3 un 6 stundu izturības sacensībās dalību ņems Latvijas čempioni

Foto: Iveta Kaminska
Iveta Kaminska | 05.10.2011

Pēc dažām dienā, jau šajā sestdienā, 8. oktobrī karjeru “Akmenscūciņas” un “DSG karjeri” teritorijā, Emburgā, Jelgavas rajonā (ceļš Iecava – Jelgava 6. km, norāde “Karjers Akmenscūciņas 3,7 km” norisināsies pasākums, kāds Latvijā tiek rīkots pirmo reizi - “AutoEuro 6 H Kauss 2011” un “AutoEuro 3 H Kauss 2011”.

Kaut kas tāds Latvijā vēl nav redzēts, kad trasē vienkopus cīnīsies gan Latvijas čempioni motokrosā, endurokrosā, to vidū arī spēcīgākie kvadriciklisti un Latvijas čempioni rallija reidā, rallija karuselī. Interesantu pieskaņu piedos arī braucēji ar žigulīšiem.

Visa veida sporta automašīnas tiks sadalītas piecās klasēs 2WD, 4WD, VAZ Historic Open, 4x4 T,N,R un trofi reida, kuri cīnīsies par “AutoEuro 6 H Kauss 2011” iegūšanu. Pilotu skaits ekipāžā no viens līdz četri.Sacensībās “3 H kauss – 2011” motobraucēju komandā startēt varēs no diviem līdz trīs pilotiem, kur braucēji tiks sadalīti četrās klasēs - MX Open, MX Hobija, MX Rallija, Kvadri Open.

Šobrīd notiek aktīva dalībnieku pieteikšanās. Azartiskākie sportisti pat ir paspējuši aizbraukt un apskatīties izveidotās trases segumu, jo vārdi “dolomīta karjers” šķita kaut kas grūti pieņemams sacensību vietai. Pārliecinoties dzīvē, šaubas uzreiz zuda un nu ir pārliecība, ka trase būs ļoti interesanta un sacensības aizraujošas. 

Savu dalību apstiprinājuši vieni no ātrākajiem Latvijas motokrosistiem un starptautisko pieredzi guvušie Latvijas čempioni – Pauls Jonass, Toms Macuks, Dāvis Ivanovs, Dāvis Līvs, kuri veido spēcīgas komandas, lai parādītu, kuri tad ir izturīgākie un ātrākie trīs stundu sacensībās.

Pēc ilgāka pārtraukuma savus “bobikus” no garāžām velk ārā arī “džipisti”. Cīņā iesaistīsies pat divi “OSCari”, viens, kas izbaudījis Āfrikas tuksneša smiltis – komanda “Skoks & Piķis”, otrs, kas pabijis Argentīnā notikušajā maratonrallijā “Dakāra” un komandā apvienojušies tādi spēcīgi braucēji kā Andris Feldmanis un Toms Brants.

Interesants fakts, ka Igors Skoks, mainoties ar saviem komandas biedriem, trasē pārbaudīs pat divas automašīnas – “OSCar O3” un “Mitsubishi Pajero”, lai noskaidrotu, kura no tām ir ātrākā Latvijas ceļos.Intriga, kas spēs nobraukt vairāk apļus – ātrie motokrosisti, kuri maiņas veiks varbūt ik pēc 30 minūtēm, vai enduro braucēji, kuri pieraduši braukt divu stundu sacensības, bet starp mašīnām, ko rādīs tuksnešu smiltis baudījušie “OSCari”, parastie “bobiki” un vecais labais “žigulītis”, saglabāsies līdz pat sacensību finišam. Visu izšķirs azarts, meistarība, pareiza komandas taktika!Šobrīd dalību pieteikušas jau 24 komandas, ap 60 sportistiem.