Pārdod 3 miljonus "Dacia" automobiļus 10 gadu laikā

Foto: iAuto
Renault | 19.10.2014

Panākumu cēlonis ir pretimnākšana auto vadītājiem, kuri meklē drošu un izturīgu transportlīdzekli ar mūsdienīgu aprīkojumu un pienācīgām dinamiskajām īpašībām par pieņemamu cenu.

„Kopš uzņēmums Dacia atsāka darbību pirms nieka 10 gadiem, ir pārdoti trīs miljoni transportlīdzekļu; tas ir unikāls sasniegums mūsdienu auto nozarē,” stāsta Nikolā Vertāns. „Uzņēmums Dacia ir izveidojis spēcīgu saikni ar klientiem, ko nodrošina sniegtā pārliecības un pieejamības sajūta. Vēl viens panākumu cēlonis ir pretimnākšana auto vadītājiem, kuri meklē drošu un izturīgu transportlīdzekli ar mūsdienīgu aprīkojumu un pienācīgām dinamiskajām īpašībām par pieņemamu cenu.”

Foto: iAuto

• Nepilnu 10 gadu laikā uzņēmums Dacia ir ieguvis vairāk nekā trīs miljonus klientu Eiropā un Vidusjūras reģionā.
• 3000 000. pārdotā Dacia automašīna bija Sandero Stepway, ko iegādājās kāds autovadītājs Spānijā.
• Jaunajam īpašniekam Andrē Palomo Pazam (Andres Palomo Paz) automašīnas atslēgas pasniedza Renault Group vispasaules tirdzniecības daļas vecākais viceprezidents Nikolā Vertāns (Nicolas Wertans).

Arī 2014. gads, šķiet, izvērtīsies sekmīgi uzņēmumam Dacia, jo pirmajā pusgadā tā tirdzniecības apjoms pieauga par 24,4 procentiem.

Uzņēmums var lepoties ar jaunāko transportlīdzekļu klāstu Eiropas tirgū, turklāt tirdzniecības apjoms ir pieaudzis visās reģiona valstīs. Dacia arī sasniedza visaugstāko pieaugumu Eiropā (36,2 procenti) pirmajos sešos 2014. gada mēnešos.

Vienlaikus Dacia tirgus daļa ir augusi visos Vidusjūras reģiona tirgos, neskatoties uz nelabvēlīgajiem notikumiem, kas risinājušies šajās valstīs.

Dacia turpina izvērst savu darbību visā pasaulē: Dacia automašīnas līdz šā gada beigām būs pieejamas Izraēlā, kā arī 2013. gadā uzņēmums sekmīgi iekļuva sešos jaunos tirgos (Lielbritānijā, Īrijā, Dānijā, Norvēģijā, Kiprā un Maltā).

Foto: iAuto

Vairāk nekā tikai uzņēmums – Dacia ir augoša kopiena
Papildus panākumiem automašīnu tirdzniecībā uzņēmums Dacia ir iedvesmojis daudz klientu ar savu „gudrā pirkuma” kodeksu.

Daudzās valstīs uzņēmuma klienti regulāri tiekas, lai dalītos savā pieredzē un nostiprinātu kopīgās vērtības, tai skaitā gara brīvību, vienkāršību un dāsnumu.

Šie kopienas pasākumi ik gadu kļūst arvien apjomīgāki un sniedz apmeklētājiem aizvien plašākas izklaides iespējas, kas palīdz veidot noturīgu saikni starp uzņēmumu un tā klientiem.