Eklstouns: Jaunie F-1 dzinēji ir skaļāki, nekā domājām

Foto: youtube.com
Nozare.lv | 03.04.2014

Kā zināms, čempionāts nolēmis atgriezties pie turbo dzinējiem, 2,4 litru astoņu cilindru dzinējus nomainot ar sešu cilindru 1,6 litru dzinējiem.

Jaunie Pirmās formulas (F-1) dzinēji ir skaļāki, nekā gaidīts, izteicies sacensību seriāla vadītājs Bērnijs Eklstouns.

Kā zināms, čempionāts nolēmis atgriezties pie turbo dzinējiem, 2,4 litru astoņu cilindru dzinējus nomainot ar sešu cilindru 1,6 litru dzinējiem. Līdztekus citām izmaiņām jaunie dzinēji ir jūtami klusāki par saviem priekšgājējiem, taču to skaņa jau izraisījusi plašas diskusijas starp līdzjutējiem un ekspertiem.

"Motori ir nedaudz skaļāki, nekā domājām," paudis Eklstouns. "Ja vien mēs to skaņu spētu padarīt vēl mazliet lielāku. Tad viss būtu kārtībā."

Eklstouns iepriekš bija kritizējis jaunos dzinējus, bet pēc aizvadītajā nedēļas nogalē notikušās Malaizijas "Grand Prix" izcīņas, kas bija sezonas otrais posms, viņš kļuvis pielaidīgāks.

"Dzinēji televīzijā skan šausmīgi, taču problēma nav tur. Drīzāk nedienas ir cilvēkiem, kuri ir ieradušies sacīkstes vērot klātienē un izbaudīt F-1 atmosfēru," uzskata sacensību seriāla vadītājs.

Tikmēr pašreizējais pasaules čempions vācietis Sebastjans Fetels no "Red Bull" komandas nebūt nav priecīgs par jaunajiem dzinējiem.

"Ja viss būtu atkarīgs no manis, bolīda aizmugurē būtu 12 cilindru dzinējs, bet baterijas mēs atstātu mobilajos telefonos," paudis Fetels.

Nākamais F-1 posms jau šonedēļ norisināsies Bahreinā.

Šajā sezonā piloti spēkosies 19 posmu garumā. F-1 debitēs posms Krievijā, kas notiks Sočos, savukārt noslēdzošajā posmā Abū Dabī piloti varēs saņemt dubultu punktu skaitu.