Izdevums: Vairāki "Volkswagen" inženieri atzīst, ka piedalījušies krāpnieciskās programmatūras uzstādīšanā automobiļiem

Inženieri pastāstījuši, ka "EA 189" tipa dīzeļdzinēji, ko koncerns izstrādājis 2005.gadā, nav atbilduši prasībām attiecībā uz maksimālo pieļaujamo izmešu apjomu un nepārsniegt vēlamo izmaksu līmeni bez krāpšanās nav bijis iespējams.
Vairāki Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" inženieri kompānijas veiktajā iekšējā izmeklēšanā atzinuši, ka piedalījušies automobiļu dzinēju aprīkošanā ar programmatūru, kas pārbaužu laikā ļāvusi noslēpt to radīto kaitīgo izmešu patieso apjomu, vēsta "Bild am Sonntag".
Izdevums neatklāj šo cilvēku identitāti, vien norāda, ka šīs darbības viņi veikuši 2008.gadā. Tas arī atzīst, ka pašus skandalozās ieceres autorus līdz šim nav izdevies atklāt.
Inženieri pastāstījuši, ka "EA 189" tipa dīzeļdzinēji, ko koncerns izstrādājis 2005.gadā, nav atbilduši prasībām attiecībā uz maksimālo pieļaujamo izmešu apjomu un nepārsniegt vēlamo izmaksu līmeni bez krāpšanās nav bijis iespējams.
Kā ziņots, koncerns atzinis, ka līdz pat 11 miljoniem dīzeļdzinēju visā pasaulē aprīkoti ar krāpnieciskām ietaisēm, kuras pārbaužu laikā pārslēdz dzinēju uz tādu režīmu, ka uzrādītais piesārņojuma līmenis ir daudz zemāks nekā vēlāk reālajos darba apstākļos.

LASI VĒL
- Lēciens no 100 metru augstas klints - šovs amerikāņu gaumē (+ VIDEO)
- 20 kilometrus "pret spalvu" (+ VIDEO)
- Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO)
- Lexus RZ ar lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu (+ VIDEO)
- Avārija Jēkabpils rotācijas aplī – šoferim radušās veselības problēmas (+ VIDEO)
- Porsche 911 GT3 RS saduras ar BMW M2 - pamatīga avārija Nirburgringā (+ VIDEO)
- Dubļu kross Igaunijā (+ VIDEO)
- Minikrosovers Toyota Aygo X kļuvis par mazāko hibrīdauto savā klasē (+ VIDEO)
- Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean (+ VIDEO)
- Par ko tāda attieksme? (+ VIDEO)