Ejot ikgadējo tehnisko apskati CSDD, radās jautājumi, kas būtu jāapspriež

CSDD inspektors saka, ka bremžu trubiņas ir sarūsējušas un liek atzīmi 2, kas liek atgriezties un iet atkārtotu apskati.
Aizbraucot uz servisu veicot trubiņu apskati meistars notīra apaugušo trubiņu no sāls un dubļiem un nesaskata bojājumu tādā līmenī, ka tās būtu jāmaina!
Veicot atkārtotu apskati CSDD inspektors neliek pat brīdinājuma atzīmi 1 par bremžu trubiņu stāvokli.
Pārbaudē, lai liktu atzīmi 2, kas man liek veikt obligātus remonta darbus un atgriezties uz atkārtotu CSDD apskati ir jābūt skaidram defektam. Bremzes lietojot netur, nebremzē, nepilda savas funkcijas, to uzrāda atbilstoši sertifikāciju izgājuši diagnosticējošie aparāti un tiek izslēgts cilvēciskais faktors!
Vajadzīgs noteikt stingrus parametrus, kad liek novērtējuma atzīmi 1, kad 2!
Aprūsējušas bremžu trubiņa gadījumos mani apmierinātu atzīme 1, kas norādītu, ka brīdināts esmu, bet apskati izeju un tālāk ir mana atbildība.
Uzskatu, ka vērtējums ar atzīmi 1 var balstīties uz inspektoru, bet vērtējums 2 un augstāk ir jābalsta uz mērierīču rādījumiem! Kā domā Tu?

Foto: iAuto.lv
LASI VĒL
- Bija pamats dusmām? - video autors domā, ka jā (+ VIDEO)
- Ludzas novadā motocikla vadītājs traucas ar ātrumu 196 km/h (+ VIDEO)
- Autobusa vadītājs ignorē aizliedzošo signālu (+ VIDEO)
- Polija nepalaiž gājējus? - tad jā, vai nē? (+ VIDEO)
- Lēciens no 100 metru augstas klints - šovs amerikāņu gaumē (+ VIDEO)
- 20 kilometrus "pret spalvu" (+ VIDEO)
- Kravas auto šoferis nesavalda piekabi (+ VIDEO)
- Lexus RZ ar lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu (+ VIDEO)
- Avārija Jēkabpils rotācijas aplī – šoferim radušās veselības problēmas (+ VIDEO)
- Porsche 911 GT3 RS saduras ar BMW M2 - pamatīga avārija Nirburgringā (+ VIDEO)