Mazda izaugsme Eiropas tirgū – 23% pirmajā pusgadā
Japānas autobūves kompānija Mazda atrodas uz pareizā ceļa – 2014.gada pirmajā pusgadā Eiropas tirgū japāņiem izdevies straujākais realizācijas pieaugums starp visām automarkām – 23%, kas tirgus daļu palielinājis par 0,1% - līdz 1,3%.
Arī atsevišķos tirgos Mazda demonstrē pārliecinošu sniegumu: Portugālē, Polijā un Spānijā izdevies vislielākais pieaugums, attiecīgi 128, 75 un 74 procenti, bet arī citur kāpums ir vērā ņemams: Lielbritānijā +27%, Vācijā +22%, Francijā +15% un Itālijā +11%. Eiropas lielākajā tirgū Vācijā pirmajā pusgadā realizēti 28 542 Mazda automobiļi, kas ar 1,9% tirgus daļu ir japāņu kompānijas lielākais noieta tirgus Eiropā.
Lielākais Mazda trumpis ir kompaktās klases modelis Mazda3. Nīderlandē šī modeļa reģistrāciju skaits, salīdzinot ar līdzīgu laika periodu pērn pieaudzis par 581%, Zviedrijā par 470%, Dānijā par 291% un Spānijā par 149%. Vācijā un Šveicē Mazda3 pārdošanas apjomi auguši par 50% un drīz vien Mazda varēs rēķināties ar pienesumu, ko nodrošinās jaunie Mazda2 un MX-5.
LASI VĒL
- Šonedēļ Salacgrīvā atklās jauno tiltu pār Salacu (+ VIDEO)
- Ķīnas izaicinājums Eiropas SUV līderiem – “Tiggo 8” debitēs arī Latvijā (+ VIDEO)
- Britu policija izmanto nemarķētu kravinieku, lai pieķertu pārkāpējus (+ VIDEO)
- Vairāk kā 500 testa braucienu, lai noteiktu “Latvijas Gada auto 2026” uzvarētājus (+ VIDEO)
- Latvijas Gada auto konkurss: “šogad piedzīvojam Ķīnas auto bumu.”(+ VIDEO)
- Uz AB dambja tiekas visi 33 konkursa "Latvijas Gada auto 2026" pretendenti - Lielais tests (+ VIDEO)
- Jēkabpils dome: Ja tuvāko gadu laikā neveiks tilta remontu, būs jāievieš satiksmes ierobežojumi (+ VIDEO)
- Elektrisku vai benzīna? Jānis Vanks salīdzina divas Cupras (+ VIDEO)
- Kūleņu kūleņiem (+ VIDEO)
- Elektriskā dižpārdokļa otrā dzīve. Pirmais brauciens ar jauno Nissan Leaf (+ VIDEO)
