Nāk klajā jauns Renault Trafic

Transportlīdzeklis būs pieejams ar jaunu Renault izstrādātu 1.6 dCi dzinēju, tostarp arī versijā ar diviem turbokompresoriem, kas lepojas ar degvielas patēriņu mazāku par sešiem litriem uz 100 km.
Renault Trafic modeļi tika izlaisti 1980. gadā, lai aizvietotu vienlīdz izcilos Estafette modeļus, un to pārdošanas apjomi jau ir sasnieguši vairāk kā 1,6 miljonus vienību visā pasaulē. Turklāt 2014. gadā Trafic stāsts turpināsies, kad aptuveni 50 pasaules valstīs pārdošanā tiks laisti leģendārā transportlīdzekļa trešās paaudzes modeļi.

Foto: Publicitātes foto
Jaunajam Trafic modelim ir pilnībā jauns ārējais dizains. Priekšā ir lielāks, stateniskāks logo, kas ir raksturīgs Renault jaunajai zīmola identitātei. Tā dizains ir spēcīgs un dinamisks, bet platie un slaikie priekšējie lukturi piešķir tam iespaidīgu izskatu, savukārt slīpākais vējstikls rada skaidru robežu ar dzinēja pārsegu. Plašas un pārliecinošas gaisa ieplūdes atveres un korpusa krāsas apdares josla starp abiem režģiem rada viegluma iespaidu. Izteiksmīgās līnijas padara transportlīdzekļa siluetu dinamiskāku nekā iepriekš, bet robustums, kuru sagaida Trafic modeļu pircēji, ir saglabāts ar aizsargājošu, aptverošu priekšējo buferi.

Foto: Publicitātes foto
Jaunajā Trafic modelī Renault ir izmantojusi savu bagāto pieredzi vieglo kravas automobiļu segmentā, piedāvājot autentisku lietotājam draudzīgu furgonu, kas ir mūsdienīgs un ērts un vēl vairāk atbilst pircēju vajadzībām, aktīvi sekmējot uzņēmējdarbību.
Jauno Trafic modeli var pielāgot pēc vajadzības, pateicoties modeļu klāsta izcilajai daudzveidībai, kurā ir 270 varianti, divi dažādi augstumi, divi dažādi garumi, piegādes furgons, apkalpes kabīne, platformas kabīne un minibusa versijas, nemaz nerunājot par risinājumiem, kas iespējami, pateicoties apstiprinātajiem pārveidotājiem un Renault Tech.

Foto: Publicitātes foto
Jaunais Trafic modelis ir gan manevrējams, gan ekonomisks, pateicoties jaunajiem samazināta izmēra dzinējiem ar turbokompresoriem. Tie balstās uz jaunākās paaudzes Renault izstrādāto 1.6 dCi dzinēju (R9M), kuram raksturīga progresīva tehnoloģija, lai apvienotu vēlamos degvielas patēriņa ietaupījumus ar īstu braukšanas prieku. Šis dzinēju klāsts ir pieejams divās versijās: ar vienu maināmas ģeometrijas turbokompresoru, kas rada vairāk nekā viena litra uz 100 km lielu ietaupījumu, un versijā ar diviem turbokompresoriem, kuras degvielas patēriņš nepārsniedz sešu litru uz 100 km* robežu. Šie dzinēji nodrošina ātru reakciju, uzsākot braukšanu, un lielāku zemā gala griezes momentu ātrai reakcijai, veicot paātrināšanu, pat tad, kad transportlīdzeklis ir pilnībā piekrauts.

Foto: Publicitātes foto
Renault prasmīgie vieglo kravas automobiļu inženieri izstrādāja jauno Trafic modeli tā, lai tas būtu uzticams un robusts. Tā izstrādē ir izmantotas zināšanas un pieredze, ko uzkrājuši aptuveni 1800 darbinieku Sanduvilas rūpnīcā, kur līdz šim galvenokārt tika ražotas augstākās klases pasažieru automašīnas. Lai pārceltu furgona ražošanu uz Franciju, rūpnīcā notika būtiski pārveidošanas darbi, pateicoties vairāk nekā 230 miljonu EUR lielām investīcijām.
Renault zīmols, kas ir vieglo kravas automobiļu ražotāju līderis Eiropā kopš 1998. gada, var lepoties ar īpaši konkurētspējīgu ražošanas struktūru — ar trīs rūpnīcām Francijā, kas ir atbildīgas par šī klāsta transportlīdzekļu montāžu, proti, Kangoo montāžu MCA rūpnīcā (Mobēžā), Master — SOVAB rūpnīcā (Batilijā) un tagad Trafic modeļu montāžu Sanduvilas rūpnīcā.
LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)