Sīvā cīņā Minišosejas 2. posmā Jevhuta ar Evo pārspēj Liepiņu ar GT-R
Saulainajā un siltajā ceturtdienas, 18. maija, vakarā norisinājās Minišosejas otrais sezonas posms, kurš tika aizvadīts Biķernieku trases moto aplī. Vislabāk ar lielās trases ātrumu un „katla” kalniņiem galā tika Juris Jevhuta, ar savu Mitsubishi Lancer Evo izcīnot pirmo vietu OPEN klasē.
Uz starta šoreiz izgāja 45 braucēji, no kuriem visvairāk dalībnieku bija 3000 un OPEN klasēs – katrā pa 11. Tāpat šoreiz startēja arī 4 dāmas, no kurām ātrākā bija Zane Lielkāja (Mitsubishi Lancer Evo), aiz sevis atstājot Elīzu Vectirāni (MG ZR) un Anastasiju Kozlovsku (Toyota Celica).
Arī 1600 ieskaitē šoreiz piedalījās 4 piloti, no kuriem labākais rezultāts ar Honda Civic braucošajam Kasparam Šmitam. Lai arī ātrākais aplis bija Mārcim Pakalnam (Honda CRX), trīs apļu summā Šmits bija par nepilnu sekundi ātrāks. Trešajā vietā šoreiz Artis Bērziņš ar Ford Puma.
Tikpat sīva cīņa par uzvaru bija 2000 klasē, kur Jānis Eglīte (VW Golf) vien par 0,64 sekundēm apsteidza Honda Civic pilotējošo Kristapu Narubinu. Otrās vietas ieguvējs gan atzina, ka viņš vēl startēja ar pagājušā gada riepām un uz nākamo posmu uz diskiem būšot jau jaunas Yokohama AD08R. Trešā vieta Naurim Aizsilam (VW Golf), kurš gan bija vien par 0,25 sekundēm ātrāks par ceturtajā vietā palikušo Niku Apfelbaumu (Renault Clio).
3000 ieskaitē pārliecinošu uzvaru izcīnīja Andris Čats, kurš tuvāko sekotāju Reini Vilkaiti apsteidza par vairāk nekā desmit sekundēm. Cīņa aiz Čata gan daudz blīvāka, jo trešās vietas īpašnieks Sandis Veitmanis no Vilkaiša atpalika vien par 0,15 sekundēm. Jāatzīmē, ka visi trīs startēja ar 3. sērijas BMW, kas ir pārliecinoši populārākā izvēle 3000 klasē.
Ātrākajā OPEN klasē bija redzamas ļoti līdzīgas un interesantas cīņas starp Minišosejas debitantiem Ralfu Liepiņu un Rolandu Upatnieku (abi startēja ar Nissan GT-R) un pieredzējušajiem Juri Jevhutu un Matīsu Mežaku (Subaru Impreza STI). Kā jau ievadā minēts, uzvaru izcīnīja Jevhuta, tomēr Liepiņš uzrādīja absolūti ātrāko apli un trīs apļu summā atpalika vien par pussekundi. Trešajā vietā vēl nepilnu sekundi aiz Liepiņa ierindojās Mežaks, bet ceturtais Upatnieks. Pēc sacensībām dienas ātrākie atzina, ka aizraujošās cīņas turpinās jau nākamajā posmā.
PRO2000 ieskaitē pārliecinošu uzvaru izcīnīja Elvis Turāns, kurš uz šo posmu savam 3. sērijas BMW bija uzstādījis drošības karkasu. Otrajā vietā, startējot ar Turāna auto, Voldemārs Kalve, bet trešais rezultāts Edvīnam Vansovičam (VW Golf). Interesanti, ka bez ieskaites dzinēja piebraukšanas nolūkos Minišosejā startēja arī Dzintara apļa dalībnieks Indulis Rukuts ar savu vēsturisko Formula Mondial.
Minišosejas 2. posma rezultāti:
1600
1. Kaspars Šmits, Honda Civic
2. Mārcis Pakalns, Honda CRX
3. Artis Bērziņš, Ford Puma
2000
1. Jānis Eglīte, VW Golf
2. Kristaps Narubins, Honda Civic
3. Nauris Aizsils, VW Golf
3000
1. Andris Čats, BMW 3. sērija (E46)
2. Reinis Vilkaitis, BMW 3. sērija (E36)
3. Sandis Veitmanis, BMW 3. sērija (E46)
OPEN
1. Juris Jevhuta, Mitsubishi Lancer Evo
2. Ralfs Liepiņš, Nissan GT-R
3. Matīss Mežaks, Subaru Impreza STI
PRO2000
1. Elvis Turāns, BMW 3. sērija (E36)
2. Voldemārs Kalve, BMW 3. sērija (E36)
3. Edvīns Vansovičs, VW Golf
DĀMAS
1. Zane Lielkāja, Mitsubishi Lancer Evo
2. Elīza Vectirāne, MG ZR
3. Anastasija Kozlovska, Toyota Celica
Foto: Raimonds Volonts.
LASI VĒL
- Darvina balva 2024 - uzvarētājs zināms (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kā brauc jaunais un elektriskais Porsche Macan?(+ VIDEO)
- Autoavārijā traģiski gājis bojā autosporta entuziasts un starptautisku sacensību rīkotājs Edgars Maišelis
- Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO)
- Lai neiesprūst ķepas. Kā pareizi pārvadāt automašīnā suņus? (+ VIDEO)
- Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO)
- Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO)
- Konkursā “Latvijas Gada auto 2025” sīva konkurence dārgāko auto segmentā (+ VIDEO)
- Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO)