Šogad uz ceļiem salabotas bedres gandrīz 540 kvadrātmetru platībā
Šogad uz Latvijas autoceļiem salabotas avārijas bedres gandrīz 540 kvadrātmetru platībā, informē VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU).
Šogad uz Latvijas autoceļiem salabotas avārijas bedres gandrīz 540 kvadrātmetru platībā, informē VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU).
Mainīgos laika apstākļos, kad gaisa temperatūra dienas laikā ir virs nulles un naktī zem nulle grādiem, uz sliktā tehniskā stāvoklī esošiem autoceļiem pastiprināti veidojas bedres. Ziemas sezonas laikā LAU remontē satiksmei bīstamās jeb tā saucamās avārijas bedres. Avārijas bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem.
Ziemas sezonā avārijas bedru remontam izmanto aukstā asfalta tehnoloģiju, kas ir vienīgā ziemas apstākļos pielietojamā metode bedrīšu lāpīšanai, informē LAU. Bedre tiek attīrīta un aizpildīta ar aukstā asfalta maisījumu. Sagatavotā bedre var būt mitra. Gadījumos, kad labošanas laikā nav iespējams ūdeni novadīt no bedres (līst lietus, applūdis autoceļš u.c.), ir pieļaujama satiksmes bīstamās bedres aizpildīšana arī ūdenī. Avārijas bedru remonta galvenais uzdevums ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt satiksmes drošību.
Masveida bedrīšu remonts tiks sākts, kad iestāsies tehnoloģijai atbilstoši laika apstākļi, norāda LAU.
Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 kvadrātmetru un kuras ir dziļākas par 50 milimetriem. Uz A uzturēšanas klases autoceļiem avārijas bedres tiek salabotas 24 stundu laikā, B uzturēšanas klases autoceļiem piecu diennakšu laikā, C uzturēšanas klases ceļiem nedēļas laikā, divu nedēļu laikā uz D uzturēšanas klases ceļiem.
LAU aicina autovadītājus būt piesardzīgiem un izvēlēties laika apstākļiem un ceļa stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu, kā arī ievērot lielāku distanci starp priekšā braucošiem transportlīdzekļiem, lai varētu savlaicīgi izvairīties no satiksmei bīstamām bedrēm.
Tāpat LAU aicina autovadītājus zvanīt uz Satiksmes informācijas centra diennakts tālruni 80005555 un informēt paravārijas bedrēm uz valsts autoceļiem.
LASI VĒL
- AizliegtaisPaņēmiens: eksperiments - braukšana ar atļauto ātrumu (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Ardievu, Audi A4 ! Izmēģinām jaunāko Audi A5 (+ VIDEO)
- Pirmais tests VOYAH FREE elektroauto no Ķīnas. 4.4 sek līdz 100 km/h, 100 kW baterija, ap 85000 EUR (+ VIDEO)
- Rudens braucienā skaidrojam, kas kopīgs Porsche Macan un Taycan (+VIDEO)
- Nolietotās riepas – citur jāmaksā, citur pieņem bez maksas (+ VIDEO)
- No 1. novembra uz Dienvidu gaisa pārvada samazinās atļauto braukšanas ātruma uz 50 - CIENĪSIM VIENS OTRU? (+ VIDEO)
- VOLKSWAGEN GOLF auto tests 8 paaudzes face-lift! 1.5L, 150 Zs, patēriņš 5.4L, no 0-100 km/h 8.4 sek (+ VIDEO)
- Attīstībai nav robežu. Kas ir Nissan Ariya Evolve+? (+ VIDEO)
- Xiaomi SU7 Ultra uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO)
- Liepājā pret dzērājšoferi sākts 21 administratīvā pārkāpuma process un viens kriminālprocess (+ VIDEO)