“Renault” komanda atklāj plānus 2020. gada “F1” sacīkstēm
"Renault” komanda šodien atklāja savus plānus gaidāmajai 2020. gada FIA „F1” pasaules čempionāta sezonai
“Renault” komanda šodien oficiāli uzsāka 2020. gada kampaņu ar sezonas atklāšanas sarīkojumu Elizejas laukos Parīzē — “Groupe Renault” galvenajā veikalā „L’Atelier Renault”.
Klātesošajiem mediju pārstāvjiem un sadarbības partneriem pirmo reizi komandas krāsās tika stādīts priekšā dinamiskais sacīkšu braucēju pāris Daniels Rikjardo un Estebans Okons, kā arī jaunais šasiju tehniskais direktors Pets Frajs.
Pasākuma ietvaros plašākai auditorijai tikai prezentēts “Renault RS20” pirmssezonas izmēģinājumu krāsojumā, kas nākamnedēļ kopā ar tā spēka iekārtu “E-Tech 20” būs redzams ziemas izmēģinājumos Barselonā.
Pēc vairākkārtējiem janvāra paziņojumiem sarīkojumā piedalījās arī 2020. gada “Renault” sporta akadēmijas sacīkšu braucēji, kas gatavojas aizraujošam gadam FIA „F2”, FIA „F3” un „Formula Renault Eurocup” sacensībās.
„Šogad “Renault” godājamo un ilgo vēsturi „F1” turpinās jaunā desmitgadē, kas mums būs sestā pēc kārtas. 2020. gads ir nozīmīgs daudzējādā ziņā. Mēs vēlamies atgūt pirmo trīs gadu kopš atgriešanās „Formulā 1” pozitīvo dinamiku, vienlaikus gatavojoties nākamajai sezonai, kas būs jauns cikls visām komandām. Pēc sākotnējā būvniecības posma pabeigšanas mēs vairāk nekā jebkad esam noskaņoti būt gatavi virzīties uz priekšu un izmantot 2021. gada tehnisko izmaiņu priekšrocības. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka komandas Enstonā un Virī šogad atkal sacentīsies par ceturto vietu konstruktoru čempionātā, kā arī nodrošinās, ka nākamais laikmets būs veiksmīgs gan komandai, gan zīmolam “Renault”,” norādīja Žeroms Stolls, “Renault Sport Racing” prezidents.
Komanda sasniedz „F1” programmas nostiprināšanas posma augstāko pakāpi. Tā ir ieguldījusi ievērojamus līdzekļus personālā un vismodernākajās tehnoloģijās šasiju bāzē Enstonā, Apvienotajā Karalistē, un motoru centrā Virī-Šatijonā, Francijā, lai atbalstītu plānu atkal pretendēt uz „F1” pasaules čempionāta tituliem. Komandas vadītājs Sirils Abitebuls uzsvēra komandas šīs sezonas plānus: „Ceturtās vietas atgūšana konstruktoru čempionātā joprojām ir sezonas mērķis, par kuru būs jācīnās sīvāk nekā iepriekš.
Jaunajā sezonā mums ir jāievēro trīs starpsezonā noteiktās prioritātes: izturība no paša sākuma; nodrošināt augstu sagatavotības līmeni jau sezonas sākumā un iegūt labu konversijas koeficientu sacīkšu trasēs. Tomēr mums ir arī jāatgūst pašapziņa un jānostiprina komandas gars, lai no visiem saņemtu labāko un maksimāli palielinātu mūsu izredzes katrā sacīkšu nedēļas nogalē šajā neparasti garajā un sarežģītajā sezonā. Turklāt 2020. gads ir pavērsiena punkts, kas iezīmē viena cikla beigas un nākamā sagatavošanas posmu. Šogad mums ir jānosprauž vislabākais iespējamais kurss saistībā ar 2021. gada nozīmīgajiem noteikumu grozījumiem. Tas ir ņemts vērā 2019. gada otrajā pusē veiktajās organizatoriskajās pārmaiņās.”
