Pasaulē meklē “Toyota”, Nigērā – “Bugatti”

Kompānijas "Quickco" veiktajā pētījumā noskaidrots, ka “Google” meklētājā visbiežāk ievadītais autozīmola vārds pasaulē ir “Toyota”.
"Quickco" izpētījis, ka 2016.gadā iedzīvotāji visbiežāk interesējušies par “Toyota” markas automobiļiem – šāds rezultāts konstatēts 74 no sarakstā iekļautajām 193 valstīm. Otro vietu ieņem “BMW”, kas pirmajā vietā bijis 51 valstī, savukārt trešo ailīti ieņem korejiešu marka “Hyundai” par kuru visbiežāk interesējušies 17 valstīs, tostarp arī Krievijā.
Quickco atzīmē, ka tikai četrās valstīs pēc meklējumu skaita dominē vietējie autoražotāji: Vācijā tas ir “BMW”, Francijā “Renault”, Zviedrijā “Volvo” un Itālijā “Fiat”. Amerikāņi visbiežāk meklējuši informāciju par "Toyota", japāņi un dienvidkorejieši - par “BMW”.
Ievērības cienīgs ir arī fakts, ka vienīgā valsts, kuras iedzīvotāji visbiežāk interesējušies par supermašīnām (visvairāk par “Bugatti”) izrādījusies Nigēras Republika Rietumāfrikā.



LASI VĒL
- 20 kilometrus "pret spalvu" (+ VIDEO)
- Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO)
- Lexus RZ ar lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu (+ VIDEO)
- Avārija Jēkabpils rotācijas aplī – šoferim radušās veselības problēmas (+ VIDEO)
- Porsche 911 GT3 RS saduras ar BMW M2 - pamatīga avārija Nirburgringā (+ VIDEO)
- Dubļu kross Igaunijā (+ VIDEO)
- Minikrosovers Toyota Aygo X kļuvis par mazāko hibrīdauto savā klasē (+ VIDEO)
- Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean (+ VIDEO)
- Par ko tāda attieksme? (+ VIDEO)
- BMW M2 CS uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO)