Opel Insignia Country Tourer tagad arī ar priekšpiedziņu (+ foto)

Jaunais Country Tourer – Opel Insignia modeļu saimes „piedzīvojumu meklētājs” ar izteiksmīgu, dinamisku dizainu un augstas veiktspējas parametriem – tagad ir pieejams arī ar priekšpiedziņu.
Robustais vidējā izmēra universāls var tikt kombinēts ar jaunākās paaudzes 125 kW/170 ZS 1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbodzinēju vai 2,0 litru Turbo 120 kW/163 ZS dīzeļdegvielas vienību. Tādā veidā Insignia modeļa piekritēji, kuri priekšroku dod bezceļu dizainam ar automobiļa apakšas aizsargpaneļiem, ievērojamām riteņu arkām, virsbūves apakšējās daļas apšuvumiem un dubultajām izplūdes caurulēm (1,6 ECOTEC tiešās iesmidzināšanas turbodzinēja versijai), taču ne obligāti vēlas 4x4 riteņu piedziņu, var izvēlēties priekšpiedziņas versiju, kas nodrošina zemāku degvielas patēriņu un CO2 emisiju daudzumu nekā pilnpiedziņas variants. Īpaši valdzinoša ir arī paša automobiļa cena, kas Insignia Country Tourer bāzes modelim Baltijas valstīs ir sākot no 25 055 eiro.
„Pateicoties Insignia Country Tourer priekšpiedziņas versijai, mēs savu vidējā izmēra modeli padarām vēl pievilcīgāku klientiem,” norāda Opel Pārdošanas daļas valdes loceklis Peters Kristians Kūsperts (Peter Christian Küspert). „Mūsu „piedzīvojumu meklētājs” atstāj spēcīgu iespaidu ar tā izteiksmīgo izskatu un priekšējo riteņu piedziņu. Tagad tas ir īpaši saistošs tiem Insignia piekritējiem, kuri vēlas tipisku Country Tourer stila automobili, taču to pārvietošanās lielākoties noris pilsētā un uz lielceļa.”
Insignia Country Tourer 2,0 CDTI priekšpiedziņas versija ar sešpakāpju manuālo transmisiju un Start/Stop sistēmu patērē vien 4,5 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem – par aptuveni 20 % mazāk nekā tāds pats pilnpiedziņas variants. Tam ir pozitīva ietekme ne vien uz degvielas izmaksām, bet arī uz apkārtējo vidi. Konkrētā modeļa izdalītais CO2 emisiju daudzums ir tikai 119 g/km, ierindojot to Vācijas vadošajā A+ enerģijas efektivitātes klasē.

Foto: Opel
LASI VĒL
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras salona filtri un cik bieži tie jāmaina? (+ VIDEO)
- Darbu sācis jaunais Honda dīleris Rīgā (+ VIDEO)
- Vai Latvijā varētu ražot elektrību no kodolenerģijas? (+ VIDEO)