Jāņa ātrums ļauj cerēt uz panākumiem svētdien
Metē trasē uzsākts FIA pasaules rallijkrosa čempionāta 2018. gada sezonas trešais posms World RX of Belgium. Lielisku ātrumu jau rīta treniņbraucienos uzrādīja Jānis Baumanis, ko turpināja demonstrēt arī pirmajās divās kvalifikācijas kārtās, kur gan starta palaišanas sistēma un priekšā lēni braucoši konkurenti neļāva pacīnīties par vadošajām pozīcijām.
JĀNIM APĻU LAIKI KĀ RŪPNĪCAS VIENĪBU BRAUCĒJIEM
Jau ar pirmajiem apļiem šodien bija jūtams Jāņa lieliskais ātrums. Pēc pamatīga darba ar mašīnas piekari Baumanis treniņbraucienus noslēdza septītajā vietā.
Jaunā sistēma startam vēl jāattīsta, jo tās problēmu dēļ pirmajā kvalifikācijā pēc starta Jānis nonāca piektajā vietā savā braucienā. Turpinājumā izdevās noturēt ļoti ātru tempu, kas līdzinājās rūpnīcu vienību braucējiem. Pirmā kārta tika noslēgta ar 13. rezultātu kopējā ieskaitē.
Otrajā kvalifikācijas kārtā izdevās krietni labāks starts. Arī šoreiz ātrums liecināja, ka ir iespēja konkurēt ar vadošo komandu pārstāvjiem, taču pēdējā aplī nācās iestrēgt aiz priekšā lēni braucošā Kevina Ēriksona. Tā rezultātā tika zaudētas vairākas sekundes un Jānis dienas otro braucienu noslēdza 14. vietā. Pēc pirmās sacensību dienas Jānis Baumanis dala 14. vietu, tomēr ātrums un konkurentu rezultāti ļauj cerēt uz progresu pēdējās kvalifikācijas kārtās.
“ESMU PRIECĪGS PAR ĀTRAJIEM APĻIEM”
Jānis Baumanis: “Šīs sacensības izmantojam kā izmēģinājumu jaunajiem regulējumiem, ar ko ceram būt ātrāki sausā trasē. Dažbrīd veicām ļoti konkurētspējīgus apļu laikus. Ar šiem regulējumiem kļūdām vietu nav, tomēr dažbrīd pats nenobraucu precīzi. Braukšana bija sarežģīta, tomēr to visu darām nākotnes vārdā, lai, ne tikai sezonas otrajā pusē, bet jau no nākamajiem posmiem zinātu, kādus regulējumus izvēlēties uz sausas trases, jo lietainos apstākļos ir atrasts lielisks risinājums. Izdarīju visu, ko varēju, tādēļ esmu priecīgs par ātrajiem apļiem, līdz ar to viss ir labi. Diemžēl kaut kāds neveiksmes factors visu laiku stāv klāt. Pirmajā kvalifikācijas kārtā ļoti daudz laika tika zaudēts pirmajā aplī. Otrajā kārtā viss gāja lieliski un vajadzēja būt labam rezultātam, bet pēdējā aplī paliku aiz Kevina Ēriksona, kuram bija mīksta riepa, tomēr garām tikt neizdevās. Viņš paveica lielisku darbu nosedzot savu pozīciju, līdz ar to finišā zaudēju pa 1 sekundes simtdaļu. Varbūt pat labi, ka tā, jo rīt varēšu braucienu uzsākt no pole position. Nav nekāda iemesla nokārt galvu – tagad jāsagatavo mašīnu un rīt tik uz priekšu!”
Foto: McKlein Photograph
LASI VĒL
- Lai neiesprūst ķepas. Kā pareizi pārvadāt automašīnā suņus? (+ VIDEO)
- Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO)
- Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO)
- Konkursā “Latvijas Gada auto 2025” sīva konkurence dārgāko auto segmentā (+ VIDEO)
- Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO)
- Lietuvā kravas lidmašīna nogāžas pie dzīvojamās mājas, viens cilvēks gājis bojā (+ VIDEO)
- Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO)
- 11 gadījumi, kad uz autobāņa "izbeidzas motors" (+ VIDEO)
- Nevils pirmo reizi kļūst par pasaules čempionu rallijā; igaunis Tanaks avarē un zaudē savu iespēju (+ VIDEO)