"Fiat 500X" krosovers Parīzē (+ foto)

Foto:
iAuto | 06.10.2014

Šobrīd notiekošajā Parīzes autoizstādē "Fiat" izrāda "500X" – krosoveru, kas pieejams divos izpildījumos: kā robustāks, ar virsbūves aizsargiem aprīkots un par 20 mm augstāks "Offroad" modelis un kā vairāk pilsētas satiksmei piemērots variants bez papildu aizsardzības un ar priekšējo riteņu piedziņu.

Uz "Fiat" krosovera priekšējā paneļa ar trīs apaļām retro izskata vadības pogām izvietota moderna "UConnect" multimediju sistēma ar 6,5 collu ekrānu un navigāciju (dārgākās versijās arī 3D variantā un ar balss vadību). "UConnect" spēj strādāt ar aplikācijām un savietojama ar viedtālruni. Vēl viens krāsains displejs atrodas starp tahometra un spidometra skalām.

Blakussēdētāja pusē uz priekšējā paneļa paslēptas divas aizveramas sīklietu glabātuves, gan vidus konsolē, gan elkoņbalstā atrodas pa vienai USB ligzdai, bet bagāžniekā ar 310 litru ietilpību iebūvēta trīs līmeņu grīda, pēc izmēra dažādu priekšmetu optimālai novietošanai.  Žēl tikai, ka bagāžnieka grīda atrodas salīdzinoši augstu no zemes, bet slīpais un ne visai lielais aizmugures logs ierobežo redzamību.

2015.gada februārī "Fiat 500X" nonāks pie dīleriem un būs pieejams trīs piedziņas veidos: tikai priekšpiedziņas versijā, kombinācijā ar elektronisko diferenciāļa bloķētāju un "Traction Plus," kā arī pilnpiedziņas variantā. Visām trīs modifikācijām kopīgs ir viduskonsolē iebūvētais apaļais režīmu izvēles slēdzis, kuru pagriežot, vadītājs izvēlas motora, ātrumkārbas un stūres vadības iestatījumus, ko ražotājs sagrupējis zem Normal/Sport/Sliktā laika pozīcijām. Krosovera „bezceļu” variantam ir vēl arī ceturtā izvēlne - "Offroad."

Foto: A

Elektronisko palīgu klāstā adaptīvā kruīzkontrole, "City Break" bremžu sistēma, joslas pārkāpšanas brīdinājuma sistēma un aklā leņķa kontrole no papildaprīkojuma saraksta, "Keyless" bezatslēgas un starta sistēma jau sērijā.

Motoru piedāvājumā iekļauts 1,4 litru "MultiAir" benzīna agregāts (140 ZS) un 2,0 litru "MultiJet" dīzelis (170 ZS), kurus varēs kombinēt ar manuālo pārnesumkārbu vai dārgākajās versijās – ar sešu vai deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.