Enduro rallija noslēdzošais posms pulcē ap 300 dalībnieku

Aizvadītajā nedēļas nogalē Pabradē, Lietuvā norisinājās šīs sezonas II un noslēdzošais Baltijas enduro rallija posms.
Sacensības pulcēja ļoti kuplu dalībnieku skaitu, kopskaitā trasē dodoties teju 300 sportistiem, protams, arī Latvijas pārstāvjiem. Moto piedzīvojumu klubu „apPasaule” vien pārstāvēja četras komandas.
Lai gan obligātie posmi radīja grūtības ne vienam vien, redzams, ka šī enduro disciplīna ir guvusi plašu atzinību ne tikai Lietuvas, bet šogad arī Latvijas braukt gribētāju vidū.
Patīkamās un rudenīgās noskaņās aizvadīta šī enduro rallija sezona. Vienuviet tika pulcēts vareni kupls dalībnieku skaits, sportistiem dodoties piedzīvojumiem bagāta braucienā pa Lietuvas dabas ainavām. Lielākās grūtības braucējiem sagādāja tieši obligātie posmi, kas bija ļoti īsi, taču trases sarežģītākajās daļās – dubļos un meža purvā. Taču pārējā orientēšanās trase vijās cauri skaistam mežam, ļaujot ar pilnu krūti izbaudīt ne vien motosportu, bet arī dabas skaistumu. Sportisti bijuši arī ļoti apmierināti ar speciālajiem testiem, kas bija ierīkoti smilšainā poligonā un ap izžuvušiem zivju dīķiem.
Labāko sniegumu no Latvijas sportistiem uzrādīja Mārtiņš Gailis un Aivars Pupovs, kuriem lielajā konkurencē SOFT klasē (motocikli virs 129 kg) sacensībās izdevās izcīnīt otro vietu, kas viņiem deva uzvaru Baltijas enduro rallija kausa kopvērtējumā.
HARD jeb sporta motociklu klasē Baltijas enduro rallija kausā trešo vietu ieguva Juris Deičmanis un Pēteris Sliede.
Enduro ralliju ir plānots organizēt arī nākamajā sezonā, sniedzot iespēju moto-mīļiem baudīt orientēšanos dažādos apvidos motociklu un kvadraciklu mugurā. Latvijas posmu moto piedzīvojumu klubs apPasaule plāno noorganizēt pavasarī, bet Lietuvas posms notiks, kā ierasts – rudenī.
Atgādinām, ka enduro rallijs ir komandu sacensības, kurās startē komanda no diviem braucējiem. Mazāk pieredzējušiem motobraucējem paredzēta tūristu klase ar neierobežotu komandas dalībnieku skaitu. Sacensību dalībniekiem būs jāveic ap 100 km gara trase, kas nebūs atzīmēta ar zīmēm dabā, kā tas ir klasiskajā enduro. Šo sacensību maršruts tiks norādīts GPS navigatorā ielādētajā celiņā. Komandai jāiekļaujas kontrollaikā (5-8 stundās, atkarībā no dalībnieku klases), kā arī jāuzņem fotoattēli noteiktos kontrolpunktos noteiktā secībā.

Foto: Publicitātes attēls



LASI VĒL
- Viļņā aizdegušies vagoni ar sašķidrināto gāzi (+ VIDEO)
- Elektrības pārākums. Lādējamais hibrīds ar 200 km sniedzamību (+ VIDEO)
- Latvijas dzelzceļa atbilde par elektrolīniju stabu maiņu - 72 miljoni eiro (+ VIDEO)
- Veicot satiksmes uzraudzību ar dronu, konstatēti 18 pārkāpumi (+ VIDEO)
- Čehijā notverts “fantoms” ar F1 sacīkšu automašīnu (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Skaisti braukt neaizliegsi. Izmēģinām jauno Audi Q5 (+ VIDEO)
- Kāpēc valsts degvielas rezervju uzglabāšana Igaunijā lētāka? (+ VIDEO)
- Atsākoties skolai, jāatgādina bērniem par drošību uz ceļiem (+ VIDEO)
- Uzvedas agresīvi un izraisa avāriju (+ VIDEO)
- Ukrainā aiztur labdarības organizācijas vadītāju par humānās palīdzības automašīnu pārdošanu (+ VIDEO)