Circle K pirmajā vietā nozarē starptautiskā zīmolu ilgtspējas indeksā
Circle K ieguvis 1. vietu Latvijā starp degvielas tirdzniecības pakapojumu sniedzējiem Eiropas plašākajā neatkarīgajā zīmolu ilgtspējas pētījumā Sustainable Brand Index. Pētījumā analizēti 50 dažādi produktu un pakalpojumu zīmoli Latvijā un kopumā starp tiem Circle K ierindojas piektajā vietā.
“Trīs gados, kopš pētījums tiek veikts Latvijā, esam turpinājuši ieviest ilgtspējīgus risinājumus, kas rezultējies ar strauju un stabilu kāpumu ilgtspējas topā. Ir svarīgi, ka par ilgtspēju domā gan sabiedrība, gan arī uzņēmumi, un priecājamies, ka mūsu fokuss uz ilgtspējīgiem risinājumiem ir novērtēts arī no klientu puses. Ilgtspējīgai uzņēmējdarbībai ir svarīgas gan mazās lietas – piemēram, mūsu klienti jau kopš 2018. gada, iegādājoties kafiju ar savu termokrūzi, saņem atlaidi, gan lielās – vairākus gadus esam atbalstījuši labdarības kampaņu “Dod pieci!” ar akciju “Labo nodomu krūze”. Pagājušā gada nogalē atklājām pirmo starptautiskā tīkla IONITY lieljaudas elektrouzlādes staciju Latvijā un plānojam ieviest vairākas elektrouzlādes vietas, palielinot uzlādes infrastruktūru. Pie mums gatavotās kafijas biezumi tiek nodoti otrreizējai pārstrādei jaunuzņēmumam Koffeco, kas izstrādājis tehnoloģiju, kā biezumus pārstrādāt kafijas briketēs, un daudz citu aktivitāšu,” stāsta Sigitas Raila, Circle K Latvia izpilddirektors.
Arī 2022. gadā lielākā daļa patērētāju Baltijas valstīs regulāri apspriež ilgtspējas jautājumus, liecina starptautiski veiktais pētījums. Regulāri ilgtspējas jautājumus Igaunijā apspriež 52% respondentu, Lietuvā 54%, Latvijā šis skaitlis ir mazākais – 51%, turklāt kopš 2021. gada pētījuma tas ir samazinājies par 8%. Pētījuma veicēji to skaidro ar Covid-19 pandēmiju, kad cilvēki vairāk koncentrējās uz sociāliem jautājumiem, piemēram, veselības nozares stāvokli un mentālo veselību. Jāņem arī vērā, ka dati tika apkopoti laikā, kad Krievija iebruka Ukrainā, kas sabiedrības uzmanību vērsa uz kara traģiskajiem notikumiem. Šie jautājumi ir dominējuši medijos, sabiedrības debatēs, kā arī sarunās katrā mājā, līdz ar to ilgtspējas jautājumiem ir pievērsta mazāka uzmanība.
Patērētāji Latvijā kā trīs galvenās ilgtspējas prioritātes, ko novērtē uzņēmumos, norādījuši vietējo ražošanu un darba iespējas tepat Latvijā, labus darba apstākļus vietējās darba vietās, kā arī veselīgus uzņēmuma radītos produktus vai pakalpojumus.
Circle K 2020. gadā Ilgtspējīgāko uzņēmumu zīmolu topā Latvijā bija 23. vietā, pērn 15., bet šogad noslēdz pirmo piecinieku. Ilgtspējīgāko uzņēmumu zīmolu Top 5 Latvijā šogad vēl ierindojas Rimi, Electrum, “Lāči” un Swedbank.
Foto: Publicitātes attēls
LASI VĒL
- "Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO)
- Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO)
- TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO)
- Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO)
- Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)
- Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO)
- Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO)
- Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)
- Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO)
- Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO)