Mini sola vēl labāk bezceļiem pielāgotu "Countryman"

Britu kompānija "Mini" strādā pie krosovera "Countryman" īpašās modifikācijas, kas būšot vēl labāk pielāgota bezceļu pārvarēšanai nekā standarta versija.
Uz "Countryman" otrās paaudzes modeļa bāzes radītā uzlabotā bezceļa versija tiks aprīkota ar plastikāta virsbūves aizsargiem, izturīgākiem bamperiem, rupja protektora apvidus riepām un modernizētu piekari ar augstāku klīrensu.
Atgādināsim, ka "Countryman" otrās paaudzes modelis tika prezentēts 26.oktobrī.
Salīdzinot ar pirmās paaudzes modeli, jaunais "Countryman" ir 200 mm garāks (tagad 4297 mm) un 30 mm platāks (1819 mm), savukārt riteņu garenbāze pieaugusi par 75 mm (2670 mm). Automobilis apveltīts ar 450 litru bagāžnieku, ko var palielināt līdz 1309 litriem, ja noloka aizmugures sēdekļu atzveltnes. Zem bagāžnieka grīdas "Mini" paslēpis "Picnic Bench" – izlokāmu polsterētu konstrukciju, kas vienlaikus kalpo gan par “piknika sēdekli”, gan par bagāžnieka malas aizsargu.
Aizmugures sēdekļa atzveltni var sadalīt proporcijas 40:20:40, regulēt tās slīpumu vai pārbīdīt garumā, bet bagāžas nodalījuma vāks aprīkots ar elektropiedziņu.
Priekšpusē jaunums ir jaunās paaudzes multimediju sistēma (par piemaksu – skārienjutīgs ekrāns ar navigāciju), kā arī sarkanais motora iedarbināšanas slēdzis, ko pazīstam no citiem jaunajiem "Mini". Ekstru sarakstā tagad atrodami arī tādi jaunievedumi kā "Head-Up" projekcijas displejs (600 eiro) un elektriski regulējami sēdekļi (1250 eiro).
"Countryman" bāzes versijai paredzēts 1,5 litru 136 Zs (220 Nm) benzīna dzinējs, taču krosovers pieejams arī variantā ar 2,0 litru 192 Zs benzīna motoru ("Cooper S Countryman") un diviem dīzeļiem, kas attīsta 150 (Cooper D Countryman) un 190 Zs (Cooper SD Countryman). Visas versijas jau no rūpnīcas komplektētas ar "All4" pilnpiedziņu.
Šoreiz „Countryman” būs pieejams arī kā "Plug-In" hibrīds "Cooper S E Countryman ALL4", kļūstot par “Mini” kompānijas vēsturē pirmo hibrīda modeli. Tas tiks aprīkots ar "BMW 2-Series Active Tourer 225xe" spēka iekārtu, kas apvieno 1,5 litru 136 Zs benzīna un 88 Zs jaudīgu elektromotoru, sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un 7,7 kilovatstundu litija-jonu akumulatoru bloku. Sistēmas kopējā jauda ir 224 Zs un 385 Nm, bet vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 2,1 litrs uz 100 km. Ar elektrību "Mini" hibrīdautomobilis spēs nobraukt aptuveni 40 km.

Foto: Publicitātes attēls



LASI VĒL
- Gandrīz zem riteņiem (+ VIDEO)
- Degvielas cenas: Dīzelis 1.547 un 95 benzīns 1.557 EUR - 19.07.2025. (+ VIDEO)
- Nākotnē daļu "Tet" un LMT akciju plāno kotēt biržā (+ VIDEO)
- Ja jau elektroauto mazina CO2, vai tad tie ir vainīgi pie aukstās vasaras? (+ VIDEO)
- “Latvijas Dzelzceļš” pārdod bijušo valdības motrisi; opozīcijas deputāti iebilst (+ VIDEO)
- Vai autovadītāji var paļauties uz pašvaldības un LMT sodiem, ka tie ir pareizi un saskaņā ar likumu?
- BMW vadītājs "pamāca" kravas auto šoferus, un nevis vienu, bet divus (+ VIDEO)
- Bija pamats dusmām? - video autors domā, ka jā (+ VIDEO)
- Ludzas novadā motocikla vadītājs traucas ar ātrumu 196 km/h (+ VIDEO)
- Autobusa vadītājs ignorē aizliedzošo signālu (+ VIDEO)