Mazais Opel Adam Latvijā maksā no 10 200 EUR

Foto: Opel Adam 2013 | Publicitātes foto
Opel | 26.03.2013

Opel jaunais premium līmeņa mazauto ADAM no 2. aprīļa būs pieejams pie Opel izplatītājiem Baltijā. ADAM cena ir sākot no 10,200 eiro, tādējādi padarot modeli par spēcīgu konkurentu savā kategorijā. Modīgā JAM versija ir pieejama sākot no 12,200 eiro, elegantā GLAM – no 12,700 eiro, bet veiklā un sportiskā SLAM varianta cena – no 13,000 eiro.

IntelliLink informācijas un izklaides sistēma ir pieejama sākot no 300 eiro. Dzinēja uzlabošana līdz 87 ZS lielai jaudai maksās 450 eiro, bet 100 ZS versija būs pieejama par papildu 900 eiro.

Opel ADAM: individualizācijas čempions un vislabāk savienojamais mazauto

Opel ADAM piedāvā vairāk nekā 61,000 virsbūves un gandrīz 82,000 salona apdares variāciju – vairāk nekā jebkurš cits automobilis šajā klasē. Elegantais un veiklais trīsdurvju mazauto ir perfekti piemērots urbanizētai videi. Pateicoties šasijas un stūres iestatījumiem, kas koncentrēti uz braukšanas baudījuma un veiklas manevrēšanas nodrošināšanu, ADAM braukšanas dinamika ir lieliska, pārvietojoties arī ārpus pilsētas.

Automašīnas kabīne nodrošina sēdvietas līdz pat četriem cilvēkiem, kuri var baudīt premium līmeņa atmosfēru un augstāko klašu segmentu modernākās tehnoloģijas. Jaunā IntelliLink borta informācijas un izklaides sistēma, kas lietotājam ļauj savienot savu viedtālruni (Android, Apple iOS) ar automašīnu, padara ADAM par vislabāk savienojamo mazauto. Drīzumā pieejama būs arī Apple inovatīvā balss atpazīšanas programma Siri ‘Eyes Free’. Citas iezīmes, kas lieliski sasaucas ar ADAM dabisko pilsētvidi, ir jaunākās paaudzes automašīnas stāvvietā novietošanas palīgsistēma, kas automātiski novieto automašīnu stāvvietā, aklās zonas brīdinājuma sistēma, stūres pastiprinātāja sistēma ar „vieglā pieskāriena” ‘CITY’ režīmu un Opel ekskluzīvā FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēma, kas ir pilnībā integrēta automobiļa aizmugurējā bamperī.

ADAM modelis modes vadīto mazauto segmentu iepazīstina ar Opel godalgoto filozofiju –„skulpturāla māksla tiekas ar vācu precizitāti”. Pretēji tendencēm attiecīgajā segmentā, ADAM ir patiesi inovatīvs un uz retro balstīto dizainu aizstāj ar izteiksmīgu, drosmīgu un oriģinālu izskatu. Eksperti prognozē uz dzīvesstilu orientētā A segmenta, kura jaunpienācējs ir ADAM, stabilu pieaugumu turpmāko gadu laikā. Kopš 2000. gada A segmenta (aptuveni 3,70 metru garums) moderno automašīnu pārdošanas apjoms Eiropā ir pieaudzis par aptuveni 30 procentiem, bet B segmenta luksusa orientētajiem automobiļiem (aptuveni 4,00 metru garums) – par vairāk nekā 110 procentiem. Opel šo augošo tirgu vēlas iekarot ar ADAM, kurš, kopš nonākšanas pārdošanā (2013. gada janvāris), jau ir sasniedzis 30,000 pasūtījumu skaitu.