Pārdod 3 miljonus "Dacia" automobiļus 10 gadu laikā
Panākumu cēlonis ir pretimnākšana auto vadītājiem, kuri meklē drošu un izturīgu transportlīdzekli ar mūsdienīgu aprīkojumu un pienācīgām dinamiskajām īpašībām par pieņemamu cenu.
„Kopš uzņēmums Dacia atsāka darbību pirms nieka 10 gadiem, ir pārdoti trīs miljoni transportlīdzekļu; tas ir unikāls sasniegums mūsdienu auto nozarē,” stāsta Nikolā Vertāns. „Uzņēmums Dacia ir izveidojis spēcīgu saikni ar klientiem, ko nodrošina sniegtā pārliecības un pieejamības sajūta. Vēl viens panākumu cēlonis ir pretimnākšana auto vadītājiem, kuri meklē drošu un izturīgu transportlīdzekli ar mūsdienīgu aprīkojumu un pienācīgām dinamiskajām īpašībām par pieņemamu cenu.”
Foto: iAuto
• Nepilnu 10 gadu laikā uzņēmums Dacia ir ieguvis vairāk nekā trīs miljonus klientu Eiropā un Vidusjūras reģionā.
• 3000 000. pārdotā Dacia automašīna bija Sandero Stepway, ko iegādājās kāds autovadītājs Spānijā.
• Jaunajam īpašniekam Andrē Palomo Pazam (Andres Palomo Paz) automašīnas atslēgas pasniedza Renault Group vispasaules tirdzniecības daļas vecākais viceprezidents Nikolā Vertāns (Nicolas Wertans).
Arī 2014. gads, šķiet, izvērtīsies sekmīgi uzņēmumam Dacia, jo pirmajā pusgadā tā tirdzniecības apjoms pieauga par 24,4 procentiem.
Uzņēmums var lepoties ar jaunāko transportlīdzekļu klāstu Eiropas tirgū, turklāt tirdzniecības apjoms ir pieaudzis visās reģiona valstīs. Dacia arī sasniedza visaugstāko pieaugumu Eiropā (36,2 procenti) pirmajos sešos 2014. gada mēnešos.
Vienlaikus Dacia tirgus daļa ir augusi visos Vidusjūras reģiona tirgos, neskatoties uz nelabvēlīgajiem notikumiem, kas risinājušies šajās valstīs.
Dacia turpina izvērst savu darbību visā pasaulē: Dacia automašīnas līdz šā gada beigām būs pieejamas Izraēlā, kā arī 2013. gadā uzņēmums sekmīgi iekļuva sešos jaunos tirgos (Lielbritānijā, Īrijā, Dānijā, Norvēģijā, Kiprā un Maltā).
Foto: iAuto
Vairāk nekā tikai uzņēmums – Dacia ir augoša kopiena
Papildus panākumiem automašīnu tirdzniecībā uzņēmums Dacia ir iedvesmojis daudz klientu ar savu „gudrā pirkuma” kodeksu.
Daudzās valstīs uzņēmuma klienti regulāri tiekas, lai dalītos savā pieredzē un nostiprinātu kopīgās vērtības, tai skaitā gara brīvību, vienkāršību un dāsnumu.
Šie kopienas pasākumi ik gadu kļūst arvien apjomīgāki un sniedz apmeklētājiem aizvien plašākas izklaides iespējas, kas palīdz veidot noturīgu saikni starp uzņēmumu un tā klientiem.
LASI VĒL
- Poļu autovadītājus aizliedzošais signāls neaptur (+ VIDEO)
- Kulbergs prasa atcelt ekspluatācijas nodokli automašīnām, kuras rada līdz 130 CO2 g/km izmešus (+ VIDEO)
- Izveidots Latvijā pirmais bateriju parks (+ VIDEO)
- Naktī Latgalē apturēts robežsardzes mikroautobusam līdzīgs transportlīdzeklis ar 25 robežpārkāpējiem (+ VIDEO)
- AizliegtaisPaņēmiens - Vasaras traģiskās avārijas. Kas secināts? (+ VIDEO)
- Kamēr ēdu burgeri uzlādēju elektroauto 50 km distanci 7 minūtēs! Tas ir ātri vai ilgi? (+ VIDEO)
- AizliegtaisPaņēmiens: eksperiments - braukšana ar atļauto ātrumu (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Ardievu, Audi A4 ! Izmēģinām jaunāko Audi A5 (+ VIDEO)
- Pirmais tests VOYAH FREE elektroauto no Ķīnas. 4.4 sek līdz 100 km/h, 100 kW baterija, ap 85000 EUR (+ VIDEO)
- Rudens braucienā skaidrojam, kas kopīgs Porsche Macan un Taycan (+VIDEO)