Veloentuziasti aicina informēt par ceļu infrastruktūras problēmām

Velosipēdistu "Kritiskās masas" organizatori šogad aicina vairāk sūtīt iesniegumus par ceļu infrastruktūras problēmām
Veloentuziastu ikgadējā brauciena "Kritiskā masa" organizatori šogad kopīgo izbraucienu pa Rīgas ielām nerīkos, taču savus atbalstītājus aicina maijā atbildīgajām iestādēm pastiprināti sūtīt iesniegumus un norādīt uz ceļu infrastruktūras problēmām, aģentūru LETA informēja organizatoru pārstāvji.
Tradicionāli katru gadu 1.maijā riteņbraucēji rīkoja "Kritiskās masas" braucienu, lai pievērstu sabiedrības, politiķu un ierēdņu uzmanību velo satiksmes problēmām Rīgā. Ik gadu brauciens pulcēja vairākus tūkstošus dalībnieku.
Taču šogad Covid-19 ierobežojumu dēļ brauciens notikt nevarēs, tādēļ pasākuma organizatori aicina par aktuālajām problēmām atgādināt citā veidā, proti, Rīgas domes Satiksmes departamentam un citām atbildīgajām iestādēm visu maija mēnesi pastiprināti adresēt iesniegumus ar lūgumiem ierīkot veloceļus un velojoslas, jautāt un atgādināt par agrāk solītajiem darbiem, kā arī prasīt veikt tik nelielas lietas kā apmales nolīdzināšana vai bedres aizlāpīšana.
"Rīgā pēdējos piecos gados jaunuzbūvētās veloinfrastruktūras bilance ir tuva apaļai nullei, pie varas esošo politiķu un ierēdņu solītie projekti gadu no gada tiek atlikti, vai atcelti pavisam, tikmēr ikdienas riteņbraucēju skaits strauji aug un fiziskās distancēšanās laikā kvalitatīvas veloinfrastruktūras trūkums kļuvis vēl akūtāks," atgādina aktīvisti.
Savā "Facebook" kontā pasākuma organizatori arī piedāvā anketu paraugus un palīdzību, kā veiksmīgāk iesniegumus sagatavot.

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde
LASI VĒL
- Elektriskais Xiaomi SU7 Ultra piedzīvo avāriju, vadītājs sadeg, jo durvis neveras (+ VIDEO)
- Vairāk kā 100 elektroauto uzlādes stacija Pekinā, Ķīnā (+ VIDEO)
- ZM uzlādes staciju lietā valsts sekretāra disciplināro atbildību neizvērtē (+ VIDEO)
- Pilnpiedziņa uz ziemu- gan labāk, gan drošāk (+ VIDEO)
- Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas, ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību‼️ 1 400 km & Pandas (+ VIDEO)
- iAuto.lv no Ķīnas: ātrgaitas maksas šoseja Pekinā - atļauts 120 km/h + 20 km/h tolerance! Mācos ceļa zīmes (+ VIDEO)
- Auriga Explorer: jauna ceļojuma auto koncepts (+ VIDEO)
- Kāpēc Dreiliņu rotācijas aplis kļuvis par vienu no satiksmes "melnajiem punktiem"? (+ VIDEO)
- Ar multfilmām atgādina par drošību pie dzelzceļa (+ VIDEO)
- Ko nozīmē pazīstama riepu ražotāja apakšzīmols? (+ VIDEO)