Populārākās motociklu markas Latvijā šajā pavasarī ir "Yamaha" un "BMW"

2022.gada pirmajos četros mēnešos populārākās motociklu markas Latvijā ir "Yamaha" un "BMW", liecina līzinga kompānijas "Citadele Leasing" apkopotā informācija par motociklu pirkumiem Latvijā.
Uzņēmuma pārstāvji informēja aģentūru LETA, ka, iegādājoties jaunus motociklus, 2022.gada pirmajos četros mēnešos 39% gadījumu pirkumus izdarījušas juridiskas personas, turklāt palielinājies pieprasījums pēc motocikliem un skūteriem, kas darbināmi tikai ar elektrības palīdzību.
Motociklu tirgū pieprasījums pēc jauniem spēkratiem nav būtiski mainījies - jaunu motociklu iegādē 61% pirkumu reģistrēts privātpersonām un 39% juridiskām personām. Motociklus visbiežāk pērk, izmantojot savus līdzekļus, līzinga pirkumiem veidojot vien aptuveni 13% no visiem darījumiem, liecina dati par motociklu iegādēm 2022.gada pirmajos četros mēnešos.
Arvien lielāku interesi iedzīvotāji izrāda par tādiem braucamrīkiem, kas darbojas ar elektriskajām baterijām. Šogad šajā kategorijā iegādāti par 60% vairāk motociklu vai skūteru nekā šajā pašā laika periodā pērn.
Par iecienītāko motociklu zīmolu 2022.gada pirmajos četros mēnešos kļuvuši "Yamaha" un "BMW" ražojumi, aiz kuriem seko "Honda", "KTM", "Husqvarna" un "Kawasaki". Iedzīvotāju vidū pietiekami populāri ir iegādāties arīdzan "Keeway", "Piaggio", "Triumph", kā arī "Ducatti" motociklus vai skūterus.
"Citadele Leasing" vadītājs Latvijā Pēteris Plaudis informē, ka pieprasījums motociklu tirgū joprojām ir stabils, šī gada pirmajos četros mēnešos līzingā iegādāti 55 jauni motocikli. Pavisam tirgū šajā laika periodā pārdotas 425 jaunas moto vienības.
Līdzīgi kā citus gadus, arī 2022.gada sākumā pārliecinoši populārākā motocikla krāsas izvēle ir melna, ko izvēlējušies 40% pircēju. Iecienītāko krāsu izvēļu trijniekā ir arī baltas un pelēkas krāsas motocikli, savukārt košo krāsu segmentā populārākā izvēle ir sarkanā, šādā krāsā spēkratu iegādājušies 10% pircēju.
Bankas "Citadele" grupas līzinga kompānija "Citadele Leasing" pagājušajā gadā strādāja ar 33,973 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,3% vairāk nekā 2020.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga 42,5 reizes un sasniedza 13,983 miljonus eiro.
2021.gada maijā bankas "Citadele" grupā ietilpstošā līzinga kompānija SIA "Citadele līzings un faktorings" mainīja nosaukumu uz "Citadele Factoring", savukārt 2021.gada 4.janvārī banka "Citadele" kļuva arī par SIA "UniCredit Leasing" vienīgo īpašnieci, un "UniCredit Leasing" nosaukums februāra sākumā tika mainīts uz "Citadele Leasing". Abas grupā ietilpstošās līzinga kompānijas - "Citadele Factoring" un "Citadele Leasing" - turpina darboties neatkarīgi viena no otras.
Pēc aktīvu apmēra banka "Citadele" ir otra lielākā banka Latvijā.

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com
LASI VĒL
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras salona filtri un cik bieži tie jāmaina? (+ VIDEO)
- Darbu sācis jaunais Honda dīleris Rīgā (+ VIDEO)
- Vai Latvijā varētu ražot elektrību no kodolenerģijas? (+ VIDEO)
- Brīvdienas pagāja salīdzinoši mierīgi; lielākais reibumā aizturēto autovadītāju skaits bija 3. maijā (+ VIDEO)
- Renault 5 E-Tech Electric un Dacia Bigster debitē izstādē Auto 2025 (+ VIDEO)