Neikšāns un Dzirkals akmeņainajā Grieķijas rallija trasē cīnīsies par uzvaru savā ieskaites grupā
Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals šobrīd atrodas Grieķijā un iepazīstas ar “Acropolis Rally 2012″ ātrumposmiem, kur notiks “Rally Class” sacensību seriāla otrais posms. Starts sacensībām tiks dots 24. maija vēlā pēcpusdienā Atēnās, un jau šobrīd skaidrs, kas šis būs viens no smagākajām rallijiem sezonā.
Nelīdzeni, akmeņaini un ārkārtīgi putekļaini ceļi, tā ir “Acropolis Rally” firmas zīme. To papildina ļoti gari pārbraucieni un ļoti īss laiks, kas atvēlēts automašīnu remontiem. Kopumā pa klinšainajiem Grieķijas ceļiem rallija dalībniekiem sacensību režīmā būs jāveic 409,47 km, bet pārbraucienu kopējā distance sastāda 1251,92 km.
Andis Neikšāns, iepazīstoties ar Grieķijas rallija trasi, atzīst: “Šis rallijs ir daudz sarežģītāks un grūtāks par Portugāli. Ātrumposmi ir tikpat akmeņaini kā 2009. gadā, taču tad mēs lietojām daudz izturīgākas riepas. Šoreiz braukšanas ātrumu nāksies mainīt atbilstoši pārsisto riepu skaitam. Tomēr esam apņēmības pilni cīnīties par uzvaru savā ieskaites grupā. Runājot par riepām, jāatklāj kāds interesants fakts. Ņemot vērā sūdzības iepriekšējā rallijā, “Dmack” riepu ražotājs ir radījis riepas ar jaunu gumijas sastāvu un protektoru, taču tās neviens, pat ražotājs, vēl nav izmēģinājis. “Rally Class” organizatori apgalvo, ka sporta automašīnām ir novērsti visi defekti un, ka šoreiz nevajadzētu būt tādām problēmām kā Portugālē.”
“Shakedown” testa ātrumposms, kurā sportistiem būs iespēja pārbaudīt un vajadzības gadījumā izmainīt sporta automašīnu regulējumus, notiks tajā pašā dienā, kuras pēcpusdienā aptuveni simts kilometrus attālajā Grieķijas galvaspilsētā norisināsies rallija svinīgā atklāšana. Pirmās dienas vienīgais, 25,24 km garais ātrumposms paredzēts netālu no rallija centra Loutraki. Otrā rallija diena sāksies ļoti agri un tajā sportistiem Grieķijas centrālajā reģionā būs jāveic astoņi ātrumposmi ar kopējo distanci 169,12 km, taču šīs dienas lielākais uzdevums būs censties nesabojāt automašīnu, jo starp ātrumposmiem paredzētas tikai divas piecpadsmit minūšu ilgas servisa zonas. Arī trešā rallija diena būs līdzīga – starp astoņiem ātrumposmiem ar kopējo garumu 149,56 km, kas vīsies pa Peloponēsas pussalas ceļiem, paredzēts tikai viens, pusstundu garš servisa zonas apmeklējums. Savukārt ceturtā sacensību diena būs daudz īsāka, tajā dalībniekiem sporta režīmā būs jāveic 65,55 km, kas sadalīti piecos ātrumposmos Loutraki tuvumā.
Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža Andis Neikšāns un Pēteris Dzirkals “Acropolis Rally” startēs jau otro reizi. Pirmo reizi ekipāža šajā rallija startēja 2009. gadā, kad rallija finišu sasniedza 17. vietā rallija kopvērtējumā un 6. vietā N4 klasē. “Acropolis Rally 2012″ cīņa N4 klasē būs ļoti sīva, jo sacensībām pieteikušās 16 šīs klases ekipāžas.
LASI VĒL
- Darvina balva 2024 - uzvarētājs zināms (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kā brauc jaunais un elektriskais Porsche Macan?(+ VIDEO)
- Autoavārijā traģiski gājis bojā autosporta entuziasts un starptautisku sacensību rīkotājs Edgars Maišelis
- Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO)
- Lai neiesprūst ķepas. Kā pareizi pārvadāt automašīnā suņus? (+ VIDEO)
- Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO)
- Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO)
- Konkursā “Latvijas Gada auto 2025” sīva konkurence dārgāko auto segmentā (+ VIDEO)
- Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO)