Jaunais „Audi TT” atzīmējas testos (+ foto)
„Audi” paliek uzticīgs „TT” modeļu saimei un strādā pie jaunās paaudzes modeļa, kam jātop gatavam līdz 2016.gadam. Kopā ar modernāku izskatu gaidāmas arī pārmaiņas tehniskā ziņā un salona noformējumā.

Foto: Publicitātes foto
Vācu mediji raksta, ka pārmaiņas izskatā nebūs tik radikālas – esot pat saskatāmās kādreizējā dizainera Pītera Šraijera (tagad Kia) savulaik ieliktās līnijas un tomēr – jaunais būs citādāks. Tas tiks būvēts uz „Volkswagen” koncerna modulārās platformas un tāpat kā „Audi A3,” kas izmanto to pašu tehnisko pamatu, iegūs mazliet pilnīgākas formas. Pēc ražotāja informācijas, jaunā „TT” vizuālais noformējums tiek veidots pēc koncepta „Allroad Shooting Brake” motīviem, bet motorus tas dalīs ar platformas brāli „A3.” „Audi TT” bāzes versijai tiks uzstādīts 1,8 litru TFSI benzīna motors ar 180 ZS jaudu, bet sportiskās kupejas topmodelis iegūs agregātu ar 300 ZS jaudu. Piedāvājumā būs arī 180 ZS jaudīgs dīzelis.

Foto: Publicitātes foto
Jaunā „TT” kokpita galvenā īpatnība ir pilnībā digitālais mērinstrumentu panelis, kas visu pilotam nepieciešamo informāciju pasniedz ērti saskatāmā veidā – uz 12,3 collu ekrāna, kas atrodas aiz stūres. Vadītājs var izvēlēties divus režīmus – klasiskā izskata paneli ar spidometru un tahometru vai multimediju režīmu, kur galvenā loma izdalīta navigācijas kartei un braukšanas norādēm, bet mērinstrumentu skalas darbojas fonā. Līdz ar to risinājums ar priekšējā panelī iemontēto izbīdāmo monitoru (tiek izmantots līdzīgi iekārtotajā jaunajā „A3”), kļūst pilnīgi lieks.

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto
Jaunā „TT” 12,3 collu displejs ir tikpat liels kā „Mercedes” flagmanim – jaunās S klases sedanam, taču atšķirībā no tā, ir „divi vienā” un var funkcionēt augstāk aprakstītajos veidos. Vēl viens jaunievedums „TT” salonā ir inovatīvas ventilācijas un apsildes sistēmas gaisa sprauslas. Sprauslu izskats veidots pēc līdzības ar A3,m taču konstrukcija būtiski atšķiras – „TT” sprauslās iebūvēts temperatūras un gaisa plūsmas intensitātes regulators ar miniatūru LED ekrāniņu, kas rāda izvēlētos iestatījumus.

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- Diennakts laikā uz Latvijas ceļiem pieķerti astoņi dzērājšoferi (+ VIDEO)
- Ik gadu uz ielām aizdegas simtiem auto – kādi ir iemesli, un kā šādā situācijā rīkoties? (+ VIDEO)
- Labais piemērs – Jūrmalā atjauno maksimālo ātruma ierobežojumu 70 km/h uz Dzintaru gaisa pārvada (+ VIDEO)
- Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO)
- Trīs vienā jeb ar ko īpašs Audi A5 lādējamais hibrīds? (+ VIDEO)
- Svētku brīvdienās policija veiks masveida pārbaudes uz ceļiem (+ VIDEO)
- Kur ir mana laiva? Braucam ar KGM elektrisko pikapu (+ VIDEO)
- Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia
- Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO)
- Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO)
