Bauskas novada mērs paļaujas tikai uz pašas pašvaldības spēju atrast risinājumus par kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai

Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis (NA) paļaujas tikai uz pašas pašvaldības spēju atrast risinājumus saistībā ar kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai, noslēdzot konferenci par Bauskas apvedceļa plāniem un kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai, teica Okmanis.
Okmanis pauda, ka pašvaldība ir domājusi par kravas automašīnu plūsmas aizliegšanu brīvdienās un svētku dienās cauri Bauskai, lai pašvaldība varētu "dzīvot" šajās dienās.
Konferencē piedāvāts samazināt Kalna ielas brauktuves joslu, kā arī izbūvēt gājēju pāreju un rotācijas apļus drošākai auto, velo un gājēju satiksmei.
Konferencē arī minēts, ka pašreizējais plāns Bauskas un Iecavas apvedceļa jautājumā ir rudenī Ministru kabinetam nodot izmaksas, cik šāds projekts varētu maksāt publiskajā un privātajā partnerībā.
Okmanis aicināja pasteigties, jo tas būšot Saeimas vēlēšanu laiks un, ja nebūs iespējams par projektu lemt līdz Saeimas vēlēšanām, pastāv risks, ka to neizskatīs vispār.
"Ir divi attīstības scenāriji pēc vēlēšanām - vai koalīcija paliek tā pati, vai arī valdība mainās, un līdz ar to mainās prioritātes," teica Okmanis.
Gan VSIA "Latvijas Valsts ceļi" valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis, gan satiksmes ministrs Tālis Linkaits (K) solīja, ka nekādas kavēšanās nebūšot.
Raksturojot situāciju, Okmanis secinājis, ka "slīcēju glābšana ir pašu slīcēju rokās", piebilstot, ka pašvaldībai jāizmanto ieceres un instrumenti, ko atbalsta ministrijas. "Cerēsim, ka vēlāk tie nebūs instrumenti "ar nosacījumiem", kas vēl ir jāsaskaņo vai jāveido vēl citi plāni," konferences noslēgumā teica Okmanis.
Jau ziņots, ka šodien Bauskas novada pašvaldība organizēja konferenci "Kā (iz)dzīvosim līdz Bauskas apvedceļam?", lai aktualizētu ar Bauskas un Iecavas apvedceļa izbūvi saistīto jautājumu virzību, kā arī diskutētu par iespējamiem īstermiņa risinājumiem A7 tranzīta ietekmes mazināšanai abās pilsētās.
Valsts galvenā autoceļa A7 satiksmes intensitāte ir trīs reizes lielāka par projektēto transporta vienību optimālo skaitu, būtiski pārsniedzot esošā ceļa caurlaides spēju.
Bauskas novada pašvaldībā skaidroja, ka pētījumos ir pierādīta maģistrāles pārlieku negatīvā ietekme uz tās iedzīvotāju dzīves kvalitāti, īpaši veselību, un pilsētvidi kopumā. Gaisa piesārņojums un trokšņu līmenis pilsētā pārsniedz normatīvajos aktos noteiktos robežlielumus.

Foto: iAuto.lv
LASI VĒL
- Ne Vuhu, ne Pekinā pilsētās nemanīju nevienu elektrisko skrejriteni, ne koplietošanas, ne privāti (+ VIDEO)
- PTAC uzdod apturēt "Ride" pakalpojumus; uzņēmums apsver vērsties tiesā (+ VIDEO)
- Salacgrīvas iedzīvotāji priecājas par jauno tiltu (+ VIDEO)
- Saskaņoto paziņojumu par CSNg varēs iesniegt arī ziņapmaiņu platformās (+ VIDEO)
- Elektrisks kravas auto jau šodien ir gatavs darbam. Vajadzīgs valsts atbalsts ? (+ VIDEO)
- Uzskatu, ka Ķīnas autobūve jau ir priekšā Eiropas autobūvei, un kas notiktu, ja nebūtu ievedmuitas? (+ VIDEO)
- “Neviens nenāk uz darbu ar domu, ka notrieks cilvēkus” – aicina būt vērīgiem, šķērsojot dzelzceļu (+ VIDEO)
- Ar 197 un 163 km/h – policija fiksē pārgalvīgus braucējus; Porsche vadītājam jāmaksā 2200 eiro (+ VIDEO)
- Sadauza divus Chery Tiggo 9 apvidus auto , lai pierādītu, ka Ķīnas auto ir droši, bet vai izdevās? (+ VIDEO)
- Vēriens pārsteidz, bet jāsāk pierast - iAuto.lv ierodas Chery izstāžu kompleksā (+ VIDEO)