, kuriem bija jāveic pēdējie trīs apļi. Arī šādā disciplīnā biju ātrākais, lai arī konkurence bija ļoti solīda. Bez spēcīgajiem igauņu braucējiem uz starta stājās daži braucēji no pasaules čempionāta,” turpina Matīss.
„Tagad sezona ir beigusies pa īstam. Gribas nedaudz atpūsties no sacensībām. Nedēļu atpūtīšos un tad jau sākšu plānot savu treniņgrafiku. Noteikti sākšu ar fizioterapeitu, jo ir jāsaliek vietā kauli un muskuļi. Došos pie fizioterapeita Raivja Aršauska, kurš man ir palīdzējis ļoti daudz.”
LASI VĒL
- BMW riskanti apdzen, Seat bremzē un saslīd (+ VIDEO)
- Izmēģinām Latvijas Gada auto 2026 pretendentus 4x4 testā - to spēju braukt ne tikai pilsētas apvidū (+ VIDEO)
- Vai Eiropa pamazām atkāpjas no Zaļā kursa? (+ VIDEO)
- Ik gadu pieaug transportlīdzekļos iebūvēto eZvanu skaits; tostarp arī nepamatotu (+ VIDEO)
- Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
- Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
- Jānis Rapa (TET transporta daļa) dalās pieredzē par jaunākajiem auto Latvijā un Ķīnas auto pieaugumu (+ VIDEO)
- Kad beidzot pašvaldības un Latvijas valsts ceļi sāks cienīt savu darbu apmaksātājus - autovadītājus? (+ VIDEO)
- Ko Jūrmalā neiznīcināja vētra, to tagad iznīcina vētras seku sakopēji (+ VIDEO)
- Brauciens uz veikalu noslēdzas ar avāriju un pakaļdzīšanos (+ VIDEO)
