Modernizētais „Volkswagen Polo” – cena tā pati, iespēju vairāk (+ foto)

Foto: Publicitātes foto
iAuto | 29.01.2014

2014.gada Ženēvas autoizstādē „Volkswagen” parādīs modernizēto mazauto „Polo.” Izskatā tas mainījies maz, toties būs jauni motori, palīgsistēmu klāstā būtisks pieaugums, bet cenas – tās pašas.

Modernizētais „Polo” atšķiras ar jaunas formas buferi, kam ir lielākās gaisa ieplūdes atveres un horizontāla hroma līste. Jaunievedums ir arī gaismas diožu lukturi (opcija) un hroma dekors radiatora restei. Nedaudz izmainīts arī aizmugurējā bufera un lukturu izskats. Pārmaiņu rezultātā priekšējās pārkares garums pieaudzis par 5 mm, bet aizmugurē zaudēti 3 mm. Pircējiem būs pieejami vairāki jauni virsbūves krāsu toņi un jauna dizaina 15-17 collu riteņu diski.

Foto: Publicitātes foto

Salonā ir jauns mērinstrumentu panelis, jauna trīsspieķu stūre un savādāk sakārtotas vadības pogas, savukārt multimediju sistēma aizgūta no lielā brāļa „Golf.” Tā pieejama ar 5-6,5 collu informācijas displeju un savietojama ar viedtālruni.

Foto: Publicitātes foto

Modernizētajam „Polo” ir jauns elektromehāniskais stūres pastiprinātājs, kas jūtami uzlabojis vadāmību, „Sport-Select” piekare ar divos režīmos regulējamiem amortizatoriem (opcija), gaismas diožu lukturi (pirmajam savā segmentā), kā arī dažādas palīgasistentu un drošības sistēmas, tostarp: atpakaļskata kamera, sistēma, kas uzmana vadītāja noguruma pakāpi, adaptīvā kruīzkontrole, kas darbojas diapazonā no 30 līdz 160 km/h un spēj strādāt kombinācijā gan ar mehānisko, gan ar automātisko DSG divsajūgu kārbu. Variantā ar DSG elektronika pratīs nobremzēs automobili līdz tas pilnībā apstāsies.

Foto: Publicitātes foto

Visi motori tagad atbilst Euro-6 atgāzu normatīviem. Četru benzīna motoru jaudas diapazons sniedzas no 60 līdz 110 ZS, bet trīs dīzeļdzinēji attīsta 75-105 ZS. Taupīgākais no visiem agregātiem uz 100 km patērēs vien 3,2 litrus degvielas. Gada otrajā pusē tiek solīts jauns 90 ZS trīscilindru turbo motors ar viena litra darba tilpumu. Komplektā ar šo motoru „Polo” 100 km varēs nobraukt ar 4,1 litru, kas atbilst CO2 izmešiem 94 g/km. „Polo Blue GT” modifikācijas jauda pieaugs līdz 150 ZS, bet „GTI” modelis turpmāk attīstīs 192 ZS.

Foto: Publicitātes foto

Modernizētais „Polo” tirdzniecībā nonāks šā gada aprīlī un tāpat kā agrāk maksās, sākot no 12 450 eiro (60 ZS, benzīns). Dīzeļversija būs dārgāka un maksās vismaz 15 250€.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto