Historic Rally Latvia jau šajā nedēļas nogalē (+ foto)
Historic Rally Latvia pieteikusies 21 ekipāža no Latvijas, Igaunijas, Somijas un Krievijas, kas sacensībās startēs ar vēsturiskām automašīnām, kuras nedrīkst būt jaunākas par 1985. gada izlaidumu.
Šajā nedēļas nogalē, no 16. līdz 18. oktobrim, vienlaicīgi ar Latvijas rallija čempionāta sezonas noslēdzošā posma norisi, notiks arī Historic Rally Latvia – vēsturisko automašīnu regularitātes sacensības, kas šogad iekļautas arī Ziemeļeiropas (NEZ) Vēsturiskā rallija čempionātā. Trīs dienu garumā regularitātes rallija dalībniekiem būs jāveic 13 ātrumposmi, kuri atradīsies Rīgā, Ikšķilē, Salaspilī, Tukumā un Jūrmalā.
Historic Rally Latvia pieteikusies 21 ekipāža no Latvijas, Igaunijas, Somijas un Krievijas, kas sacensībās startēs ar vēsturiskām automašīnām, kuras nedrīkst būt jaunākas par 1985. gada izlaidumu. Trīs dienu laikā dalībniekiem būs jāveic ap 650 km gara distance, no kuriem 240 km – regularitātes sacensību režīmā gan uz asfalta, gan uz grunts seguma ceļiem.
Regularitātes rallija noteikumi paredz, ka ekipāžas brauc nevis “uz ātrumu”, bet gan “uz precizitāti”. Leģendā ir noteikts vidējais ātrums, ar kādu ir jāveic katrs no sacensību ātrumposmiem, un šis ātrums tiek kontrolēts vairākās vietās trasē. Īpašu nozīmi sacensībām piešķirs četri ātrumposmi, kas jāveic divas reizes – Ikšķilē, Salaspilī, Jūrmalā un Tukumā. Atšķirīgi no pārējiem ātrumposmiem, rezultāts šajos ātrumposmus tiks salīdzināts ar ekipāžas uzrādīto etalon-laiku pirmajā ātrumposma veikšanas reizē – jo precīzāk ekipāža spēs atkārtot savu uzrādīto laiku, jo augstvērtīgāks būs tās rezultāts.
“Historic Rally Latvia šogad ir Youngtimer Rally un Vanilla Travel čempionāta noslēdzošais posms, kurā regularitātes rallija dalībniekiem būs jānosaka visas sezonas uzvarētājs. Par to, ka gaidāmas spēkošanās līdz pat finiša kontrolpunktam, liecina kuplais un spēcīgais dalībnieku pulks. Visi nopietni gatavojas, un padoties neviens netaisās! Paredzu, ka vissīvākās cīņas noritēs RLV Expert grupā, kurā piedalās mūsu pieredzes bagātākie braucēji. Ceru, ka skatītāji noteikti novērtēs visus vēsturiskos automobiļus, it īpaši kolorītos Triumph TR7 (1977. izlaiduma gads), BMW Alpina B6 (1979.g.), Datsun 240Z (1971.g.)!” tā Latvijas Antīko automobiļu kluba pārstāvis Valts Ceplevičs.
Historic Rally Latvia ātrumposmi:
Nr. | Nosaukums | Norises vieta | Diena | Starta laiks |
1 | Bikernieki Night Adventure | Biķernieku kompleksā sporta bāze, Rīga | Piektdiena | 21:45 |
2 | Bikernieki Racing Track Stage | Biķernieku kompleksā sporta bāze, Rīga | Sestdiena | 10:05 |
3 | Ikšķile 1 | Ikšķile | Sestdiena | 11:30 |
4 | Ikšķile 2 | Ikšķile | Sestdiena | 12:20 |
5 | Salaspils 1 | Salaspils | Sestdiena | 14:30 |
6 | Salaspils 2 | Salaspils | Sestdiena | 15:10 |
7 | Jūrmala 1 | Kauguri, Jūrmala | Sestdiena | 17:35 |
8 | Jūrmala 2 | Kauguri, Jūrmala | Sestdiena | 17:44 |
9 | Milzkalns | Tukums | Svētdiena | 9:20 |
10 | Sēme | Tukums | Svētdiena | 10:10 |
11 | Irlava 1 | Tukums | Svētdiena | 11:10 |
12 | Irlava 2 | Tukums | Svētdiena | 12:10 |
13 | WD-40 | Ķemeri, Jūrmala | Svētdiena | 14:40 |
Historic Rally Latvia dalībnieku sastāvs:
Nr. | Pilots | Stūrmanis | Auto | Gads | Valsts | Grupa |
1 | Romāns Ērkulis | Gvido Ķirsons | VAZ 21033 | 1980 | LVA | YTR |
2 | Harijs Gerķis | Valts Ceplevičs | VAZ 2105 | 1981 | LVA | YTR |
3 | Kristaps Rikāns | Ingmārs Birks | Porsche 944 | 1983 | LVA | YTR |
4 | Andres Toniste | Marge Arro | Triumph TR7 | 1976 | EST | YTR |
5 | Olafs Ceplevičs | Didzis Meiers | SAAB 99 | 1972 | LVA | YTR |
6 | Arnis Pinka | Gundars Pinka | Triumph TR7 | 1977 | LVA | Expert |
7 | Ervīns Lembergs | Kristīne Kārkliņa | VAZ 2106 | 1976 | LVA | YTR |
8 | Normunds Kalvāns | Ingus Mikuda | SAAB 96 | 1976 | LVA | Expert |
9 | Nikolajs Lācis | Edmunds Lācis | Audi Coupe Quattro | 1985 | LVA | YTR |
10 | Agris Staņevičs | Jānis Kirkovalds | LADA 1500S | 1974 | LVA | Expert |
11 | Juris Videnieks | Reinis Trūps | VAZ 2106 | 1978 | LVA | Expert |
12 | Yuri Lisenko | Victor Polyakov | BMW Alpina B6 | 1979 | RUS | Expert |
13 | Andrey Ushatskiy | Vadim Savchenko | BMW Alpina B6 | 1979 | RUS | Expert |
14 | Markku Pietila | Kari Kuosmanen | Datsun 240Z | 1971 | FIN | NEZ |
15 | Sampo Tairamo | Markku Metsa | Chrysler-Sunbeam 1600 gt | 1977 | FIN | NEZ |
16 | Mihail Arhipov | Kiril Dmitriev | BMW Alpina | 1979 | RUS | Expert |
17 | Valdo Urb | Kristi Matiisen | SAAB 96 | 1977 | EST | YTR |
18 | Elmārs Tikums | Arnis Modris | Opel Ascona | 1985 | LVA | Expert |
19 | Modris Feodorovs | Ģirts Feodorovs | GAZ 24 | 1973 | LVA | YTR |
20 | Jānis Kundziņš | Andris Pāpe | VAZ 2106 | 1984 | LVA | Expert |
21 | Oleg Borisov | Edgars Svencis | GAZ 21M | 1960 | RUS/LVA | Expert |
LASI VĒL
- Lietuvā 110 km/h uz auto maģistrāles ziemā! Latvijā? (+ VIDEO)
- No 1.decembra vieglajiem transportlīdzekļiem jābūt aprīkotiem ar ziemas riepām (+ VIDEO)
- Nu mums ir arī savs Ferrari salons! (+VIDEO)
- Lūk, tā izskatās mūsu ikdiena uz Latvijas ceļiem 1.daļa - vajag 4 joslu ceļus (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO)
- Valdība konceptuāli vienojas no sākuma Rīgu neiekļaut "Rail Baltica" dzelzceļa trasē (+ VIDEO)
- Darvina balva 2024 - uzvarētājs zināms (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kā brauc jaunais un elektriskais Porsche Macan?(+ VIDEO)
- Autoavārijā traģiski gājis bojā autosporta entuziasts un starptautisku sacensību rīkotājs Edgars Maišelis
- Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO)