Madonā notiek LMT AA Elektrokartingu čempionāta otrais posms
26. maijā, līdz ar Latvijas čempionāta un Pro-Kart kausa pirmo posmu, norisinājās arī LMT Autosporta Akadēmijas (LMT AA) ieskaite: otro reizi, uz starta līnijas sacensībās devās elektrokartingi.
Savukārt jau trešās sezonas pirmais posms arī LMT AA organizētajam Skolu kartingu kausam.
Madonas trasē pulcējās rekordliels dalībnieku skaits – 212 sportisti visās klasēs. Svinīgajā sacensību atklāšanā komandas, sportistus un skatītājus sveica Madonas novada domes priekšsēdētājs Agris Lungevičs, Latvijas Automobiļu federācijas Kartingu komisijas vadītājs Valdis Brutāns un LMT Autosporta Akadēmijas vadītājs Dainars Dambergs.
Latvijas Kartinga atklātajā Čempionātā finālbraucienos elektrokartingu jeb TeK klasē vietu uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena ieņēma Ričards Irbe (Saldus BJC), savukārt otro un trešo vietu izcīnīja – Gints Britiks (Si-guldas BJIC) un Raitis Plukšs (Smiltenes tehnikums).
Savukārt, LMT AA Skolu kartinga kausa pirmajā posmā uzvaras laurus plūca Saldus Bērnu un jaunatnes centra kartinga komanda, otro vietu ie-ņēma – Kandavas tehnikuma komanda, savukārt trešo vietu izcīnīja Prie-kuļu tehnikuma komanda.
Veiksmīgas sacensības aizvadījis arī 16 gadus jaunais Artūrs Bondars, elektrificētā spēkrata pilots, kurš savas sportista karjeras attīstīšanai 2018. gadā saņēmis LMT AA atbalstu. Iegūta 3. vieta Rotax Max Senior klasē un 1. vieta LČ komandu kopvērtējumā.
“Vislielākais gandarījums ir par to, ka atšķirībā no pirmā posma Kandavā, visi iekšdedzes dzinēju kartingi veiksmīgi ne tikai nostājās uz starta līnijas, bet arī finišēja. Ievērojami uzlabojies kartingu ātrums un stabilitāte trasē, un šis progress panākts tikai pāris nedēļās. Madonas trase ir ļoti tehniska un prasa lielu koncentrēšanos no sportistiem, domāju, ka visi šīs dienas sacensību dalībnieki guva lielu un noderīgu pieredzi,” stāsta Mārtiņš Aleksandrovičs, LMT AA kartingu projektu vadītājs.
“Jau šajā posmā bija patīkami novērot, ka vairākas no komandām bija iedziļinājušās un izpētījušas kartingus, lai neatkārtotos iepriekš pieļautās kļūdas. Skolas, kurām elektrificētie spēkrati piešķirti, ir ar tiem iemācījušās
apieties. Elektrokartingi šodien trasē parādīja, ka ir nopietni sāncenši, ir lietas, par ko jālauza galva tehniskajam personālam, bet līdz nākamajām sacensībām ir divas nedēļas – strādāsim,” tā Artis Daugins, Blue Shock Race vadītājs.
Foto: Mārtiņš Jankovskis
LASI VĒL
- Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO)
- Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO)
- Konkursā “Latvijas Gada auto 2025” sīva konkurence dārgāko auto segmentā (+ VIDEO)
- Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO)
- Lietuvā kravas lidmašīna nogāžas pie dzīvojamās mājas, viens cilvēks gājis bojā (+ VIDEO)
- Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO)
- 11 gadījumi, kad uz autobāņa "izbeidzas motors" (+ VIDEO)
- Nevils pirmo reizi kļūst par pasaules čempionu rallijā; igaunis Tanaks avarē un zaudē savu iespēju (+ VIDEO)
- Autovadītāja pabrauc garām nobrauktuvei un... slēdz atpakaļgaitā (+ VIDEO)