Divtaktu motoru ēras beigas: KTM padodas pirmie

Ieviešot Eiropā reģistrējamajiem transportlīdzekļiem „Euro4” ekoloģisko standartu minimumu, neizbēgami ir pienācis motociklu divtaktu motoru ēras gals.
Kā ziņo itāļu interneta medijs „Motociclismo”, „KTM” kļuvis par pirmo no Eiropas ražotājiem, kas no sava koplietošanas satiksmē lietojamo moču sortimenta izslēdz modeļus ar divtaktu motoru. Par pirmajiem upuriem kļuvuši 125 cm3 enduro modeļi „EXC” un „TC”.
Matighofenes ražotāja pārstāvji uzsver, ka centieni izmainīt mazā motora izplūdes sistēmu pamatīgi paaugstinātu tā izmaksas un līdz ar to arī motociklu gala cenu, kā rezultātā neizbēgami zustu pircēju interese par šiem tautas klases mocīšiem.
Nozares eksperti ir pārliecināti, ka „KTM” piemēram jau drīzumā būs spiesti sekot arī citi motociklu ražotāji.

Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- Dvi nogalināti, 14 ievainoti - Vācijas pilsētā Manheimā automašīna ietriecas cilvēku pūlī (+ VIDEO)
- Nervozais ar "Audi" nekur ātrāk netiek (+ VIDEO)
- Neste atklāj jaunu elektroauto uzlādes staciju Mārupē (+ VIDEO)
- Ražoja 42 gadus - Čehijā izgatavota pēdējā Tatra T815 (+ VIDEO)
- Mercedes - Benz G 63 AMG. "Tas ir riktīgs tanks!” (+VIDEO)
- Sēdēt mašīnā pie lādētāja un gaidīt neviens vairs negrib (+ VIDEO)
- Galvenās līnijas nav, atbildīgo nav, bet Rīgas lidostā turpinās dzelzceļa sliežu gaisa pārvada būvniecība (+ VIDEO)
- Igaunijas uzņēmums “Fibenol” Latvijā investēs ap 700 miljoniem eiro; sola ap 100 jaunu darbavietu (+ VIDEO)
- Bīstamās "izklaides" uz ātrgaitas šosejas (+ VIDEO)
- Lādējamā hibrīda ekspluatācijas un apkopes īpatnības (+ VIDEO)