Daniels Rikjardo uzsāk otro sezonu “Renault” komandas sastāvā un pauda motivāciju šogad gūt panākumus sacīkšu trasēs: „Es ceru labāk iekļauties komandā, jo mums aiz muguras jau ir aizvadīta viena sezona, tāpēc šajā ziņā viss būs vienkāršāk. Esmu labāk iepazinis sevi un, protams, arī komandu. Viena no svarīgākajām atziņām man bija fakts, ka nepietiek tikai ar gudrāko puisi „F1” aplokā — ir nepieciešams, lai ikviens komandā darbojas ar pilnu atdevi. Ar ļaudīm, ar kuriem es sadarbojos visciešāk, es cenšos atrast veidu, lai viņi strādātu vēl labāk, cenšos palīdzēt viņiem būt labākiem, un tad arī redzu, kur es konkrētā brīdī varu izdarīt labāko.”
Estebans Okons steidz sēsties atpakaļ sacīkšu auto sēdeklī, atzīmējot atgriešanos komandā, kas viņam pusaudža gados dāvāja pirmos iespaidus „F1”: „Tas ir ļoti aizraujoši, un es nevaru vien sagaidīt, kad varēšu Barselonā izmēģināt jauno auto. Mums ir bijis pietiekami daudz laika sagatavoties, un es jūtos nobriedis uzdevumam. Pēc gadu ilgas gaidīšanas es patiešām ar nepacietību vēlos piedalīties sacīkstēs — atgriezties, kur gribu būt. Šāgada auto ir daudz jaunumu, un puiši ir smagi strādājuši, lai atrastu kādu papildu jaudu. „F1” viss slēpjas detaļās, un es esmu redzējis diezgan daudz “Renault RS20” detaļu. Ir interesanti redzēt auto konstrukciju, bet nākamais, ko vēlies, ir sēsties pie stūres un sajust, kāds tas ir.”
Guaņjui Džou šogad uzņemas jaunus pienākumus, jo ir paaugstināts par autovadītāju izmēģinātāju. 2019. gada „F2” labākajam jaunpienācējam būs lielāka atbildība par ieguldījumu 2020. gada auto izstrādē. „Nepacietīgi vēlos kļūt par komandas autovadītāju izmēģinātāju,” sacīja Džou. „Tas ir nākamais pakāpiens pēc izstrādes braucēja 2019. gadā. Šogad man ir vēl labākas iespējas, kas nozīmē strādāt čaklāk nekā iepriekš, iegūt pēc iespējas vairāk informācijas par „F1” auto vadīšanu un vienlaikus uzlabot jomas, pie kurām komandai ir jāpiestrādā, lai palīdzētu tai nākotnē kļūt labākai.”
Ar braucēju pausto pozitīvo enerģiju un ciešāku saikni starp Enstonu un Virī 2020. gada sezona solās būt aizraujoša gan sacīkšu trasēs, gan ārpus tām.
Foto: Publicitātes attēls
LASI VĒL
- Nevils pirmo reizi kļūst par pasaules čempionu rallijā; igaunis Tanaks avarē un zaudē savu iespēju (+ VIDEO)
- Autovadītāja pabrauc garām nobrauktuvei un... slēdz atpakaļgaitā (+ VIDEO)
- Kā izvairīties no aizsvīdušiem un pat aizsalušiem stikliem? (+VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Pirmais brauciens ar jauno Kia EV3 (+ VIDEO)
- Policijas kontrole atklāj, ka daļa autovadītāju vēl brauc ar vasaras riepām (+ VIDEO)
- Divās traģiskās avārijās divi bojāgājušie; viena no tām - netālu no Augšlīgatnes (+ VIDEO)
- Volvo vadītājs ar piekabi apdraud savu un citu dzīvības. Smagi satiksmes noteikumu pārkāpumi! (+ VIDEO)
- Kā un kur ziemā pareizi uzglabāt riepas? (+VIDEO)
- Andžāns: Sakaru kabeļu sabotāža Baltijas jūrā, iespējams, ir Krievijas atriebība (+ VIDEO)
- Motocikla vadītājam, kurš brauca ar 157 km/h, atņem transportlīdzekļa vadīšanas tiesības (+ VIDEO)