Fotoreportāža: tiltam pār Gauju Strenčos uzbūvēti jauni dzelzsbetona laidumi (+ FOTO)

Pie Strenčiem uz tilta pār Gauju turpinās būvdarbi (reģionālais autoceļš Smiltene–Strenči (P25) (28,34. km). Jūlijā izbūvēti divi jauni dzelzsbetona laidumi agrāko tērauda siju laidumu vietā, līdz ar to tagad visas tilta konstrukcijas ir no monolīta dzelzsbetona un 100 m garais tilts ir jau ieguvis vienotu arhitektonisko veidolu.
Kopš būvdarbu sākuma pērn rudenī tilta četriem betona laidumiem ir iebetonēta brauktuves daļa un jaunās ietvju konsoles, izbūvēta hidroizolācija un brauktuves daļā ieklāts tilta vēsturiskā bruģakmens segums, kas pēc pārbūves klās tilta brauktuvi visā garumā. Strenču pusē ir izbūvēts monolīts dzelzsbetona balsts uz pāļiem, kā arī veikti nepieciešami tilta balstu betonēšanas darbi.
Maija beigās, pēc divu mēnešu tehnoloģiskā pārtraukuma, kad ūdens līmenis Gaujā bija pietiekami nokrities, tika uzsākti jauno laidumu betonēšanas sagatavošanas darbi – uzstādīja turas, veidņus un tērauda stiegrojumu.
Pēc laidumu betonēšanas notiek betona virsmu apstrāde, Smiltenes pusē tiek veikta krasta konusa nostiprināšana, tiks izbūvētas tilta margas. Tilta būvdarbus plānots pabeigt šogad.
Vienlaikus ar tilta atjaunošanu Smiltenes pusē turpinās autoceļa P25 pārbūve aptuveni 700 m garā posmā aiz tilta, patlaban tur jau ir izbūvētas ceļa konstruktīvās kārtas un asfalta apakškārta un darbi turpinās ar ceļa nogāžu stiprināšanu.
1909. gadā uzbūvētais tilts pār Gauju pie Strenčiem ir no monolīta dzelzsbetona, 1919. gadā tika uzbūvēti divi laidumi ar tērauda sijām, kas pērn būvdarbu sākumā tika nojaukti, lai uzbūvētu jaunus dzelzsbetona laidumus. Vēsturiskais bruģakmens ir saglabāts un no jauna tiek ieklāts tilta braucamajā daļā – daļa no tā tika demontēta no tilta klāja, bet daļa atrasta autoceļa P25 pārbūves posmā pie tilta Smiltenes pusē.
Būvdarbus veic SIA "8 CBR" par līgumcenu 1 657 941 eiro no valsts budžeta līdzekļiem. Pārbūves projekta autors ir SIA Projekts 3.








Foto: Renārs Koris







LASI VĒL
- Augstākā klase no Ķīnas. Izmēģinām jauno XPeng G9 (+ VIDEO)
- Ne Vuhu, ne Pekinā pilsētās nemanīju nevienu elektrisko skrejriteni, ne koplietošanas, ne privāti (+ VIDEO)
- PTAC uzdod apturēt "Ride" pakalpojumus; uzņēmums apsver vērsties tiesā (+ VIDEO)
- Salacgrīvas iedzīvotāji priecājas par jauno tiltu (+ VIDEO)
- Saskaņoto paziņojumu par CSNg varēs iesniegt arī ziņapmaiņu platformās (+ VIDEO)
- Elektrisks kravas auto jau šodien ir gatavs darbam. Vajadzīgs valsts atbalsts ? (+ VIDEO)
- Uzskatu, ka Ķīnas autobūve jau ir priekšā Eiropas autobūvei, un kas notiktu, ja nebūtu ievedmuitas? (+ VIDEO)
- “Neviens nenāk uz darbu ar domu, ka notrieks cilvēkus” – aicina būt vērīgiem, šķērsojot dzelzceļu (+ VIDEO)
- Ar 197 un 163 km/h – policija fiksē pārgalvīgus braucējus; Porsche vadītājam jāmaksā 2200 eiro (+ VIDEO)
- Sadauza divus Chery Tiggo 9 apvidus auto , lai pierādītu, ka Ķīnas auto ir droši, bet vai izdevās? (+ VIDEO)