Reklāmas karš
Iespējams, daudzi jau šo reklāmas kampaņu kariņu paspējuši novērtēt citos medijos, taču tas ir gana interesants, lai tam pievērstu uzmanību. Kas zin, cik tālu šis reklāmas kampaņu karš nonāktu, ja ne Bentley
Ģeniālie BMW reklāmisti izdomāja, ka saldsērīgās bildītes visiem jau apnikušas un radīja šādu šedevru:
"Apsveicam Audi - 2006. gada Dienvidāfrikas labāko automašīnu."
No 2006. gada pasaules labākās automašīnas.
Audi reklāmisti arī ilgi uz ausīm negulēja un drīzumā presē parādījās šāda reklāma:
"Apsveicam BMW, 2006. gada labāko automašīnu."
No Lemānas 24 stundu autobrauciena seškārtējā (2000. - 2006.g.) uzvarētāja.
Iespējams, ka tā arī tas viss būtu beidzies, taču kariņā iesaistījās arī
Subaru, cerēdama iegūt papildus dividendes no publikas paaugstinātās
intereses.
Un presē parādījās šāds makets:
"Mēs priecājamies par BMW un Audi, kuri regulāri uzvar automašīnu skaistumkonkursos!"
No 2006. gada pasaules labākā dzinēju būvētāja.
Pēc šī bija gaidāms, ka akcijai pievienosies ne viena vien autoražotāja firma, jo skanīgu nosaukumu un regāliju autobiznesā pietiek.
taču visam punktu pielika pēdējā - Bentley reklāma. Pēc šis visi pārējie pūliņi jau būtu nevietā...
LASI VĒL
- Nevils pirmo reizi kļūst par pasaules čempionu rallijā; igaunis Tanaks avarē un zaudē savu iespēju (+ VIDEO)
- Autovadītāja pabrauc garām nobrauktuvei un... slēdz atpakaļgaitā (+ VIDEO)
- Kā izvairīties no aizsvīdušiem un pat aizsalušiem stikliem? (+VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Pirmais brauciens ar jauno Kia EV3 (+ VIDEO)
- Policijas kontrole atklāj, ka daļa autovadītāju vēl brauc ar vasaras riepām (+ VIDEO)
- Divās traģiskās avārijās divi bojāgājušie; viena no tām - netālu no Augšlīgatnes (+ VIDEO)
- Volvo vadītājs ar piekabi apdraud savu un citu dzīvības. Smagi satiksmes noteikumu pārkāpumi! (+ VIDEO)
- Kā un kur ziemā pareizi uzglabāt riepas? (+VIDEO)
- Andžāns: Sakaru kabeļu sabotāža Baltijas jūrā, iespējams, ir Krievijas atriebība (+ VIDEO)
- Motocikla vadītājam, kurš brauca ar 157 km/h, atņem transportlīdzekļa vadīšanas tiesības (+ VIDEO)