„Koenigsegg” ražos pasaulē ātrāko superauto (+ foto)

„Koenigsegg One:1” tiks būvēts tikai sešos eksemplāros.
Ekskluzīvais, ultra-eksotiskais, ierebožotā daudzuma superauto ir klāt - šis ir „Koenigsegg One:1”, kuram būtu nepieciešami vairāki lauvu dresētāji, lai savaldītu šo zvēru. Paši Koengisegg jau šo auto paspējuši nodēvēt par pasaules ātrāko ielas auto, bet auto industrijas zinātāji nosauc One:1 par nopietnāko „Buggati Veyron Super Sport” konkurentu. Debiju Koengisegg jaunākais veikums piedzīvos Ženēvas autoizstādē (6.-16. marts).
Zviedrijas superauto ražotāji, kuriem 12. augustā apritēs 20 pastāvēšanas gadskārta ir aprēķinājuši, ka „One:1” spēs sasniegt 439 km/h. Nedaudz biedējoši, taču šis superauto spēj teorētiski attīstīt vēl lielāku ātrumu, jo lielākoties ātruma attīstīšanu diktē Mišelin riepas, nevis piedziņa.

Foto: carmagazine.co.uk
„Koenigsegg One:1” virsbūve ir pilnībā veidota oglekļa šķiedras, kurš dot arī attiecīgo svaru – 1341kg, kas ir 50kg vieglāks nekā „McLaren P1”. Taču tas vēl nav pārsteidzošākais fakts svara kontekstā – „One:1” savu nosaukumu ieguvis no tā, ka katrs mašīnas kilograms veido vienu ZS, tātad, kopā sanāk 1341 ZS

Foto: carmagazine.co.uk
Taču „Koenigsegg” ne tikai šo auto sauc par pasaulē ātrāko ielas auto, bet arī tiek piedēvēts apzīmējums „Megavata auto”, jo tā dzinēja jauda ir tūkstoš kilovatu.

Foto: carmagazine.co.uk
Pieminot megavata auto ieskriešanās ātrumu – „Koenigsegg” ir pārliecināti, ka tas pārspēs visus tagadējos ieskriešanās rekordus, ieskaitot 0-200 km/h, 0-300 km/h, un pat 0-400 km/h sprintu, kā arī Ginesa pasaules ātruma rekordu, kurš šobrīd ir „Buggati Veyron Super Sport” īpašumā – 431 km/h
„Koenigsegg One:1” būvēs tikai sešos eksemplāros, un kā min ražotāji, visi modeļi jau iepriekš ir rezervēti. Pārdošanas cena pircējiem tiek lēsta ap 2 miljoniem dolāru.

Foto: carmagazine.co.uk
LASI VĒL
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)