Mercedes-Benz pirmajā ceturksnī sasniedz jaunus pārdošanas rekordus

2018. gada pirmie trīs mēneši kļuvuši par labāko pārdošanas ceturksni Mercedes-Benz uzņēmuma vēsturē, pārdodot 594 304 automašīnas visā pasaulē - par 6% vairāk nekā pērn šajā periodā.
Savukārt martā pie pasūtītājiem nonākuši 237 307 transportlīdzekļi, kas ir Mercedes-Benz visu laiku augstākais viena mēneša pārdošanas rādītājs un par 3,9% pārsniedz pagājušā gada marta rezultātus.
Mercedes-Benz martā bija premium tirgus līderis ar lielāko auto reģistrāciju skaitu Lielbritānijā, Vācijā, Francijā, Itālijā, Krievijā, Šveicē, Zviedrijā, Portugālē, Japānā, Dienvidkorejā, Austrālijā, Kanādā un Brazīlijā.
“Pirmajā ceturksnī esam realizējuši pašu izvirzīto prasību būt pirmajiem. Martā pārdodot vairāk nekā 237 000 Mercedes-Benz automašīnu, esam sasnieguši visu laiku labākos mēneša un ceturkšņa rādītājus,” atzīst Britta Seeger, Daimler AG valdes locekle, Mercedes-Benz mārketinga un pārdošanas vadītāja. Viņa ir gandarīta arī par to, ka pavasara sezona sākta, iepazīstinot pasauli ar Mercedes-Benz sapņu automašīnām, proti, jaunais C-Klases kabriolets un kupeja piedzīvojuši pasaules pirmizrādi Ņujorkā, bet jaunais CLS no marta pieejams Eiropā.
Gads Eiropas reģionā sācies ar jaunu mēneša rekordu, pārdodot 109 252 Mercedes-Benz automašīnas. Savukārt pirmajā ceturksnī pie pircējiem nonācis 238 131 transportlīdzeklis - par 2,1% vairāk nekā pērnā gada pirmajos trijos mēnešos. Šie panākumi lielā mērā gūti, pateicoties Vācijai, kur pirmajā ceturksnī pārdoti 74 262 auto, sasniedzot 5,2% pieaugumu pret pagājušā gada attiecīgo periodu. Jauni pirmā ceturkšņa pārdošanas rekordi uzstādīti Francijā, Spānijā, Beļģijā, Šveicē, Zviedrijā, Polijā un Portugālē.
Arī Āzijas un Klusā okeāna valstīs pieprasījums pēc Mercedes-Benz automašīnām martā sasniedza nebijušus augstumus - pārdotas 88 976 vienības (+13,1%), bet pirmajos trijos mēnešos jaunus Mercedes-Benz auto šajā reģionā saņēmuši 249 106 pircēji (+13,5%) - vairāk nekā jebkad agrāk gada pirmajā ceturksnī.
Pārdošanas rekordi gada pirmajos trijos mēnešos sasniegti arī Dienvidkorejā, Indijā, Malaizijā un Taizemē. Lielākais pieaugums bijis Ķīnā - no janvāra līdz martam pircējiem piegādātas 169 932 automašīnas (+17,2%). Vairāk nekā divas trešdaļas no Ķīnā pārdotajiem transportlīdzekļiem arī ražotas šajā valstī.
Ziemeļamerikas Brīvās tirdzniecības līguma valstīs Mercedes-Benz pārdošanas apjomi saglabājušies iepriekšējā gada līmenī. Pirmajā ceturksnī Mercedes-Benz bijis vislabāk pārdotais premium zīmols ASV - kopumā piegādātas 78 474 automašīnas (-0,8%).
Populārākie gada pirmajā ceturksnī bijuši SUV segmenta auto - martā pirmo reizi mēneša laikā pārdots vairāk nekā 80 000 vienību (+13,9%). Patlaban pieprasītākais Mercedes-Benz SUV modelis - GLC - sasniedzis par 33,4% augstākus pārdošanas rādītājus nekā pērn pirmajā ceturksnī. Mercedes-Benz šī gada pirmajos trijos mēnešos ir palielinājis arī roudsteru, kupeju un kabrioletu tirdzniecības apjomus, pārdodot 42 788 vienības (+4%). Augsts pieprasījums bijis arī S-Klasei un smart viedajām elektromašīnām jeb EQ auto.

Foto: Publicitātes attēls
LASI VĒL
- 20 kilometrus "pret spalvu" (+ VIDEO)
- Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO)
- Lexus RZ ar lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu (+ VIDEO)
- Avārija Jēkabpils rotācijas aplī – šoferim radušās veselības problēmas (+ VIDEO)
- Porsche 911 GT3 RS saduras ar BMW M2 - pamatīga avārija Nirburgringā (+ VIDEO)
- Dubļu kross Igaunijā (+ VIDEO)
- Minikrosovers Toyota Aygo X kļuvis par mazāko hibrīdauto savā klasē (+ VIDEO)
- Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean (+ VIDEO)
- Par ko tāda attieksme? (+ VIDEO)
- BMW M2 CS uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO)