"Saab" – jau atkal stop

Zviedrijas autobūves kompānija "Saab" pārtraukusi modeļa "9-3" ražošanu. Pagaidām pārtraukums plānots četru nedēļu garumā.
Pēc bankrota 2011.gadā "Saab" atdzima kā fenikss no pelniem – kompānija nomainīja īpašnieku un šķita, ka lietas iet uz augšu – 2013.gada nogalē Trolhatanā atsākās modeļa "9-3" ražošana (6 eksemplāri dienā), šā gada pavasarī tika paziņots par elektriskās modifikācijas ražošanas startu un benzīna modeļa piegādēm Zviedrijas dīleru centriem.
Tādēļ tiem, kas ticēja "Saab" atdzimšanai, šī vēsts ir īpaši nepatīkama – ražošana apturēta ne jau tādēļ, ka pēc 2011.gada tehnoloģijām ražotos "9-3" sedanus nepērk, bet gan tādēļ, ka "Saab" īpašnieka NEVS partnera, Ķīnas kompānija "Qingbo Investment," neizpildīto solījumu dēļ uzņēmumam izveidojusies sarežģīta finansiāla situācija (lasi – nav naudas).
2012. gada jūnijā bankrotējušā Saab aktīvi tika pārdoti Zviedrijā reģistrētam elektroautomašīnu uzņēmumam "National Electric Vehicle Sweden AB" (NEVS), ko dibinājis kāds Japānas investīciju fonds un Honkongā bāzēta atjaunojamās enerģijas kompānija.
LASI VĒL
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kāds ir jaunais Škoda Kodiaq RS? (+ VIDEO)
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)