Pēc kritikas PSA Peugeot Citroen vadītājs atsakās no 21 miljona eiro pensijas

Francijas prezidents Fransuā Olands jau atzinīgi novērtējis šādu paziņojumu, sakot, ka "tas bijis prātīgākais lēmums, ko kāds var pieņemt".
Grūtībās nonākušās Francijas autobūves kompānijas "PSA Peugeot Citroen" vadītājs Filips Varins trešdien paziņoja, ka atsakās no viņam paredzētās 21 miljona eiro (14,7 miljonu latu) lielās pensijas, šādu lēmumu pieņemot pēc arodbiedrību un likumdevēju paustās kritikas.
Varins norādīja, ka viņš pieņēmis lēmumu atteikties no pensijas, "ņemot vērā diskusijas, ko šis jautājums radījis, un to, ka emocijām mūsu valstī šobrīd vajadzētu būt vienotām, nevis dalītām".

Peugeot Foto: iAuto.lv
Francijas prezidents Fransuā Olands jau atzinīgi novērtējis šādu paziņojumu, sakot, ka "tas bijis prātīgākais lēmums, ko kāds var pieņemt".
Paziņojums par Varinam paredzēto apjomīgo pensiju izraisīja asu kritiku Francijā, kurā bezdarbs piedzīvojis strauju kāpumu un lielai daļai strādājošo nācies samierināties ar savu algu iesaldēšanu.
Sākotnēji Varins gan centās aizstāvēt sev paredzētās pensijas apjomu, sakot: "Kad es pametīšu kompāniju, kad pienāks laiks, es nesaņemšu kompensāciju par darba attiecību izbeigšanu." Viņš norādīja, ka 21 miljonu eiro bija paredzēts izmantot, lai izmaksātu viņam 300 000 eiro lielu gada pensiju, un viņš šo apjomīgo summu nesaņems vienā maksājumā.
61 gadu vecais Varins "PSA Peugeot Citroen" vadītāja amatā stājās 2009.gadā.
Kompānija pirmdien paziņoja, ka konkurenta "Renault" izpilddirektors Karloss Tavaress nākamgad stāsies Varina vietā, taču pats Varins nav norādījis, vai 2014.gadā dosies pensijā.
"PSA Peugeot Citroen" patlaban īsteno radikālu restrukturizāciju, kas paredz likvidēt ievērojamu skaitu darba vietu un slēgt rūpnīcas.
Pērn uzņēmums strādāja ar piecu miljardu eiro (3,5 miljardu latu) tīrajiem zaudējumiem, tādējādi ciešot lielākos zaudējumus autoražotāja vēsturē.
Turklāt pagājušajā gadā "PSA Peugeot Citroen" tika glābts, valstij nodrošinot vērienīgas garantijas uzņēmuma finansēšanas un kreditēšanas struktūrvienībai.
LASI VĒL
- Ir gatavs uzlādēt arī elektrisko Rolls Royce (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Braucam ar visu laiku jaudīgāko VW ID Buzz.(+ VIDEO)
- Baltijas valstis kopīgi paraksta 1,8 miljardu eiro līgumu par “Rail Baltica” elektrifikāciju (+ VIDEO)
- Zemkopības ministrija steidz izmaiņas koku ciršanas noteikumos, ignorējot Satversmes tiesas lemto (+ VIDEO)
- Dzīve ir izaicinājums. Cupra draugiem ikgadējā ballīte (+ VIDEO)
- Kā gada laikā mainījusies ekosistēma un zivju populācija Alūksnes upē? (+ VIDEO)
- Dārgi, bet vajag - Tērvetē atklāta pirmā biometāna rūpnīca Latvijā (+ VIDEO)
- Volvo pazaudē riteni (+ VIDEO)
- Cik svarīga ir auto pārbaude pirms tehniskās apskates? (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Jauns auto par 17 tūkst. eiro! Kas ir MG3?(+ VIDEO)