Blue Shock Taxi sadarbībā ar Andri Dambi radīs jaunu bateriju elektrovelosipēdiem

Patlaban "Blue Shock Taxi" un arī citi konkurenti bateriju darbību garantē divus līdz piecus gadus, taču jaunā, Latvijā izstrādātā baterija strādās vēl ilgāku laiku, pat desmit gadus.
Elektrovelosipēdu ražotājs SIA "Blue Shock Taxi" sadarbībā ar latviešu auto konstruktoru Andri Dambi plāno radīt jaunu, elektrovelosipēdiem paredzētu bateriju, intervijā "Rietumu Radio" sacīja uzņēmuma valdes loceklis Artis Daugins.
Daugins norāda, ka Dambja ražotie elektroautomobiļi kvalitāti jau pierādījuši visaugstākā līmeņa sporta sacensībās un, pārnesot viņa zināšanas uz mazākiem transporta līdzekļiem, Liepājā ražotie elektrovelosipēdi spēs būt daudz konkurētspējīgāki par citu valstu ražotāju produktiem.

Foto: Publicitātes attēls
"Ir divi uzstādījumi, ko cenšamies risināt," sacīja Daugins. "Viens ir baterijas uzlabojumi, lai tās kļūtu kvalitatīvākas un vieglākas. Strādājam arī pie savām kontroles sistēmām."
Patlaban "Blue Shock Taxi" un arī citi konkurenti bateriju darbību garantē divus līdz piecus gadus, taču jaunā, Latvijā izstrādātā baterija strādās vēl ilgāku laiku, pat desmit gadus.
Tas nav nekas unikāls autoindustrijai, taču ir unikāls elektrodivriteņos, jo šajā segmentā ražotāji cenšas izmantot pēc iespējas lētākus risinājumus, lai cena būtu pēc iespējas zemāka. Līdz ar to baterija ir viens no posmiem, uz ko tiek ekonomēts, sacīja Daugins.
"Mēs esam atraduši veidu, kā piedāvāt daudz ilgāku garantiju, nesadārdzinot ražošanas izmaksas," sacīja Daugins, norādot, ka ar šādu risinājumu būtu iespējams veiksmīgi pārdot savu produktu visā pasaulē.
Kā norāda ražotājs, elektrovelosipēdi tiek būvēti, lai baterijas enerģija pietiktu aptuveni 70 kilometriem. Lielāku bateriju uzstādīt nav nepieciešams, jo velosipēdu īpašnieki vienas dienas laikā lielāku attālumu neveic.
"Blue Shock Taxi" nodarbojas ar jaunu elektrovelosipēdu izstrādi un elektrotransporta risinājumu izveidi, un uzņēmums savu darbību sāka 2011.gada septembrī.
"Firmas.lv" informācija liecina, ka 75% "Blue Shock Taxi" daļu pieder Neilam Kalniņam, bet atlikušie 25% - Artim Dauginam.
LASI VĒL
- Kas notverts, tas bez izredzēm (+ VIDEO)
- Kas jādara ja pretī brauc operatīvais transports ar iedegtu zilu un sarkanu bākuguni, skaņas signālu (+ VIDEO)
- Ķīniešu krosovers ar cenu un attieksmi. Izmēģinām jauno MG ZS (+ VIDEO)
- Stāvvieta pārtop par auto festivālu: testa braucieni, veiklības sacensības un tūkstoš zirgspēku drifts - aizvadīta izstāde “Pielaiko savu auto!” (+ VIDEO)
- Zog mazāk, bet autozagļi par dārzniekiem nav kļuvuši(+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: KIA Sportage pret KIA Sportage.Vērtē Jānis Vanks(+ VIDEO)
- Iebraucot Rīgā no Ķekavas puses jārēķinās ar ceļu remontu un sastrēgumiem (+ VIDEO)
- Apdzinējs aizkūleņo grāvī (+ VIDEO)
- Kāds būs jaunais Volkswagen T-Roc? Pirmā iepazīšanās Minhenē (+ VIDEO)
- Drifts atgriezās tc Mols stāvlaukumā, kur notika brīvdabas auto izstādē "Pielaiko savu auto 2025" (+ VIDEO)