Ko izbraucienos iecienījuši jāņabērni – Līgas un Jāņi?

Foto: Publicitātes attēls
Circle K | 22.06.2022

Klāt vasaras saulgrieži, kad bez ierastajām Līgo svētku tradīcijām daudzinām arī Līgas un Jāņus. Kā rāda Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes iedzīvotāju reģistrs, Latvijā tie ir vieni no populārākajiem personvārdiem – reģistrēti 47 056 Jāņi un 10 378 Līgas.

Par godu saulgriežu gaviļniekiem, Circle K Latvia izpētījis, ko Jāņi un Līgas izvēlas, ceļā piestājot degvielas uzpildes stacijā.

Kā vēsta Ceļu satiksmes drošības direkcija, kopumā Latvijā uz autoceļiem pie stūres varam sastapt 28 901 Jāni un 5 689 Līgas. Nepilni 40% jeb 11 464 autovadītāji Jāņi un teju 43% jeb 2 443 autovadītājas Līgas ir Circle K EXTRA lojalitātes programmas dalībnieki. Līgas ir par 1% lielākas kafijas baudītājas – populārākais karstais dzēriens daiļā dzimuma pārstāvēm ir kafija latte. Savukārt Jāņi visbiežāk izvēlas pārbaudītas vērtības – melnu kafiju ar pienu.

Vasaras sezonā, īpaši karstā un tveicīgā laikā, Jāņi un Līgas vienbalsīgi dod priekšroku bezalkoholiskajam ledus dzērienam K Freeze, kas atveldzē ar četrām dažādām garšām – zemeņu, aveņu, Coca-Cola un ābolu Fanta. Līgotāji var izvēlēties vienu vai miksēt tās kopā, radot dažādu garšu un krāsu kombinācijas. Esot ceļā, izsalkušie jāņabērni visbiežāk iestiprinās ar Double double burgeru – Jāņi šo maltīti ir nogaršojuši par 6% vairāk nekā Līgas.

 Jāņi ir biežāki viesi Circle K uzpildes stacijās un biežāk izmanto savu auto. Viņi degvielu iepilda par 9% biežāk nekā Līgas, savukārt automazgātavas pakalpojumus izmanto par 4% vairāk. Gan Jāņi, gan Līgas lielākoties iepilda miles vai milesPLUS dīzeļdegvielu, kas satur funkcionālās piedevas. To pievienošana ļauj samazināt degvielas patēriņu un novērš nosēdumu uzkrāšanos dzinējā.

 

Foto: Publicitātes attēls