Jaunākais Škoda modelis Rapid sasniedzis Latviju
Pie Škoda dīleriem visā Latvijā ir pieejams jaunākais Škoda modelis Rapid, kas atklāj jaunu ēru šī auto ražotāja piedāvāto modeļu gammā. Jaunais, kompaktais sedans Škoda modeļu saimē ieņems nišu starp mazās klases modeli Fabia un daudz lielāko un Latvijā populāro Octavia.
Jaunais Škoda Rapid pārsteidz ar savu ietilpību, izteiksmīgo dizainu, ekonomiskiem dzinējiem, plašo drošības aprīkojumu un lielisku cenu. Rapid ir pirmais Škoda modelis, kura dizains veidots, izmantojot jaunāko dizaina valodu – lieliskās proporcijas un pievilcīgais izskats veidots, izmantojot gludas virsmas un izteiktas līnijas. Kopējo dizainu papildina jaunā stila detaļas – jaunā Škoda emblēma, radiatora reste ar hroma ietvaru un izteiksmīgi priekšējie lukturi.
Lai arī Škoda Rapid ir kompaktklases automobilis, ietilpības ziņā tas ir paraugs savā klasē. Nedz vadītājam, nedz pasažieriem nav iemesls sūdzēties par vietas trūkumu – automobilī ērti var sasēsties pieci cilvēki. Škoda inženieri ir padomājuši arī par līdzpaņemto bagāžu. Līdzīgi kā salona ietilpības ziņā, bagāžas nodalījums ar 530 litru ietilpību ir lielākais savā klasē un spēs apmierināt katru ģimeni. Škoda saukļa "Simply Clever" nostādnes var sastapt visā automobilī, sākot no atstarojošās vestes turētāja zem vadītāja sēdekļa, beidzot ar īpašu vietu ledus skrāpim aiz degvielas bākas vāciņa. Rapid kopumā ir vairāk kā 19 šādu vienkāršu, bet gudru risinājumu. Bez tam jāpiemin, ka katra Latvijā pārdotā Rapid bagāžas nodalījuma grīdā ir paslēpts pilna izmēra rezerves ritenis.
Sākotnēji Škoda Rapid Latvijā būs pieejams komplektācijā ar kādu no četriem benzīna dzinējiem vai dīzeļdzinēju. Standarta komplektācijā Rapid tiks komplektēts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu un 1,2 litru MPI benzīna dzinēju, kas attīsta 75 zirgspēku jaudu. Lielāku jaudu Rapid saņems no diviem 1,2 litru TSI turbo dzinējiem. Viens no tiem spēj attīstīt 85 zirgspēku jaudu un, patērējot 5,1 litru degvielas uz 100 km, ir pats ekonomiskākais Rapid dzinējs, savukārt otrs attīsta 105 zirgspēku jaudu. Jaudīgākais 1,2 TSI dzinējs pieejams ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Benzīna dzinēju gammu šobrīd noslēdz 1,4 litru TSI turbodzinējs, kas attīsta 122 zirgspēku jaudu. Tas tiek komplektēts ar septiņu pakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu un kalnā braukšanas palīgu. Dīzeļdzinēju gammā šobrīd ir viens 1,6 litru, 105 zirgspēku TDI CR dīzeļdzinējs, kas tiek komplektēts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu, taču 2013. gadā ražošanā nonāks jauns, 1,6 litru, 90 zirgspēku TDI CR dīzeļdzinējs, ko būs iespējams komplektēt ar septiņpakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu.
LASI VĒL
- Rudens braucienā skaidrojam, kas kopīgs Porsche Macan un Taycan (+VIDEO)
- Nolietotās riepas – citur jāmaksā, citur pieņem bez maksas (+ VIDEO)
- No 1. novembra uz Dienvidu gaisa pārvada samazinās atļauto braukšanas ātruma uz 50 - CIENĪSIM VIENS OTRU? (+ VIDEO)
- VOLKSWAGEN GOLF auto tests 8 paaudzes face-lift! 1.5L, 150 Zs, patēriņš 5.4L, no 0-100 km/h 8.4 sek (+ VIDEO)
- Attīstībai nav robežu. Kas ir Nissan Ariya Evolve+? (+ VIDEO)
- Xiaomi SU7 Ultra uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO)
- Liepājā pret dzērājšoferi sākts 21 administratīvā pārkāpuma process un viens kriminālprocess (+ VIDEO)
- Valsts policija pieķer 16 ātrumpārkāpējus; vairākiem atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības (+ VIDEO)
- Ķīnā sāk būvēt rūpnīcu lidojošo auto ražošanai (+ VIDEO)
- Uz Lubānas ielas par vienu neregulētu gājēju pāreju uz 4 joslu ceļa mazāk, kāpēc atstāja vēl divas? (+ VIDEO)