Jaguar XF - nevainojamas līnijas un nepiespiesta gaita

Jaguar XF modelis patlaban ieņem redzamāko vietu markas modeļu gammā. Jaguar XF nodrošina pārdošanas apjomus un kompānijas tālāku izaugsmi un attīstību, kuras vīzijas iespējams vērot Ženēvas autoizstādē.
Britu žurnāls What Car? jau trešo gadu pēc kārtas atzinis to par labāko biznesa auto jeb "Best Executive Car".
Jaguar XF dizains padara šo auto atšķirīgu no citiem premium sedaniem. Tā kā autosports un sacīkstes vienmēr spēlējušas ievērojamu lomu Jaguar filozofijā un tehnikā, XF profilā vairāk līdzinās coupe nekā sedanam. Raksturīgās līnijas piesaista uzmanību un uzlabo aerodinamiku, bet savdabīgā lukturu forma ar Jaguar radiatora resti jau iztālēm ļauj atpazīt automašīnu ar plēsīgā kaķa logo.
XF interjers interesantā veidā apvieno Jaguar klasiskās vērtības un ultramodernus risinājumus. Tā, piemēram, instrumentu paneļa skalas veidotas retro stilā, taču paneļa apgaismojums ir tirkīzzils, gandrīz elektrizējošs. Jaguar joprojām izmanto plašas virsmas ar ādas un koka apdari, taču jau sen atvadījies no tradicionālās pārnesumkārbas sviras. Nospiežot dzinēja iedarbināšanas pogu, tā apaļas grozāmsviras formā automātiski izbīdās no viduskonsoles. Unikālajam risinājumam bija tik liela piekrišana, ka tas pārceļojis ne vien uz citiem Jaguar modeļiem, bet arī Land Rover apvidus auto. Lai vadītājs maksimāli koncentrētos uz braukšanu, vairumam komforta funkciju, piemēram, sēdekļu apsildei, nav atsevišķu taustiņu. Tās tiek aktivizētas ar skārienjūtīgā 7 collu displeja palīdzību.
Degvielas taupīšanas apstākļos vadošās pozīcijas pieder dīzeļdzinējiem. Jaguar XF iespējams aprīkot ar 3 litru V6 dīzeļmotoru, kam līdz šim bija divas jaudas versijas – 240 ZS un 275 ZS. Abām raksturīgs masīvs griezes moments, attiecīgi, 500 un 600 Nm, kas atbilst patlaban labākajam sniegumam klasē. Savukārt Jaguar 3.0d Business aprīkots ar jaunāko dīzeļdzinēja versiju, kas attīsta 211 zirgspēkus un 450 Nm griezes momentu. Vairāk par skaitļiem uzmundrina dzinēja lieliskā elastība pilsētas satiksmē. Motors darbojas ar pilnu spēku jau sākot ar 1200 apgriezieniem, tātad, praktiski no tukšgaitas. Vadītājs var būt drošs, ka Jaguar XF nekad nepietrūks vilces spēka, lai raiti pārkārtotos, paātrinātos vai veiktu apdzīšanu. Izsmalcinātajai pretizslīdēšanas un stabilitātes sistēmai ir īpašs ziemas režīms, kas kontrolē aizmugurējās piedziņas darbību. Turpretim sausā laikā var izvēlēties sporta režīmu, kas saīsina pārnesumu slēgšanos un uztur dzinēju pastāvīgā tonusā. Par 31 500 latiem (iesk. PVN) Jaguar pircējs iegūst elegantu, izsmalcinātu un lieliski aprīkotu luksusauto ar plašu dinamisko iespēju spektru un salonā nedzirdamu dīzeļdzinēju, kurš vidēji patērē 6,8 l degvielas uz 100 km.
LASI VĒL
- Ar smago kravas transportu Ķīnā ir jāuzmanās un trīs lietas, kas pie mums Latvijā ir labāk! (+ VIDEO)
- Elektromobiļi riepas "apēd" ātrāk nekā degvielas automašīnas (+ VIDEO)
- Par cik Ķīnā degviela ir lētāka nekā Latvijā? Dīzelis 0.87, bet 95 benzīns 0.92 eiro - 14.10.2025 (+ VIDEO)
- Elektriskais Xiaomi SU7 Ultra piedzīvo avāriju, vadītājs sadeg, jo durvis neveras (+ VIDEO)
- Vairāk kā 100 elektroauto uzlādes stacija Pekinā, Ķīnā (+ VIDEO)
- ZM uzlādes staciju lietā valsts sekretāra disciplināro atbildību neizvērtē (+ VIDEO)
- Pilnpiedziņa uz ziemu- gan labāk, gan drošāk (+ VIDEO)
- Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas, ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību‼️ 1 400 km & Pandas (+ VIDEO)
- iAuto.lv no Ķīnas: ātrgaitas maksas šoseja Pekinā - atļauts 120 km/h + 20 km/h tolerance! Mācos ceļa zīmes (+ VIDEO)
- Auriga Explorer: jauna ceļojuma auto koncepts (+ VIDEO)