"BMW" radīs "Maybach" konkurentu (+ foto)
Pekinas motoršovā vācu autobūves kompānija "BMW" demonstrē "Vision Future Luxury" – konceptu, kurā izmantotās iestrādes nākotnē varētu iebūvēt modelim, kas konkurēs ar "Maybach," "Rolls-Royce" un "Bentley."

Foto: Publicitātes foto
"Vision Future Luxury," kas kompānijas iekšējās struktūrās tiek dēvēts par 9.sēriju, ir komfortabls limuzīns, kas viegli un nepiespiesti peld pa šoseju. "BMW" raksturīgais radiatora režģis šajā gadījumā izaudzis līdz neiedomājamiem izmēriem, uz pasauli tas raugās šaurām lukturu lēcām aiz kurām slēpjas dubultie lāzeru tehnoloģijas starmeši.

Foto: Publicitātes foto
Jumta līnija krīt līdzīgi kupejai līdz pat bagāžnieka vākam un samazina gaisa pretestību, aizmugures lukturiem pirmoreiz "BMW" vēsturē izmantotas OLED organiskās diodes, kas izkārtotas L burta veidā. Arī vadītājam palīdzēs modernās tehnoloģijas: "Head-Up" displejs, kas informāciju projicē skatienam ērtā augstumā virs motora pārsega, trīs digitālie displeji ar mērinstrumentu kombināciju centrā, ko var pārprogrammēt pēc vajadzības, izvirzot galvenajā vietā tahometru vai spidometru, kā arī balss vadības funkcija, ar kuras palīdzību pārvalda biežāk lietotās izvēlnes.

Foto: Publicitātes foto
Abos atsevišķajos aizmugures sēdekļos pasažieri iekļūst pa durvīm, kas veras pretēji priekšējām. Salons izdarināts ar augstvērtīgiem materiāliem ādu, koku un zīda paklājiņus ieskaitot, bet pasažieru rīcībā ir pašiem savi multimediju ekrāni, kas var darboties atsevišķi vai sinhroni ar tiem, kas iebūvēti priekšējā panelī.

Foto: Publicitātes foto
Būvējot prototipu izmantoti inovatīvi risinājumi, piemēram, oglekļa šķiedras sēdekļi kalpo kā virsbūves struktūras pastiprinātājs, kā rezultātā vidējiem virsbūves statņiem nebija nepieciešama tik masīva konstrukcija. Karbons tiek lietots ne vien nesošo daļu pastiprināšanai, bet arī kā savienojošs materiāls iekšpusē, kur vairākās kārtās tiek ieklāta oglekļa šķiedra, elektrību vadoša virsma un gaismu elementi, alumīnijs un pa virsu koks un āda.

Foto: Publicitātes foto
Tālāk no šī daudzslāņainā materiāla vajadzīgajās vietās tiek noņemts tieši tik daudz, lai piekļūtu attiecīgajam slānim un pievienotu detaļu, kas iedarbinās konstruktoru paredzēto funkciju. Šāds risinājums palīdz ietaupīt svaru un izveidot gludas bezšuvju pārejas.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- Ķīnas izaicinājums Eiropas SUV līderiem – “Tiggo 8” debitēs arī Latvijā (+ VIDEO)
- Britu policija izmanto nemarķētu kravinieku, lai pieķertu pārkāpējus (+ VIDEO)
- Vairāk kā 500 testa braucienu, lai noteiktu “Latvijas Gada auto 2026” uzvarētājus (+ VIDEO)
- Latvijas Gada auto konkurss: “šogad piedzīvojam Ķīnas auto bumu.”(+ VIDEO)
- Uz AB dambja tiekas visi 33 konkursa "Latvijas Gada auto 2026" pretendenti - Lielais tests (+ VIDEO)
- Jēkabpils dome: Ja tuvāko gadu laikā neveiks tilta remontu, būs jāievieš satiksmes ierobežojumi (+ VIDEO)
- Elektrisku vai benzīna? Jānis Vanks salīdzina divas Cupras (+ VIDEO)
- Kūleņu kūleņiem (+ VIDEO)
- Elektriskā dižpārdokļa otrā dzīve. Pirmais brauciens ar jauno Nissan Leaf (+ VIDEO)
- Tas bija pirms 9 gadiem - Šogad ziema mūs pārsteidza Rīga-Jūrmala šoseja 4.11.2016 (+ VIDEO)
