Reklāmas karš

Iespējams, daudzi jau šo reklāmas kampaņu kariņu paspējuši novērtēt citos medijos, taču tas ir gana interesants, lai tam pievērstu uzmanību. Kas zin, cik tālu šis reklāmas kampaņu karš nonāktu, ja ne Bentley
Ģeniālie BMW reklāmisti izdomāja, ka saldsērīgās bildītes visiem jau apnikušas un radīja šādu šedevru:
"Apsveicam Audi - 2006. gada Dienvidāfrikas labāko automašīnu."
No 2006. gada pasaules labākās automašīnas.
Audi reklāmisti arī ilgi uz ausīm negulēja un drīzumā presē parādījās šāda reklāma:
"Apsveicam BMW, 2006. gada labāko automašīnu."
No Lemānas 24 stundu autobrauciena seškārtējā (2000. - 2006.g.) uzvarētāja.
Iespējams, ka tā arī tas viss būtu beidzies, taču kariņā iesaistījās arī
Subaru, cerēdama iegūt papildus dividendes no publikas paaugstinātās
intereses.
Un presē parādījās šāds makets:
"Mēs priecājamies par BMW un Audi, kuri regulāri uzvar automašīnu skaistumkonkursos!"
No 2006. gada pasaules labākā dzinēju būvētāja.
Pēc šī bija gaidāms, ka akcijai pievienosies ne viena vien autoražotāja firma, jo skanīgu nosaukumu un regāliju autobiznesā pietiek.
taču visam punktu pielika pēdējā - Bentley reklāma. Pēc šis visi pārējie pūliņi jau būtu nevietā...
LASI VĒL
- Porsche 911 Carrera jaunākais izlaidums sastop Latvijas ceļus(+ VIDEO)
- Sadursme ar velosipēdisti (+ VIDEO)
- Renault 4 E-Tech demonstrē elektriska krosovera priekšrocības (+ VIDEO)
- Degvielas cenas: Dīzelis 1.517 un 95 benzīns 1.577 EUR - 29.06.2025. (+ VIDEO)
- Obligāta OCTA elektroskrejriteņiem – kas mainīsies? (+ VIDEO)
- Ko gribēja gājējs? (+ VIDEO)
- Polijā BMW nepavācas malā, kad brauc Škoda, un, lūk, kas notiek (+ VIDEO)
- Toyota atklāj nozīmīgākā modeļa RAV4 jauno izlaidumu (+ VIDEO)
- Gandrīz pēdējā iespēja. Kāds ir Volkswagen T-Roc aktuālais modelis?(+ VIDEO)
- Ātruma pārsniegšana Ķekavas pusē: divi “BMW” vadītāji fiksēti braucam ar 182 un 201 km/h (+ VIDEO)