Jaunais „Audi TT” atzīmējas testos (+ foto)

„Audi” paliek uzticīgs „TT” modeļu saimei un strādā pie jaunās paaudzes modeļa, kam jātop gatavam līdz 2016.gadam. Kopā ar modernāku izskatu gaidāmas arī pārmaiņas tehniskā ziņā un salona noformējumā.

Foto: Publicitātes foto
Vācu mediji raksta, ka pārmaiņas izskatā nebūs tik radikālas – esot pat saskatāmās kādreizējā dizainera Pītera Šraijera (tagad Kia) savulaik ieliktās līnijas un tomēr – jaunais būs citādāks. Tas tiks būvēts uz „Volkswagen” koncerna modulārās platformas un tāpat kā „Audi A3,” kas izmanto to pašu tehnisko pamatu, iegūs mazliet pilnīgākas formas. Pēc ražotāja informācijas, jaunā „TT” vizuālais noformējums tiek veidots pēc koncepta „Allroad Shooting Brake” motīviem, bet motorus tas dalīs ar platformas brāli „A3.” „Audi TT” bāzes versijai tiks uzstādīts 1,8 litru TFSI benzīna motors ar 180 ZS jaudu, bet sportiskās kupejas topmodelis iegūs agregātu ar 300 ZS jaudu. Piedāvājumā būs arī 180 ZS jaudīgs dīzelis.

Foto: Publicitātes foto
Jaunā „TT” kokpita galvenā īpatnība ir pilnībā digitālais mērinstrumentu panelis, kas visu pilotam nepieciešamo informāciju pasniedz ērti saskatāmā veidā – uz 12,3 collu ekrāna, kas atrodas aiz stūres. Vadītājs var izvēlēties divus režīmus – klasiskā izskata paneli ar spidometru un tahometru vai multimediju režīmu, kur galvenā loma izdalīta navigācijas kartei un braukšanas norādēm, bet mērinstrumentu skalas darbojas fonā. Līdz ar to risinājums ar priekšējā panelī iemontēto izbīdāmo monitoru (tiek izmantots līdzīgi iekārtotajā jaunajā „A3”), kļūst pilnīgi lieks.

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto
Jaunā „TT” 12,3 collu displejs ir tikpat liels kā „Mercedes” flagmanim – jaunās S klases sedanam, taču atšķirībā no tā, ir „divi vienā” un var funkcionēt augstāk aprakstītajos veidos. Vēl viens jaunievedums „TT” salonā ir inovatīvas ventilācijas un apsildes sistēmas gaisa sprauslas. Sprauslu izskats veidots pēc līdzības ar A3,m taču konstrukcija būtiski atšķiras – „TT” sprauslās iebūvēts temperatūras un gaisa plūsmas intensitātes regulators ar miniatūru LED ekrāniņu, kas rāda izvēlētos iestatījumus.

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto

Jaunā Audi TT mērinstrumentu panelis un kokpits Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)
- Degviela Spānijā vēl lētāka kā Latvijā? Dīzelis 1.289, bet 95 benzīns 1.359 eiro - 6.05.2025jā (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras salona filtri un cik bieži tie jāmaina? (+ VIDEO)
- Darbu sācis jaunais Honda dīleris Rīgā (+ VIDEO)
- Vai Latvijā varētu ražot elektrību no kodolenerģijas? (+ VIDEO)