Jaunais "Volkswagen Passat" Parīzes izstādē (+ foto)
"Volkswagen" uz Parīzes autoizstādi atvedis jaunās paaudzes "Passat," kas kļuvis mazāks, taču ietilpīgāks, vieglāks un ekonomiskāks.
Foto: Publicitātes foto
Tāpat kā lielākā daļa "Volkswagen" koncerna modeļu, arī astotās paaudzes "Passat" (B8) izgatavots uz MQB modulārās platformas. Pateicoties šim risinājumam, jaunais modelis ir par 80-100 kg vieglāks salīdzinot ar priekšteci. Netipiski, taču jaunais modelis, lai arī tīri simboliski, tomēr kļuvis par 2 mm īsāks (4767 mm) un 14 mm zemāks (1456 mm). Riteņu bāze turpretim pastiepusies par 8 cm un brīvās telpas tagad vairāk.
Foto: Publicitātes foto
Būtiskas pārmaiņas arī salonā, kur ierastā mērinstrumentu paneļa vietu ieņēmis ciparu ekrāns, kas veidots pēc līdzīga principa ar jauno "Audi TT," savukārt ksenona starmeši bāzes versijā aizstāti ar halogēnu lukturiem, kuru vietā var būt arī divu veidu diožu tehnika no papildaprīkojuma saraksta.
Foto: Publicitātes foto
Interesanti, ka pircēja izvēlei nodoti veseli pieci multimediju sistēmas veidi: "Composition Touch" ar piecu collu melnbalto ekrānu, "Composition Colour" ar krāsainu ekrānu un CD/MP3 iekārtu, "Composition Media" ar balss vadību un 6,5 collu krāsainu ekrānu, "Discover Media" ar tāda paša izmēra ekrānu, navigāciju, "Bluetooth" un Wi-Fi internetu no opciju saraksta, kā arī "Discover Pro" ar DVD iekārtu, 8 collu ekrānu un TV uztvērēju (papildmaksa).
Foto: Publicitātes foto
"Passat B8" bāzes versija aprīkota ar 1,4 litru TSI benzīna (125 ZS) motoru, taču pircējs varēs izvēlēties arī dārgākos variantus ar 1,8 litru TSI (180 ZS), 2,0 litru TSI (220, 280 ZS) benzīna agregātus vai kādu no diviem dīzeļiem, ko pārstāv 1,6 litru TDI (120 ZS) un 2,0 litru TDI (240 ZS).
Foto: Publicitātes foto
Parīzes izstādes apmeklētājiem tiek izrādīta arī "Passat GTE" hibrīdmodifikācija, kas pateicoties 1,4 litru 156 ZS benzīna motora un 115 ZS elektromotora sadarbībai, 100 km var nobraukt ar 2 litriem degvielas.
Foto: Publicitātes foto
"Volkswagen Passat" jaunās paaudzes modeļa oficiālais tirdzniecības starts nozīmēts uz 2014.gada novembri. Cena Vācijā – sākot no 25 875 eiro par sedanu, 26 500 eiro par universālu.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- Lielais tests ir noslēdzies - ved prom 32 auto (+ VIDEO)
- Pauls Timrots dalās iespaidos par jaunākajiem auto no Dacia Duster līdz Mercedes-Benz E-klasei (+ VIDEO)
- Pāreja uz ziemas dīzeļdegvielu no 1. novembra(+ VIDEO)
- No senatnes aizgūts paņēmiens - Ērgļu pusē meža ceļu būvē no sīkbaļķiem (+ VIDEO)
- ASV driftētājs ar Dodge Charger ietriecas cilvēku pūlī; divi smagi ievainoti (+ VIDEO)
- 20 000 elektroauto 2030.gadā - reāls vai pārāk neambiciozs mērķis? (+ VIDEO)
- Kā DUS tirgu ietekmējusi “Straujupītes” ienākšana Rīgā? (+ VIDEO)
- Poļu autovadītājus aizliedzošais signāls neaptur (+ VIDEO)
- Kulbergs prasa atcelt ekspluatācijas nodokli automašīnām, kuras rada līdz 130 CO2 g/km izmešus (+ VIDEO)
- Izveidots Latvijā pirmais bateriju parks (+ VIDEO)