"Seat Leon" iegūst atslēdzamus cilindrus (+ foto)

"Seat" papildina "Leon" modeļu saimi ar jaunu modernu motoru, kam iebūvēta ACT ("Active Cylinder Technology") – cilindru atslēgšanas tehnoloģija.
Jaunais agregāts būs pieejams visai šī modeļa saimei, ieskaitot "Leon SC," "Leon" un "Leon ST.
Euro-6 standartiem atbilstošais dzinējs ar ACT tehnoloģiju attīsta 150 ZS jaudu un maksimālo griezes momentu 250 Nm. Uz 100 km tas patērē vidēji 4,7 litrus degvielas, kas atbilst CO2 izmešiem 109 grami uz vienu kilometru. Komplektā ar šādu motoru Leon 100 km/h sasniedz 8,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 215 km/h. Šādus dinamikas datus ražotājs uzrādījis visiem trim virsbūves variantiem kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo un septiņu pakāpju DSG divsajūgu kārbu. "Leon" un "Leon SC" 100 km distancei pietiks ar 4,7 litriem, universālam "ST" vajadzēs par 0,1 litru vairāk.

Foto: Publicitātes foto
Versijas "Leon SC Style" 1.4 TSI ACT Start&Stop cena ar jauno motoru sāksies no 21 610 eiro.
Cilindru atslēgšanas tehnoloģija strādā 1500-4000 apgriezienu diapazonā ātrumā līdz 130 km/h neatkarīgi no izvēlētā pārnesuma. Gadījumā, ja pēc lielākas jaudas nav nepieciešamības, elektronika atslēdz divus no četriem cilindriem. Kā apgalvo ražotājs, arī ar diviem cilindriem lieliski nobalansētais motors strādās tikpat klusi un bez vibrācijām, toties degvielas patēriņš uz 100 km saruks par 0,5 litriem, bet CO2 izmešu daudzums samazināsies par 10 g/km.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)