Jaunais e-up!
Prezentējot pirmo pilnībā elektrisko sērijveida automobili – jauno e-up! – Volkswagen ieraksta jaunu nodaļu mobilitātes stāstā. Šis četru sēdvietu automobilis, kas darbojas praktiski nedzirdami, tiek demonstrēts šodien notiekošajā ikgadējā preses un investoru konferencē Volfsburgā. Jaunais e-up! ar vienu uzlādes reizi var nobraukt līdz pat 150 km attālumu, turklāt tas ir praktisks ikdienas lietošanā.
Inovācijas, kas fascinē – e-up! piedāvā ieskatu jaunā, revolucionārā konceptautomobilī ar elektrisku piedziņu un četrām sēdvietām. Tas ir automobilis, kas piemērots ikdienas lietošanai pilsētā, taču der arī garākiem pārbraucieniem vai kā novatorisks otrs automobilis. Ar to viegli iespējams nobraukt līdz pat 150 km attālumu. Pēc tam e-up! 30 minūtēs var uzlādēt par līdz pat 80 procentiem no tā enerģijas uzglabāšanas kapacitātes.
Automobili e-up! gandrīz pilnībā bez skaņas un pārtraukumiem jaudas plūsmā vai trokšņiem no piedziņas daļas darbina 60 kW / 82 ZS maksimālās jaudas dzinējs. Tā pastāvīgā jauda ir 40 kW / 55 ZS, bet maksimālais 210 Nm griezes moments ir pieejams jau no pirmajiem dzinēja apgriezieniem. Tas spēj uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h 14 sekundēs, savukārt tā maksimālais ātrums ir 135 km/h. Zem grīdas uzstādītā litija jonu akumulatora enerģijas uzglabāšanas kapacitāte ir 18,7 kWh, kas nozīmē, ka šis automobilis, pateicoties mazajam 1185 kg svaram, ar vienu uzlādēšanas reizi spēj nobraukt līdz pat 150 km attālumu (saskaņā ar NEDC braukšanas ciklu).
e-up! uzlādes pieslēgvieta ir paslēpta aiz „degvielas uzpildes vāciņa”. Papildu aprīkojumā var izvēlēties kombinētās lādēšanas sistēmu CCS, kas uzņēmumam Volkswagen un citiem autoražotājiem ir standartizēta. Tā atbalsta gan līdzstrāvas, gan maiņstrāvas lādēšanas sistēmas, tādējādi autovadītāji var viegli uzlādēt savu automobili vairumā lādēšanas staciju – neatkarīgi no elektrības avota vai lādēšanas ātruma, ko tās piedāvā.
e-up! stils ir izsmalcināts un pauž augstu kvalitāti. Viena īpaša eksterjera iezīme ir izliektais LED dienas braukšanas gaismu izvietojums priekšējā bamperī. Papildus tam priekšgals, sliekšņu uzlikas un virsbūves apakšdaļa ir optimizētas labākai aerodinamikai. e-up! no pirmā acu skatiena var atšķirt, pateicoties tā mehāniski apstrādātajiem 15 collu vieglmetāla diskiem, Volkswagen emblēmām ar zilu fonu un e-up! logo aizmugurējā daļā. Salonā izmantota e-up! gaiši pelēkā sēdekļu apdare ar zilām šuvēm. Lai radītu īsto iespaidu, kas atbilst šī automobiļa kā pilnvērtīga pilsētas elektromobiļa konceptam, ir izmantoti speciāli ādas un hroma dekori.
Rudenī e-up! svinēs savu pirmizrādi Frankfurtes starptautiskajā autoizstādē, pēc kuras varēs veikt arī tā pasūtījumus.
LASI VĒL
- Nolietotās riepas – citur jāmaksā, citur pieņem bez maksas (+ VIDEO)
- No 1. novembra uz Dienvidu gaisa pārvada samazinās atļauto braukšanas ātruma uz 50 - CIENĪSIM VIENS OTRU? (+ VIDEO)
- VOLKSWAGEN GOLF auto tests 8 paaudzes face-lift! 1.5L, 150 Zs, patēriņš 5.4L, no 0-100 km/h 8.4 sek (+ VIDEO)
- Attīstībai nav robežu. Kas ir Nissan Ariya Evolve+? (+ VIDEO)
- Xiaomi SU7 Ultra uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO)
- Liepājā pret dzērājšoferi sākts 21 administratīvā pārkāpuma process un viens kriminālprocess (+ VIDEO)
- Valsts policija pieķer 16 ātrumpārkāpējus; vairākiem atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības (+ VIDEO)
- Ķīnā sāk būvēt rūpnīcu lidojošo auto ražošanai (+ VIDEO)
- Uz Lubānas ielas par vienu neregulētu gājēju pāreju uz 4 joslu ceļa mazāk, kāpēc atstāja vēl divas? (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Pirmais brauciens ar jauno Cupra Terramar (+ VIDEO)