Populārākās motociklu markas Latvijā šajā pavasarī ir "Yamaha" un "BMW"
2022.gada pirmajos četros mēnešos populārākās motociklu markas Latvijā ir "Yamaha" un "BMW", liecina līzinga kompānijas "Citadele Leasing" apkopotā informācija par motociklu pirkumiem Latvijā.
Uzņēmuma pārstāvji informēja aģentūru LETA, ka, iegādājoties jaunus motociklus, 2022.gada pirmajos četros mēnešos 39% gadījumu pirkumus izdarījušas juridiskas personas, turklāt palielinājies pieprasījums pēc motocikliem un skūteriem, kas darbināmi tikai ar elektrības palīdzību.
Motociklu tirgū pieprasījums pēc jauniem spēkratiem nav būtiski mainījies - jaunu motociklu iegādē 61% pirkumu reģistrēts privātpersonām un 39% juridiskām personām. Motociklus visbiežāk pērk, izmantojot savus līdzekļus, līzinga pirkumiem veidojot vien aptuveni 13% no visiem darījumiem, liecina dati par motociklu iegādēm 2022.gada pirmajos četros mēnešos.
Arvien lielāku interesi iedzīvotāji izrāda par tādiem braucamrīkiem, kas darbojas ar elektriskajām baterijām. Šogad šajā kategorijā iegādāti par 60% vairāk motociklu vai skūteru nekā šajā pašā laika periodā pērn.
Par iecienītāko motociklu zīmolu 2022.gada pirmajos četros mēnešos kļuvuši "Yamaha" un "BMW" ražojumi, aiz kuriem seko "Honda", "KTM", "Husqvarna" un "Kawasaki". Iedzīvotāju vidū pietiekami populāri ir iegādāties arīdzan "Keeway", "Piaggio", "Triumph", kā arī "Ducatti" motociklus vai skūterus.
"Citadele Leasing" vadītājs Latvijā Pēteris Plaudis informē, ka pieprasījums motociklu tirgū joprojām ir stabils, šī gada pirmajos četros mēnešos līzingā iegādāti 55 jauni motocikli. Pavisam tirgū šajā laika periodā pārdotas 425 jaunas moto vienības.
Līdzīgi kā citus gadus, arī 2022.gada sākumā pārliecinoši populārākā motocikla krāsas izvēle ir melna, ko izvēlējušies 40% pircēju. Iecienītāko krāsu izvēļu trijniekā ir arī baltas un pelēkas krāsas motocikli, savukārt košo krāsu segmentā populārākā izvēle ir sarkanā, šādā krāsā spēkratu iegādājušies 10% pircēju.
Bankas "Citadele" grupas līzinga kompānija "Citadele Leasing" pagājušajā gadā strādāja ar 33,973 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,3% vairāk nekā 2020.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga 42,5 reizes un sasniedza 13,983 miljonus eiro.
2021.gada maijā bankas "Citadele" grupā ietilpstošā līzinga kompānija SIA "Citadele līzings un faktorings" mainīja nosaukumu uz "Citadele Factoring", savukārt 2021.gada 4.janvārī banka "Citadele" kļuva arī par SIA "UniCredit Leasing" vienīgo īpašnieci, un "UniCredit Leasing" nosaukums februāra sākumā tika mainīts uz "Citadele Leasing". Abas grupā ietilpstošās līzinga kompānijas - "Citadele Factoring" un "Citadele Leasing" - turpina darboties neatkarīgi viena no otras.
Pēc aktīvu apmēra banka "Citadele" ir otra lielākā banka Latvijā.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com
LASI VĒL
- Kas ir pārāks: BMW vai Mercedes? - vienreiz tas ir jānoskaidro (+ VIDEO)
- TV Autoziņu Lielais visurgājēju tests - no 1000 zirgspēku eksotikas līdz armijas apvidniekam (+ VIDEO)
- Smaga avārija Vācijā – BMW saplosa gabalos, trīs cilvēki gājuši, vairāki smagi ievainoti (+ VIDEO)
- Kā ķīnieši izrunā Xiaomi - Ķīnas vēstnieks Latvijā un Xiaomi vadība rāda priekšzīmi arēnas atklāšanā (+ VIDEO)
- Pirmo reizi Latvijā Ķīnas elektro auto Xiaomi SU7 - 101 kW, 2.8 sek, cenā Ķīnā 30 000 vai 35 000 eur (+ VIDEO)
- Bulgārijas kuģniecība noliedz apzinātu LVRTC sakaru kabeļa bojāšanu Baltijas jūrā (+ VIDEO)
- "Arēna Rīga" pārtop par "Xiaomi Arēnu" (+ VIDEO)
- Kā lai ievēro ceļa zīmes, ja Rīgas centrā Kr. Valdemāra ielā uzstāda "Iebraukt aizliegts"? Sodi būs? (+ VIDEO)
- Pie pārvadājumiem tiek kartelī pieķertas firmas “māsa”
- Tramps var pārtraukt 7500 dolāru lielo atbalstu elektromobiļu iegādei, taču Tesla no tā tikai iegūtu (+ VIDEO)