Jaunais „Audi TT” atzīmējas testos (+ foto)

„Audi” paliek uzticīgs „TT” modeļu saimei un strādā pie jaunās paaudzes modeļa, kam jātop gatavam līdz 2016.gadam. Kopā ar modernāku izskatu gaidāmas arī pārmaiņas tehniskā ziņā un salona noformējumā.

Foto: Publicitātes foto
Vācu mediji raksta, ka pārmaiņas izskatā nebūs tik radikālas – esot pat saskatāmās kādreizējā dizainera Pītera Šraijera (tagad Kia) savulaik ieliktās līnijas un tomēr – jaunais būs citādāks. Tas tiks būvēts uz „Volkswagen” koncerna modulārās platformas un tāpat kā „Audi A3,” kas izmanto to pašu tehnisko pamatu, iegūs mazliet pilnīgākas formas. Pēc ražotāja informācijas, jaunā „TT” vizuālais noformējums tiek veidots pēc koncepta „Allroad Shooting Brake” motīviem, bet motorus tas dalīs ar platformas brāli „A3.” „Audi TT” bāzes versijai tiks uzstādīts 1,8 litru TFSI benzīna motors ar 180 ZS jaudu, bet sportiskās kupejas topmodelis iegūs agregātu ar 300 ZS jaudu. Piedāvājumā būs arī 180 ZS jaudīgs dīzelis.

Foto: Publicitātes foto
Jaunā „TT” kokpita galvenā īpatnība ir pilnībā digitālais mērinstrumentu panelis, kas visu pilotam nepieciešamo informāciju pasniedz ērti saskatāmā veidā – uz 12,3 collu ekrāna, kas atrodas aiz stūres. Vadītājs var izvēlēties divus režīmus – klasiskā izskata paneli ar spidometru un tahometru vai multimediju režīmu, kur galvenā loma izdalīta navigācijas kartei un braukšanas norādēm, bet mērinstrumentu skalas darbojas fonā. Līdz ar to risinājums ar priekšējā panelī iemontēto izbīdāmo monitoru (tiek izmantots līdzīgi iekārtotajā jaunajā „A3”), kļūst pilnīgi lieks.

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto
Jaunā „TT” 12,3 collu displejs ir tikpat liels kā „Mercedes” flagmanim – jaunās S klases sedanam, taču atšķirībā no tā, ir „divi vienā” un var funkcionēt augstāk aprakstītajos veidos. Vēl viens jaunievedums „TT” salonā ir inovatīvas ventilācijas un apsildes sistēmas gaisa sprauslas. Sprauslu izskats veidots pēc līdzības ar A3,m taču konstrukcija būtiski atšķiras – „TT” sprauslās iebūvēts temperatūras un gaisa plūsmas intensitātes regulators ar miniatūru LED ekrāniņu, kas rāda izvēlētos iestatījumus.

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- 20 kilometrus "pret spalvu" (+ VIDEO)
- Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO)
- Lexus RZ ar lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu (+ VIDEO)
- Avārija Jēkabpils rotācijas aplī – šoferim radušās veselības problēmas (+ VIDEO)
- Porsche 911 GT3 RS saduras ar BMW M2 - pamatīga avārija Nirburgringā (+ VIDEO)
- Dubļu kross Igaunijā (+ VIDEO)
- Minikrosovers Toyota Aygo X kļuvis par mazāko hibrīdauto savā klasē (+ VIDEO)
- Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean (+ VIDEO)
- Par ko tāda attieksme? (+ VIDEO)
- BMW M2 CS uzstāda jaunu Nirburgringas rekordu (+ VIDEO)