"Citroen C-Cactus" cena sāksies no 13 990 eiro (+ foto)

Maija beigās "Citroen" uzsāks krosovera "C-Cactus" tirdzniecību. Klientiem šis mazliet netradicionālā izskata spēkrats tiks piedāvāts ar diviem benzīna un dīzeļa motoriem.

Foto: Publicitātes foto
„Kaktusa” bāzes versijai, kas iegūstama par jau minētajiem nepilniem 14 tūkstošiem eiro, iebūvēts 75 ZS benzīna trīscilindru dzinējs. Kā alternatīvu pircējs var izvēlēties mazliet jaudīgāku benzīna trīscilindru motoru, kas attīsta 82 ZS. Savukārt dīzeļus pārstāv 92 ZS e-HDi 92 un 99 ZS BlueHDi 100 Airdream. 2014.gada beigās izvēli papildinās vēl viens dīzeļdzinējs - e-THP 110 ar 110 ZS jaudu.

Foto: Publicitātes foto
Līdz ar modeļa startu tirgū tiks laistas divas speciālās versijas. Feel Edition (EUR 17 290) ar uzlabotu aprīkojumu, kuru vidū 16 collu vieglmetāla diski, "Connection Box" ar "Bluetooth" brīvroku sistēmu, miglas lukturi ar līkumu izgaismošanas funkciju un individuāls virsbūves krāsojums.

Foto: Publicitātes foto
Versija "Shine Edition" (EUR 19 040) jau no rūpnīcas komplektēta ar 17 collu vieglmetāla diskiem un virsbūves krāsojumu pircēja izvēlētā „metālikā.” Pasūtītās automašīnas klienti saņems septembrī.

Foto: Publicitātes foto
Zemāk Citroen C-Cactus apraksts no Citroen.lv
Citroën C-CACTUS ir automašīna, kas piedāvā visas būtiskākās funkcijas, ietvertas elegantā un pievilcīgā veidolā. C-CACTUS ir videi īpaši draudzīga automašīna, kā radīšanā izmantoti salīdzinoši daudz otrreiz pārstrādāti vai pārstrādājami materiāli, un šis modelis, tāpat kā augs, kā vārdā tas nosaukts, patērē pavisam maz resursu. C-CACTUS, ar masu tikai 1180 kg un hibrīda HDi dzinēja mehānismu uz 100 km patērē tikai 2,9 l degvielas, savukārt CO2 izmešu daudzums ir 78 g/km.
C-CACTUS neizmaksā dārgāk kā vidēja līmeņa ģimenes automašīna un tā zemās ražošanas izmaksas panāktas, pateicoties šī modeļa izbūvē izmantotajiem ekonomiskajiem un atjautīgajiem risinājumiem, racionālam konstruēšanas procesam un izmantojot mazāku skaitu detaļu. Kabīne veidota tikai no nedaudz vairāk kā 200 detaļām, kas ir gandrīz uz pusi mazāk nekā identiska izmēra tradicionālam hečbekam. Automašīnas salonā nav mērinstrumentu paneļa – tā funkcijas pilda viduskonsole un stūres ratā fiksētā rumba. Viduskonsolē ietverti aktīvie skaļruņi, pārnesumkārbas vadības elementi un skārienjūtīgs ekrāns, kas nodrošina piekļuvi borta datoram, navigācijas sistēmai un gaisa kondicionētāja vadības pogām.
C-CACTUS aizdedzes atslēga ir portatīvs MP3 atskaņotājs ar skārienjūtīgu ekrānu: kad to ievieto stūres ratā fiksētajā rumbā, automašīna to atpazīst, un to var iedarbināt.
Automašīna ir 4,2 m gara un 1,8 m plata un piedāvā bagātīgu aprīkojuma klāstu, tostarp gaisa kondicionētāju, kvalitatīvu audio sistēmu, panorāmas lūku, kruīza kontroli un ātruma ierobežotāju.

Foto: Publicitātes foto
LASI VĒL
- Ministrs uzdod pārtraukt līgumu slēgšanu par vēja parku attīstīšanu “Latvijas valsts mežu” zemēs (+ VIDEO)
- 500 km no Zilupes līdz Liepājai – divi vīri ar velosipēdiem šķērso Latviju (+ VIDEO)
- Eiropas tūres ietvaros popularizē Neste MY atjaunīgo degvielu (+ VIDEO)
- Jo trakāk, jo labāk - Lasvegasas Rat Rod šovs (+ VIDEO)
- BMW aiztraucas, Škoda nokrīt ritenis (+ VIDEO)
- Jānis Vanks salīdzina KIA Sorento un Hyundai Santa Fe (+ VIDEO)
- Ar ko atšķiras 400 un 800 voltu elektromobiļi? (+ VIDEO)
- Cik droša ir mūsu energoapgāde, un ko Latvija var mācīties no Ukrainas? (+ VIDEO)
- Auto un motorollera sadursme, kurš vainīgs? (+ VIDEO)
- Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO)