Vasaraudzis: Pierakstot nakts ātrumposmu trasi, jāpievērš uzmanība katram sīkumam
„Pierakstot nakts ātrumposmu trasi, ekipāžām jāpievērš uzmanība katram sīkumam, un, braucot tumsā, ierobežotas redzamības apstākļos, izšķiroša nozīme ir precīzai stenogrammai,” stāsta četrkārtējais rallija „Kurzeme” uzvarētājs Ivars Vasaraudzis.
„Ja, pierakstot trasi dienas laikā, ekipāža nedaudz noslinko un visus sīkumus var nepierakstīt, tumsā katrs paugurs nāk ar jautājuma zīmi, nākas atlaist gāzi un zaudēt vērtīgās sekundes,” stāsta I. Vasaraudzis. Kā skaidro vairākkārtējais Latvijas čempions, tumsā nav iespējams redzēt tik tālu uz priekšu kā gaismā, arī ēnas krīt citādāk. „Ja ir iespējams trasi pārbaudīt arī tumsā, tad ir mazliet vieglāk,” norāda I. Vasaraudzis.
Nakts ātrumposmi rallija „Kurzeme” pirmās dienas vakarā jau kļuvuši par tradīciju. Ņemot vērā būtiskās atšķirības starp braukšanu dienā un naktī, ar tumsā veicamajiem ātrumposmiem sportistiem vienu reizi būs iespēja iepazīties arī naktī. Savukārt sacensību laikā pirms tiem paredzēta arī 15 minūšu ilga servisa zona, kurā automašīnām tiks uzliktas nakts lampas.
Ivars Vasaraudzis Foto: Publicitātes foto
Četrkārtējais rallija „Kurzeme” uzvarētājs un vairākkārtējais Latvijas čempions Ivars Vasaraudzis ir pārliecināts, ka „Kurzemē” uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena kāps Igaunijas čempionāta līderis Georgs Gross, kura rīcībā ir spēcīgā „Ford Focus WRC” automašīna. Vasaraudzis uzskata, ka G. Grosa ceļā uz uzvaru varētu stāties vien kādas negaidītas tehniskas problēmas. Savukārt cīņa par 2.vietu rallijā gaidāma ļoti interesanta, un par galvenajiem pretendentiem uz to uzskatāms Ots Tanaks, Aleksejs Lukjaņuks un Jānis Vorobjovs. Iespējama arī jaunā un talantīgā Martina Kangura iesaistīšanās šajā cīņā, ja viņam būs izdevies aprast ar jauno automašīnu.
Savukārt septiņkārtējais Vācijas čempions Matiass Kāle, kurš rallijā startēs ar „Škoda Octavia WRC” automašīnu par ļoti labu rezultātu varētu uzskatīt iekļūšanu pirmajā desmitniekā. „Viņam neapšaubāmi ir liela rallija pieredze, tomēr pēdējos gadus viņš pavadījis Rietumeiropas rallijos, kur galvenokārt tiek braukts pa asfaltu,” uz vācieša grūtībām cīnīties par augstu norāda I. Vasaraudzis. „Mēs tomēr esam ļoti spēcīgi uz grants ceļiem.”
Foto: iAuto.lv
Ātruma Festivālu - Ralliju „Kurzeme 2013” atbalsta LDz Cargo, SEB, Liepājas pilsētas Dome, Liepājas Osta, Vega 1, Osram, Canon IBServiss, IF Apdrošināšana, oficiālais auto Nissan Juke no Skandi Motors, Cēsu alus, Ramirent, LDC datortehnika, Lauma Fabrics, Dardedze Hologrāfija, Almo, Eko Kurzeme. Informatīvi atbalsta iAuto, Delfi, liepajniekiem.lv, Radio SWH, Rietumu Radio.
LASI VĒL
- Lūk, tā izskatās mūsu ikdiena uz Latvijas ceļiem 1.daļa - vajag 4 joslu ceļus (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO)
- Valdība konceptuāli vienojas no sākuma Rīgu neiekļaut "Rail Baltica" dzelzceļa trasē (+ VIDEO)
- Darvina balva 2024 - uzvarētājs zināms (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kā brauc jaunais un elektriskais Porsche Macan?(+ VIDEO)
- Autoavārijā traģiski gājis bojā autosporta entuziasts un starptautisku sacensību rīkotājs Edgars Maišelis
- Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO)
- Lai neiesprūst ķepas. Kā pareizi pārvadāt automašīnā suņus? (+ VIDEO)
- Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO)
- Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO)