Enduro rallija noslēdzošais posms pulcē ap 300 dalībnieku

Aizvadītajā nedēļas nogalē Pabradē, Lietuvā norisinājās šīs sezonas II un noslēdzošais Baltijas enduro rallija posms.
Sacensības pulcēja ļoti kuplu dalībnieku skaitu, kopskaitā trasē dodoties teju 300 sportistiem, protams, arī Latvijas pārstāvjiem. Moto piedzīvojumu klubu „apPasaule” vien pārstāvēja četras komandas.
Lai gan obligātie posmi radīja grūtības ne vienam vien, redzams, ka šī enduro disciplīna ir guvusi plašu atzinību ne tikai Lietuvas, bet šogad arī Latvijas braukt gribētāju vidū.
Patīkamās un rudenīgās noskaņās aizvadīta šī enduro rallija sezona. Vienuviet tika pulcēts vareni kupls dalībnieku skaits, sportistiem dodoties piedzīvojumiem bagāta braucienā pa Lietuvas dabas ainavām. Lielākās grūtības braucējiem sagādāja tieši obligātie posmi, kas bija ļoti īsi, taču trases sarežģītākajās daļās – dubļos un meža purvā. Taču pārējā orientēšanās trase vijās cauri skaistam mežam, ļaujot ar pilnu krūti izbaudīt ne vien motosportu, bet arī dabas skaistumu. Sportisti bijuši arī ļoti apmierināti ar speciālajiem testiem, kas bija ierīkoti smilšainā poligonā un ap izžuvušiem zivju dīķiem.
Labāko sniegumu no Latvijas sportistiem uzrādīja Mārtiņš Gailis un Aivars Pupovs, kuriem lielajā konkurencē SOFT klasē (motocikli virs 129 kg) sacensībās izdevās izcīnīt otro vietu, kas viņiem deva uzvaru Baltijas enduro rallija kausa kopvērtējumā.
HARD jeb sporta motociklu klasē Baltijas enduro rallija kausā trešo vietu ieguva Juris Deičmanis un Pēteris Sliede.
Enduro ralliju ir plānots organizēt arī nākamajā sezonā, sniedzot iespēju moto-mīļiem baudīt orientēšanos dažādos apvidos motociklu un kvadraciklu mugurā. Latvijas posmu moto piedzīvojumu klubs apPasaule plāno noorganizēt pavasarī, bet Lietuvas posms notiks, kā ierasts – rudenī.
Atgādinām, ka enduro rallijs ir komandu sacensības, kurās startē komanda no diviem braucējiem. Mazāk pieredzējušiem motobraucējem paredzēta tūristu klase ar neierobežotu komandas dalībnieku skaitu. Sacensību dalībniekiem būs jāveic ap 100 km gara trase, kas nebūs atzīmēta ar zīmēm dabā, kā tas ir klasiskajā enduro. Šo sacensību maršruts tiks norādīts GPS navigatorā ielādētajā celiņā. Komandai jāiekļaujas kontrollaikā (5-8 stundās, atkarībā no dalībnieku klases), kā arī jāuzņem fotoattēli noteiktos kontrolpunktos noteiktā secībā.

Foto: Publicitātes attēls



LASI VĒL
- Jaunajā Ulmaņa gatves krustojumā pretī Depo tagad zaļā gaisma deg ilgāk virzienā no Mārupes 4.03.25 (+ VIDEO)
- Apdzen krustojumā un izraisa avāriju (+ VIDEO)
- Izstāde Auto 2025 pārsteigs ar sen neredzētiem zīmoliem un pilnīgi jauniem tirgus dalībniekiem (+ VIDEO)
- Dvi nogalināti, 14 ievainoti - Vācijas pilsētā Manheimā automašīna ietriecas cilvēku pūlī (+ VIDEO)
- Nervozais ar "Audi" nekur ātrāk netiek (+ VIDEO)
- Neste atklāj jaunu elektroauto uzlādes staciju Mārupē (+ VIDEO)
- Ražoja 42 gadus - Čehijā izgatavota pēdējā Tatra T815 (+ VIDEO)
- Mercedes - Benz G 63 AMG. "Tas ir riktīgs tanks!” (+VIDEO)
- Sēdēt mašīnā pie lādētāja un gaidīt neviens vairs negrib (+ VIDEO)
- Galvenās līnijas nav, atbildīgo nav, bet Rīgas lidostā turpinās dzelzceļa sliežu gaisa pārvada būvniecība (+ VIDEO)