Satiksmes ministrs plānošanas reģionos prezentē ilgtermiņa attīstības vīziju Latvijas valsts ceļu tīklam
Satiksmes ministrs Tālis Linkaits kopā ar VAS “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) vadību šodien, 21. janvārī, devās uz Zemgales plānošanas reģiona Attīstības padomes sēdi Iecavā, lai diskutētu par Latvijas valsts ceļu tīkla attīstību periodā no 2020. līdz 2040. gadam.
Trešdien, 22. janvārī, satiksmes ministrs dosies uz Kurzemes plānošanas reģiona Attīstības padomes sēdi Kuldīgā, lai iepazīstinātu ar topošo stratēģiju, kas palīdzētu plānot valsts autoceļa tīkla attīstību ilgtermiņā, un saņemtu kurzemnieku redzējumu par iespējamo ceļu attīstību.
Šādas tikšanās plānotas arī Latgales, Vidzemes un Rīgas plānošanas reģionu Attīstības padomes sēdēs, kur piedalās reģiona pašvaldību vadītāji.
Paralēli tam Satiksmes ministrijas speciālisti turpina darbu pie ceļu tīkla izvērtējuma un ir sākuši strādāt pie normatīvo aktu pārskatīšanas un priekšlikumu to grozījumiem izstrādes, lai veiktu esošā ceļu tīkla pārstrukturizāciju, ņemot vērā arī gaidāmo administratīvi teritoriālo reformu.
“Pirmo reizi Latvijā top ilgtermiņa attīstības stratēģija Latvijas valsts ceļu tīklam, kas paredz veidot ātrgaitas valsts ceļu “mugurkaulu” starp lielākajām Latvijas pilsētām un arī attīstīt reģionālo autoceļu tīklu. Svarīgi ir radīt vienotu, pārdomātu vīziju, uz ko vēlamies tiekties. Tas ir priekšnoteikums, lai kopā ar Finanšu ministriju turpinātu aktīvu darbu pie papildus finansējuma avotu meklēšanas autoceļiem,” saka satiksmes ministrs Tālis Linkaits.
“Satiksmes intensitāte uz autoceļiem palielinās, līdz ar to ir būtiski izvērtēt, kur jau tuvākajās desmitgadēs varētu tikt izbūvētas šosejas ar atdalītām brauktuvēm un divlīmeņa pārvadiem. Iedzīvotāji sagaida ceļus, kas būtu ātri un droši,” saka LVC valdes loceklis Mārtiņš Lazdovskis.
Latvijas valsts ceļu attīstības vīzija ir apspriesta Satiksmes ministrijas organizētajā publiskajā domnīcā. Pēc stratēģijas prezentēšanas plānošanas reģionos, to plānots apspriest Latvijas lielo pilsētu asociācijā.
Foto: Publicitātes attēls
LASI VĒL
- Busiņš paliek uz sliedēm - vai izglābsies? (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008? (+ VIDEO)
- Aizkavēs OCTA likuma izmaiņu stāšanos spēkā (+ VIDEO)
- Trim autovadītājiem piemērots tiesību izmantošanas aizliegums, bet vienam atņemtas tiesības (+ VIDEO)
- Mierinājuma kvants. Autosportists izmēģina rāmāko sedanu tirgū(+ VIDEO)
- Reibumā esoša vadītāja bēgšana sākas Rīgā un noslēdzas Mārupē trīs policijas ekipāžu ielenkumā (+ VIDEO)
- Noskaņas un cenas no 22 000 līdz 170 000 EUR pirms pirmā Dongfeng salona atklāšanas Latvijā, Baltijā (+ VIDEO)
- No šī verķa bīsies visi kreisie dīzeļi. Kā darbojas jaunākais kvēpu testeris? (+VIDEO)
- Stāsta speciālists - kam bija nepieciešama un kā tika izmantota dzelzceļa platforma (+ VIDEO)
- Izvēlēts Lietuvas Gada auto 2025 (+ VIDEO)