Volkswagen koncerns nostiprina savas līderpozīcijas piedziņas tehnoloģiju jomā

Volkswagen koncerns pētniecībā un izstrādē šobrīd nodarbina vairāk nekā 40 000 cilvēku.
Volkswagen koncerns ir pasaulē vadošais automobiļu rūpniecības uzņēmums inovatīvu piedziņas tehnoloģiju jomā. To apliecina Automobiļu rūpniecības vadības centra (CAM) nesen publicētais pētījums, kurā salīdzinātas 20 starptautisku automobiļu rūpniecības uzņēmumu izstrādes darbības un inovāciju izcilība. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu Volkswagen koncerns ir nostiprinājis savas līderpozīcijas inovācijās, pateicoties lielam skaitam augstas kvalitātes inovāciju piedziņas tehnoloģiju jomā.
„Spēcīgas inovācijas ir pamats tam, lai individuālā mobilitāte kļūtu vēl efektīvāka un ilgtspējīgāka. Viens no Volkswagen koncerna mērķiem ir turpmāka sistemātiska CO2 izmešu samazināšana Eiropas jaunā transportlīdzekļu parka modeļos. Automobiļu rūpniecības vadības centra pētījums apstiprina, ka mums ir izcils pamats, lai to sasniegtu,“ apgalvoja Volkswagen AG valdes priekšsēdētājs Prof. Dr. Mārtins Vinterkorns.

Foto: iAuto.lv
Volkswagen koncerns pētniecībā un izstrādē šobrīd nodarbina vairāk nekā 40 000 cilvēku. 2012. gadā vien jaunu modeļu un efektīvu tehnoloģiju un piedziņas daļu izstrādē uzņēmums ieguldīja 8,9 miljardus eiro. Liela daļa Volkswagen ieguldījumu ir paredzēti CO2 izmešu līmeņa samazināšanai koncerna jaunā transportlīdzekļu parka modeļos. Tas nozīmē, ka šie pūliņi ir vērsti uz turpmāku transportlīdzekļu klāsta elektrifikāciju, paplašinot dabasgāzes transportlīdzekļu klāstu un sistemātiski uzlabojot benzīna un dīzeļdzinēju efektivitāti.
Volkswagen koncerna modeļu klāstā jau ir 302 versijas, kuru CO2 izmešu līmenis ir zemāks par 120 gramiem uz kilometru, un 50 modeļi, kuru izmešu līmenis nepārsniedz 100g CO2/km. Vēl tikai pavisam nesen Eiropas Komisijas pētījumā tika secināts, ka Volkswagen koncerns ir pasaulē lielākais privātā sektora ieguldītājs pētniecībā un izstrādē.
LASI VĒL
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras salona filtri un cik bieži tie jāmaina? (+ VIDEO)
- Darbu sācis jaunais Honda dīleris Rīgā (+ VIDEO)
- Vai Latvijā varētu ražot elektrību no kodolenerģijas? (+ VIDEO)