"Opel" pārdošanas apmērs Baltijā pērn audzis par gandrīz 30%

Vācu auto ražotājs "Opel" pērn Baltijā palielinājis pārdošanas apmērs par 29,6%, liecina kompānijas pārdošanas dati.
Visās trīs Baltijas valstīs pērn tika pārdots 2901 automobilis. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir 29,6% pieaugums.
Baltijā pirktākais "Opel" markas modelis pērn bija "Mokka X", tam seko "Astra" un "Corsa".
Pasaules mērogā "Opel" ir palielinājis pārdošanas rādītājus par 4%, un 18 no 22 valstīm pārdošanas rādītāji bija augstāki nekā iepriekšējā gadā, kopā pārdodot aptuveni 1,16 miljonus automobiļu.
Laika posmā no 2016. līdz 2020.gadam "Opel" plāno radīt 29 jaunus modeļus, no kuriem septiņi nāks klajā 2017.gadā, informē "Opel" pārstāvji. Trīs no šiem septiņiem modeļiem ir jaunās paaudzes "Insignia" flagmanis trīs virsbūvju variantos: piecdurvju sedans "Insignia Grand Sport", universālis "Insignia Sports Tourer" un krosovers "Insignia Country Tourer".
Uzņēmums arī prezentēs divus modeļus strauji augošajā krosoveru segmentā - "Crossland X" un "Grandland X". Pavasarī sāksies "Ampera-e" pārdošana, tomēr Baltiju tā vēl nesasniegs. 2017.gada modeļu ofensīva tiks noslēgta ar "Opel Vivaro" versiju.

Foto: iAuto.lv
LASI VĒL
- 20 kilometrus "pret spalvu" (+ VIDEO)
- Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO)
- Lexus RZ ar lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu (+ VIDEO)
- Avārija Jēkabpils rotācijas aplī – šoferim radušās veselības problēmas (+ VIDEO)
- Porsche 911 GT3 RS saduras ar BMW M2 - pamatīga avārija Nirburgringā (+ VIDEO)
- Dubļu kross Igaunijā (+ VIDEO)
- Minikrosovers Toyota Aygo X kļuvis par mazāko hibrīdauto savā klasē (+ VIDEO)
- Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean (+ VIDEO)
- Par ko tāda attieksme? (+ VIDEO)
- BMW M2 CS uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO)