Reinis Nitišs Biķerniekos demonstrē Citroen C4

Foto: Reinis Nitišs un Uģis Traubergs | Jānis Grīnhofs
Jānis Grīnhofs | 21.10.2013

Sestdien, 19.oktobrī Biķerniekos norisinājās Freko supersprints Rudens 2013. Braucēju vidū bija arī jaunais Eiropas čempions rallijkrosā Reinis Nitišs.

Reinis Nitišs un Uģis Traubergs Foto: Jānis Grīnhofs

   Reinis Nitišs supersprintā startēja ārpus konkurences, jo šoreiz viņam nebija uzdevums apsteigt sāncenšus. Galvenais mērķis bija atrādīt līdzjutējiem īstu Super car klases rallijkrosa auto, kuru sagatavota Traubergu komandā TT motorsport. Gluži paraugdemonstrējumi tie nebija, jo komanda strādāja ar regulējumiem un pārbaudīja dažus praktiskus "knifiņus".Auto, apauts speciālajās rallijkrosa riepas demonstrēja ideālu saķeri. Lai arī asfalts ir raupjš, tas vadamību pārāk neietekmēja. Kā atzina Reinis, tik garu asfalta apli ar rallijkrosa spēkratu vēl nebija nācies braukt. Pēc katra nobrauktā apļa jēkabpilietis pārsprieda iegūto informāciju ar Uģi Traubergu. Uģi viennozīmīgi var uzskatīt par vienu no lielākajiem speciālistiem Eiropas rallijkrosā. "Uģa padomi mūsu komandai ir ļoti vērtīgi, jo pašiem pagaidām ar šādiem auto pieredzes nav", saka Reinis.

 Sacensību trases aplis bija izveidots diezgan interesants, sākumdaļa pa kartina apļa līkločiem, bet otra daļa pa ātruma apli caur "elkonim" uz finišu. Ja kartinga aplī ar gandrīz 550 zirgaspēku jaudīgo C4 īsti nevarēja izvērsties, tad finiša daļā labais pedālis bija līdz galam. Reinis smaidīdams noteica:"Mazliet ātrumu varēja izjust".Dalībnieku parkā Reinis Nitišs bija atvērts un labprāt ar interesentiem dalījās iespaidos par Citroen C4. Diemžēl sacensību nolikums un lielais dalībnieku skaits stipri ierobežoja jēkabpilieša nobraukto apļu skaitu. Kā atzīst pati komanda iespējams šie bija pēdējie šogad veiktie apļi sporta režīnā. Atlicis smagākais, sarunas, sarunas, sarunas.