„Ford” prezentējis pilnu „Transit” sērijas modeļu klāstu

Foto: Publicitātes foto
Inchcape Motors | 24.09.2014

Starptautiskajā komerciālo transportlīdzekļu izstādē Hannoverē „Ford” prezentējis pilnu „Transit” sērijas modeļu klāstu, piedāvājot klientiem Eiropā vairāk nekā 450 modeļu versiju.

Starptautiskajā komerciālo transportlīdzekļu izstādē Hannoverē „Ford” prezentējis pilnu „Transit” sērijas modeļu klāstu, piedāvājot klientiem Eiropā vairāk nekā 450 modeļu versiju. „Transit” versijas, kuru ražošana jau ir uzsākta, ir pieejamas pie „Ford” dīleriem visā Eiropā. To vidū ir šasija ar kabīni, dubultā kabīne un īpaši garā versija Super Jumbo, kā arī Double Cab-in-Van, Kombi un Kombi Van modeļi.

Pateicoties modeļu atjaunošanai, „Ford” ir kļuvis par ātrāk augošo komerciālo transportlīdzekļu zīmolu Eiropā — no 2014. gada janvāra līdz augustam ir pārdoti 137 000 komerciālo transportlīdzekļu, kas ir par 12,7% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. „Transit Custom” noiets šajā pašā laikposmā ir vairāk nekā divkāršojies, "Transit Connect" pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 59%, bet „Ford” komerciālo transportlīdzekļu tirgus daļa ir palielinājusies par 10,8%, kas ir augstākais rādītājs kopš 1997. gada.

Vairāk nekā 750 "Transit" centros visā Eiropā „Ford” tagad piedāvā arī "Transit24" servisa pakalpojumus, nepārtraukti uzstādot arvien augstākus servisa standartus, kas ļauj komerciālo transportlīdzekļu lietotājiem saīsināt dīkstāves periodus un samazināt ekspluatācijas izmaksas.

Jauno "Transit" ražošanas pirmais posms sākās 2014. gada pavasarī. Tā ietvaros tika atjaunota standarta furgona, šasijas ar kabīni un mikroautobusa versijas. Šie automobiļi — tostarp arī „Transit ECOnetic” modeļi — ir ekonomiski, to uzturēšanas un labošanas izmaksas ir ievērojami zemākas, tie ir pārsteidzoši izturīgi, kā arī nodrošina lielāku kravu pārvadāšanu un plašākas bagāžas izvietošanas iespējas. „Ford” ražotnē Turcijā patlaban tiek ražota otrā papildversiju partija ar jauniem virsbūves variantiem un šasijas garumiem. Drīzumā tās būs pieejamas arī ar visu riteņu piedziņu.

Paplašināts šasiju ar kabīni klāsts
„Transit” šasiju ar kabīni klāstā ietilpst dubultā kabīne ar līdz pat septiņām sēdvietām un standartaprīkojumā iekļautu četrvietīgu otrās rindas sēdekli, kā arī īpaši garas L5 Super Jumbo versijas, kas ir garākie jebkad ražotie „Transit” automobiļi. Standarta kabīnes versijā L5 modelī 11,5 m2 plašā kravas nodalījumā iespējams pārvadāt vairāk nekā 5,2 m garu kravu, ja tā aprīkota ar platformu ar nolaižamajiem bortiem. Transportlīdzekļa kopējais garums ir 7797 mm, taču tā apgriešanās rādiuss joprojām ir tikai 15,8 m.
„Transit” šasija ar kabīni ir pieejama piecos dažādos garumos standarta kabīnes versijā (L1-L5) un četros garumos dubultās kabīnes versijā (L2-L5). Transportlīdzekļa pilna masa ir robežās no 3,1 līdz 4,7 tonnām. Papildus platformai ar nolaižamajiem bortiem ir pieejamas arī platformas kravas kastēm un pašizgāzējiem, kā arī īpaši pielāgoti varianti, tostarp refrižeratori, mobilās darbnīcas, glābšanas dienestu automobiļi un treileri. Īpaši vilkšanai piemērotie 350 HD un470 GVM modeļi ļauj vilkt pat līdz 3,5 tonnas smagas piekabes, ja tās aprīkotas ar bremzēm. To sastāva masa ir 7,0 tonnas.

Daudzpusīgi Double-Cab-in-Van un Kombi modeļi
No parastā Transit Van modeļa atvasinātā Double-Cab-in-Van versija ir paredzēta līdz pat septiņu cilvēku pārvadāšanai, tās standartaprīkojumā ietilpst četrvietīgs otrās rindas sēdeklis un plašs, drošs kravas nodalījums. Tai ir pieejamas trīs dažādas virsbūves konfigurācijas, sākot no vidējas riteņu garenbāzes L2 un vidēji augsta jumta un beidzot ar pagarinātu riteņu garenbāzi L4 H3 Jumbo versijā ar augsto jumtu un 10,6 m3 kravas ietilpību.

Pasažieru nodalījumā papildaprīkojumā ir pieejams atverams logs, bet visi sēdekļi ir aprīkoti ar trīspunktu drošības jostām un augstumā regulējamiem galvas balstiem. Papildus drošībai iespējams izvēlēties pilna garuma starpsienu ar logu, kas atdala pasažieru un kravas nodalījumu, neļaujot kravai ieslīdēt pasažieru nodalījumā. Daudzpusīgai cilvēku un kravas pārvadāšanai ir piemēroti arī Transit Kombi un Kombi Van modeļi, kuros iespējams uzstādīt trīs sēdekļu rindas deviņu cilvēku pārvadāšanai. Tie ir pieejami kā N1 vai M1 klases transportlīdzekļi piecās dažādās virsbūves versijās no L2 H2 līdz par L4 H3 Jumbo modelim.

Klasē labākā visu riteņu piedziņa
„Ford” jaunajos „Transit” piedāvās arī uzlaboto inteliģento visu riteņu piedziņu, kas nodrošina labāko vilkmi un braukšanas dinamiku klasē. Atšķirībā no iepriekšējās paaudzes visu riteņu piedziņas „Transit” modeļa šī sistēma:
nodrošina daudz labāku vilkmi, kad berze ir neliela;
darbojas pilnīgā saskaņā ar standartaprīkojumā iekļauto elektronisko trajektorijas stabilizācijas kontroli un vilkmes kontroli;
ir aprīkota ar visu riteņu piedziņas bloķēšanas režīmu maksimālai vilkmei ekstremālos braukšanas apstākļos.

Jaunākā sistēma ir pilnībā elektroniski vadāma visu riteņu piedziņas sistēma, kurā izmantots jaudīgs elektriskais sūknis un sajūgveida savienojums, kas sadala dzinēja griezes momentu uz visiem četriem riteņiem un — atšķirībā no konkurentu izstrādātajām sistēmām — spēj mainīt griezes momenta sadali uz priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem attiecībā 0:100 vai 100:0 atkarībā no transportlīdzekļa un autovadītāja darbības.

Ir pieejami divi dažādi piedziņas režīmi. Standarta AWD Auto režīms ir piemērots lielākajai daļai braukšanas situāciju. Tajā visu riteņu piedziņas sistēma automātiski novirza nepieciešamo griezes momentu uz priekšējiem riteņiem atkarībā no ceļa apstākļiem un dzinēja noslodzes. AWD Lock režīms palīdz ekstremālākos braukšanas apstākļos, piemēram, dziļās smiltīs vai sniegā. Tas nobloķē AWD transmisiju, nodrošinot tūlītēju piedziņu priekšējiem riteņiem ar vienādu griezes momentu abās pusēs. Optimālai vilkmei sistēma nepārtraukti uzrauga transportlīdzekļa un autovadītāja darbību un uz priekšējiem riteņiem var novirzīt pat līdz 100% griezes momenta. Elektroniskā trajektorijas stabilizācijas kontrole tiek pārslēgta uz režīmu, kas ļauj nogādāt dzinēja griezes momentu uz riteņiem bez vilkmes kontroles pat riteņu izslīdēšanas gadījumā.

Visu riteņu piedziņas pārneses bloks un priekšējā ass ir pilnībā iekļauta transmisijā, samazinot papildu svaru līdz nieka 45 kg. Kompaktā konstrukcija arī ļauj saglabāt standarta kravas nodalījuma augstumu, nesamazinot klīrensu. Visu riteņu piedziņa būs pieejama plašā „Transit” furgonu un šasiju ar kabīni klāstā. Tā ir īpaši piemērota autobraucējiem, kuriem ziemā nākas pārvietoties pa slapjiem ceļa segumiem un dažkārt arī pa nestandarta ceļiem, piemēram, tūristu pārvadātājiem slēpošanas kūrortos, apsaimniekošanas uzņēmumiem lauku apvidos un apkopes speciālistiem, kuriem jāstrādā visdažādākajos laikapstākļos.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto